Upoznajte našeg zlatnog sponzora: cm – Cosmetic Market

Upoznajte našeg zlatnog sponzora: cm – Cosmetic Market Svi ste barem jednom posjetili prodavnicu CM, ali da li znate priču o njhovom nastanku? Kompanija cm je lanac drogerija i zastupljen je u više od 70 poslovnica širom Bosne i Hercegovine. Osnovana je 2003. godine od strane kompanije Ovnak kao koncept maloprodaje na tržištu naše države. […]

Upoznajte našeg zlatnog sponzora: cm – Cosmetic Market

Svi ste barem jednom posjetili prodavnicu CM, ali da li znate priču o njhovom nastanku?

Kompanija cm je lanac drogerija i zastupljen je u više od 70 poslovnica širom Bosne i Hercegovine. Osnovana je 2003. godine od strane kompanije Ovnak kao koncept maloprodaje na tržištu naše države. U vremenu kada je Bosna i Hercegovina doživljavala pravi procvat privrede i kada je njeno tržište trebalo osvježiti sa novom ponudom proizvoda, usluga i robnih marki, dogodio se upravo cm-cosmetic market d.o.o.

Već punih šesnaest godina djeluju na području cijele Bosne i Hercegovine te se nalaze u samom vrhu maloprodaje kozmetičkih proizvoda. Razlog tome jeste kontinuirana briga o ljepoti žena i muškaraca, kao i adekvatna usluga za sve krajnje korisnike.

Ideja cm-ovih vlasnika i osnivača bila je ponuditi svojim kupcima i klijentima veliki broj proizvoda i to iz segmenata ljepote, zdravlja, baby kozmetike, parfema, njege tijela, kose, lica, nogu i ruku, te kućne higijene.

Za tržišni uspjeh cm-a slobodno možemo reći da je zaslužno vrijedno vodstvo, menadžeri i uposlenici. Zasigurno, za uspjeh ove domaće kompanije zastužni su i kupci, bez kojih cm ne bi bio na sadašnjoj poziciji. To je dodatna motivacija, da unatoč svim poteškoćama današnjeg vremena i težine života u zemlji kao što je Bosna i Hercegovina, cm ide naprijed i bude još kvalitetniji.

„Odabrano za Vas“

Već dugi niz godina, cm je vlasnik prepoznatljivog slogana “Odabrano za Vas”. Upravo ovaj prepoznaltjiv slogan cm-a govori o aktivnositma koje kompanija poduzima kako bi nama, krajnjim klijentima, ponudila najbolje od beauty proizvoda. Također, govori o želji i izboru samih kupaca kojima je kod kupovine na prvom mjestu omjer cijene i kvaliteta. U cm-u se trude, ne samo prodati proizvod kupcu koji uđe u neku od poslovnica, nego se i povezati i uspostaviti međusobno razumijevanje i povjerenje.  U ovoj prestižnoj kompaniji smatraju da je važno da se svaki kupac osjeća ugodno i lijepo te da na osnovu povjeranje dođe ponovo u neku od poslovnica cm-a.

Povezivanje sa kupcima, ostvareno je i kroz realizaciju programa lojalnosti “cm club card”, gdje kupci sakupljajući bodove, ostvaruju niz pogodnosti na kraju svake kalendarske godine.

cm je prepoznatljiv na tržištu i po projektu “cm frizer exclusive”, u kojem su ponuđeni visoko profesionalni proizvodi za sve frizere profesionalce. Članovi ovoga kluba mogu postati samo registrirani frizerski saloni u BiH.

 

Pretraži