Industrija ljepote: 8 najvećih trendova 

Industrija ljepote: 8 najvećih trendova Stižu pažljivi i visoko personalizirani pristupi za njegu vaše kože   S inovativnim indie brendovima koji se svakodnevno rađaju i beskrajnim nizom trendova koji preuzimaju društvene medije, industrija ljepote uspijeva uvesti novosti – ali među svim glasinama neki proizvodi su ipak značajniji od drugih. Ove godine razgovaralo se o održivosti […]

Industrija ljepote: 8 najvećih trendova

Stižu pažljivi i visoko personalizirani pristupi za njegu vaše kože

 

S inovativnim indie brendovima koji se svakodnevno rađaju i beskrajnim nizom trendova koji preuzimaju društvene medije, industrija ljepote uspijeva uvesti novosti – ali među svim glasinama neki proizvodi su ipak značajniji od drugih. Ove godine razgovaralo se o održivosti u industriji ljepote, dok su se zalagali za veću raznolikost i inkluziju. Dakle, šta možemo očekivati sljedeće? Evo 8 najvećih trendova u Industriji ljepote za 2019. godinu.

 

1.Očekujte daljnje obaveze prema održivosti

Industrija ljepote sada se čini jedinstvenom u nastojanju da smanjenji utjecaj plastičnog zagađenja, s novim zamišljenim strategijama pakovanja i rafiniranim formulacijama. Lush je pionir pokreta za nultu ambalažu (“goli”- kako to oni nazivaju) tako što rade proizvode u čvrstom obliku, od šampona do šminke, a u januaru 2019. godine brand će otvoriti prvu kozmetičkutrgovinu za besplatnu ambalažu u Velikoj Britaniji.

Uz #passonplastic kampanju, dolazi i do #waterlessbeauty. Kao sastojak koji se najčešće koristi u industriji, postoji bojazan da potražnja za vodom može nadmašiti ponudu. Gigant kozmetike L’Oréal obavezao se na smanjenje potrošnje vode od 60 posto po gotovom proizvodu do 2020. godine (u odnosu na 2005.), dok se Unilever obvezao prepoloviti vodu povezanu s potrošnjom za svoje proizvode do 2020. godine (u odnosu na početnu vrijednost od 2010).

 

U ovoj godini očekujemo lansiranje više „suhih“ proizvoda (mislim na praškasta sredstva za čišćenje i suhe maske), kao i potpuno bezvodnu lansiranu marku kozmetike ljepote.

 

  1. Režim ljepote će pojednostaviti

Ako dio prihvaćanja održivog životnog stila uključuje skromnost u odnosu na naše navike sabeauty proizvodima, znajte da su režimi za njegu 2019. postavljeni za pojednostavljeno preoblikovanje. Lisa Payne, viša urednica za ljepotu u globalnim trendovima firme Stylus, kaže da, iako je Koreja možda izvezla svoju (često pogrešno shvaćenu) rutinu ’10-koraka ‘u Ujedinjeno Kraljevstvo, još je čvršći pristup na vidiku.

“Velik dio inovacija ljepote i usvajanja proizvoda koje vidimo na Zapadu (Velika Britanija i SAD) pod utjecajem je Azije”, potvrđuje Payne. “Koreja je posebno žarište inovacija sastojaka, novih režima i tehnologija ljepote, ali je također poznata po svom napornom, višestepenom pristupu, i vidjeli smo da Velika Britanija slijedi taj primjer.”Prije svega se misli na “Skip-care”, najnoviji korejski trend ljepote koji je već stigao tamo.

 

Ova dijeta za njegu kože je svojevrsni “Povratak na minimalistički pristup ljepoti“. Što znači da se koristi manje kozmetičkih predmeta koji sadrže veće koncentracije učinkovitih sastojaka. Primjerice, u Koreji vidimo hibridne proizvode koji toniraju i hidriraju u jednom, koristeći sastojke heroja kao što su zeleni čaj i vitamin E. “Smatrajte to pažljivijim, visoko personaliziranim pristupom za njegu vaše kože.

Payne dodaje da ova rutina koja se temelji na rezultatima ima i bespolnu i bezvrijednu privlačnost, i, na sreću, “ne zauzima dugo kupaonicu” – ili prostor u vašoj korpi za recikliranje.

