Kako pobijediti nesanicu?

Dobar san je lijek, podiže energiju i jača imunitet. Bez kvalitetnog sna nema ni koncentracije za sve radne i životne obaveze. Ko god je bar jednom bio na dijeti zna da glad i san ne idu skupa. Možda su baš zbog toga svi kolokvijalizmi vezani za nesanicu povezani s prehranom, roštiljanje, brojanje ovaca… Odlaze kilogrami, […]

Dobar san je lijek, podiže energiju i jača imunitet. Bez kvalitetnog sna nema ni koncentracije za sve radne i životne obaveze.

Ko god je bar jednom bio na dijeti zna da glad i san ne idu skupa. Možda su baš zbog toga svi kolokvijalizmi vezani za nesanicu povezani s prehranom, roštiljanje, brojanje ovaca…

Odlaze kilogrami, ali odlazi i dobar san i kako od dva zla izabrati veće. Biti bucka čvrstog sna, ili nervozna džangrizava, ali uskoro bivša bucka? Ili kako bi rekla moja prijateljica Buca Pljuca.

Prije odlaska na spavanje već sam bila u panici da neću moći zaspati, a nakon odlaska u krevet maštala sam o hrani, tegli Nutelle za Ginisovu knjigu rekorda koju bih smazala dok kažeš keks i velikom frižideru punom namirnica koje volim i koje čekaju samo mene.

Uhvatila sam se u koštac sa ovim problemom kada sam shvatila da čangrizava debeljuca ujutro nije dobra ni sebi ni drugima.  Za početak sam od spavaće sobe napravila prvu obrambenu liniju u borbi protiv nesanice. Iz vidokruga sam izbacila sve gadgete i tv. Jednostavno nisam željela da društvene mreže postanu zamjena za kvalitetan san, a Criminal minds serija koju najčešće gledam. Kafu sam prestala piti nakon 18 sati, jer sam čula da je organizmu potrebno skoro deset sati da izluči sav uneseni kofein.

Pred spavanje sam izlazila u kilometrima duge šetnje kako bih što umornija odlazila na spavanje. Sve je bolje od ležanja i nerviranja što san neće na oči. U frižideru sam imala samo najosnovnije namirnice koje ne dovode u napast da ih pojedeš istog trenutka. Pored kreveta sam umjesto daljinskog i telefona stavila  čaj od mente, eterično ulje, dvije Alore i knjige koje opuštaju i motiviraju.

Nesanica zbog stresa i užurbanog načina života pogađa gotovo svakog drugog stanovnika planete, a čak trećina njih su žene. Dobar san je lijek, podiže energiju i jača imunitet. Bez kvalitetnog sna nema ni koncentracije za sve radne i životne obaveze. Pa ima li nešto ljepše nego probuditi se nakon osam sati sna i krenuti u novi dan?

Trudite se da u svom mirišljavom i udobnom krevetu ne razmišljate o negativnim stvarima. Rješavanje problema ostavite za sutra kada budete odmorni i naspavani. Muzička podloga za miran san neka bude soundtrack za Pedeset nijansi sive, po mom skromnom mišljenju mnogo bolji od filma i knjige.

Više pročitajte na: www.prekardasijan.ba

Pretraži