 

  1. Razgovori o različitosti i inkluziji će se još čuti

Posljednje dvije godine pokazale su kako je industrija kasno pokazala veću različitost. Iako se nadamo da će se do sljedeće godine pojaviti razmišljanje da je nevjerojatno da mainstream kozmetički brendovi nisu uvijek zadovoljili sve, s opsežnim rasponima boja i etničkim / rodnim / dobno uključenim marketingom, još uvijek ima mnogo toga za učiniti.

 

Naravno, sveobuhvatni pristup ne funkcionira kada brendovi namjeravaju uslužiti specifične potrebe. Sa toliko indie kozmetičkih proizvoda koje pružaju veliki izbor, sada očekuju porast u linijama koje su usmjerene na brigu o tonovima kože.

 

Dr. Barbara Kubicka, doktorica estetike i osnivačica Clinicbea, kaže da je „2019. godine predviđeno pokretanje novih linija za njegu kože koje su posebno formulirane za liječenje i rješavanje potreba boje kože“.

 

Osnivač Estetičara i „Crne kože“ Dija Ayodele ističe francuski brand Nuhanciam za njegu kože (posebno razvijen za srednje i tamnije tonove kože), koji će u Velikoj Britaniji biti lansiran 2019. godine.

 

  1. Zdravlje i ljepota će se još više približiti

 

  1. će vjerojatno biti poznata kao godina lansiranja ljepote, a 2019. očekujemo da se eksperimenti nastave i dalje zamagljuju granice između zdravlja i ljepote. Payne kaže da je to “u biti” ljepota od 360 stepeni – misleći na ono što stavljamo u svoja tijela kao i na njih “.

Objašnjava: „Potrošači su danas mnogo više svjesni povezanosti unutarnje ravnoteže i blagostanja s pozitivnim učincima na vanjsku ljepotu. Kao takvi, uočavamo rastući trend ljepote koje se temelji na učinkovitosti i tandem proizvodima koji djeluju interno i lokalno. I vidimo da ljepote markiraju u ovo s mnogo više ritualnih koncepata.

 

”Vidi zbirku Rituala ‘Rituals of Banyu’, inspiriranu drevnom balineškom ceremonijom vode, koja slavi ljekovita svojstva vode, ohrabrujući korisnike da “operu” fizičke i duhovne prašine svakodnevnog života “i Mauli Rituals (na Net-a-Porteru)“, sa svojim ručno izrađenim formulama inspiriranim ayurvedskim praksama Indije “. Payne dodaje da bismo trebali „očekivati ​​da će se sveobuhvatnije ponude ostvariti u 2019. godini, s naglaskom na mentalnu i emocionalnu ravnotežu postignutu kroz proizvode za ljepotu i zdravlje koji ne izazivaju stres“.

 

  1. Transparentnost formulacije će postati uobičajena pojava

Bilo da se smatramo “intelektualcima” ili smo jednostavno znatiželjni, propitivanje nauke o njezi kože koju mi ​​kupujemo nova je norma, a marke koje nam daju ono što želimo pobjeđuju.

 

Sarah Chapman, učiteljica slavnih i osnivačica Sarah Chapman Skinesis, kaže: „Budući da kupci postaju sve više „znalci“ u pogledu sastojaka, odbijaju prihvatiti stvari prema vlastitoj vrijednosti, što prisiljava brandove da budu otvoreniji i iskreniji sa svojim formulacijama. Kupci znaju razliku između različitih vrsta vitamina A i prednosti i mane korištenja retinil palmitata preko retinola, na primjer. Bogatstvo znanja o njezi kože koje je dostupno na internetu sada je vrlo osnažujuće za kupca i ta transparentnost je odlična za industriju ljepote.

 

Apsolutni Pro ove ideje,Victoria Beckham, kaže da je to nešto što je uvijek zagovarala. “Otkako sam lansirala brand 2008. godine, na pakiranju sam navela trgovačke nazive sastojaka, omogućujući korisniku da lako istraži prednosti svakog od njih. Ta transparentnost je nešto za što mislim da bismo trebali očekivati ​​mnogo više od u 2019. “Naravno, možemo zahvaliti Ordinary i NIOD, koje su pod kišobranom firme Deciem, za ovaj pokret.

No, otvoreni pristup ne uzimaju samo napredni naučni brandovi. Prirodni brandovi također prihvaćaju ovaj stil, poput firme Sara Sara, marke biljke koja detaljno opisuje popise sastojaka na prednjim etiketama. Predviđamo da će i više masovnih brandova slijediti.

 

  1. Očekujte više ampula i kapsula za njegu kože

 

Osim transparentnosti, ovlašteni kupac za njegu kože zahtijeva učinkovitost – i laboratorijski svježe formulacije u hermetički zatvorenoj ambalaži. Unesite više stručno pakiranih proizvoda, uključujući ampule (dugo popularne u Koreji), za koje Kate Bancroft, stručnjak za njegu kože i osnivač Face the Future, kaže da ćemo vidjeti veliki porast.

 

“Ampule su pojedinačno pakirane bočice, obično izrađene od stakla, koje sadrže savršenu hranjivu tvar za vašu kožu”, objašnjava ona. “Prednost ampula, za razliku od tradicionalnih seruma, je ekspertno pakiranje koje pomaže zadržati proizvod svježim. Individualno pakirani tretmani održavaju snagu i potentnost aktivnih sastojaka kao što su vitamin C, glikolna kiselina i još mnogo toga. Izgleda da će i”L’Oreal Parisna ovo masovno tržište doći do februara 2019. godine, kada se izdaju ampule Revitalift hijaluronske kiseline,“ visoko koncentrirana esencija“, zapečaćena do upotrebe kako bi se sačuvala dobrobit i svježina formule.

Estée Lauder je već pomogla popularizirati ovaj trend izdavanjem Ampula za intenzivno oporavak Advanced Night Repair, iako su kapsule napravljene od organskog, biorazgradivog materijala na bazi biljaka, a ne stakla.

Elizabeth Arden također je ove godine izdala nove Retinol Ceramide kapsule, zapečaćene za svježinu i potenciju u materijalima na bazi povrća koji je također potpuno biorazgradiv.

 

  1. Rješenja za liječenje kože postat će trendovi ljepote

Nakon borbe protiv starenja, kategorija iscjeljivanja kože doživjela je najveći rast u njezi kože ove godine, s google pretraživanjima vezanim za ‘cica balzam’ za 800 posto u odnosu na 2016. Cica, od francuske riječi ‘ozdraviti’, koristi se za stoljeća za liječenje opekotina, posjekotina, iritacije i crvenila.

Naravno, to je dugo vremena bila francuska apoteka i K-beauty, ali Fiona Brackenbury, direktorica globalnog obrazovanja za Decleor, misli da je njezin porast popularnosti također povezan s našom sve stimuliranijom kožom. “S više upotrebe retinola i kiselina sada vidimo ogroman rast u liječenju”, kaže ona, objašnjavajući da cica proizvodi mirne reakcije, bilo da se to manifestira kao crvenilo, suhe mrlje ili nevidljiva iritacija.

Očekuje se da će se na policama naći još rješenja za iscjeljivanje kože, uključujući i novi Cica-Botanic balzam Decleor, koji će se lansirati u januaru.

 

  1. Očekujte pakiranje proizvoda koji je više inspiriran tehnikom

Način zbog kojeg je buzzzy brand ljepote Glossier učinio svoj najnoviji miris još primamljivijim bilo je njegovo pakovanje temeljeno na „gesti“. Lucie Greene, direktorica firme JWT Innovation i autorica izvještaja o trendu Future 100, bilježi kako se ova čvrsta balzamska inačica mirisa Glossier You nalazi u težinskom metalnom kompaktnom dizajnu kako bi se “uklopila u krivulju vašeg dlana i palca” i otvorila i zatvorila “sa ruci prilagodljivim okretnim zglobom”. Ona objašnjava, “ovo pokretanje zvuka odražava način na koji su potrošači navikli na okretanje sadržaja svojih smartphonea.”

Druge robne marke poput Lilah B (namijenjene da pruže “luxe, senzorni doživljaj”, koje, kao što Green ističe, “nalikuju najslađim tehnološkim proizvodima”) i Fenty – čiji Match Stix Rihanna objašnjava, “napravljeni su tako da magnetski kliknu zajedno i lako ih je pronaći u torbi ”- znajte da gesta pakiranja može pridonijeti željenosti proizvoda koliko i njenom sadržaju.

 

Pretraži