Svakodnevne navike koje ubrzavaju metabolizam

Pored genetskih predispozicija, sve ubrzaniji način života, neadekvatna ishrana i nedostatak fizičke atkivnosti doveli su do usporavanja metabolističkih procesa u organizmu. Kao posljedica, javlja se prekomjerno gojenje i nedostatak životne energije, zbog čega bi trebalo što prije u svoj život da uvedete slijedećih 5 navika! Dobar organizam i metabolistički procesi pomažu procesu sagorjevanja kalorija koji […]

Pored genetskih predispozicija, sve ubrzaniji način života, neadekvatna ishrana i nedostatak fizičke atkivnosti doveli su do usporavanja metabolističkih procesa u organizmu. Kao posljedica, javlja se prekomjerno gojenje i nedostatak životne energije, zbog čega bi trebalo što prije u svoj život da uvedete slijedećih 5 navika!

Dobar organizam i metabolistički procesi pomažu procesu sagorjevanja kalorija koji se odvija prirodno, sam od sebe.  Osim što će se brži metabolizam pozitivno odraziti na vaše zdravlje, on će pospješiti i vaš seksualni život.

Kvalitetan san

 

Prema istraživanju iz 2010. godine, koje je objavljeno u International Journal of Endocrinology, nedostatak sna ima veliki utjecaj na metaboličke funkcije organizma. Manjak sna utječe na usporavanje metabolizma, zbog čega se možete osetiti slabo i usporeno.

Pokušajte da dobro organizujete raspored obaveza, kako biste mogli svakodnevno sebi da priuštite dovoljnu količinu kvalitetnog sna.

Izgradnja mišićne mase

Mišići imaju veliki utjecaj na sagorevanje kalorija.

To je veoma jednostavno: Mišići tokom dana koriste mnogo više kalorija nego masti, čak i ona kada odmarate.

Što imate bolju mišićnu masu, sagorjevat ćete više kalorija, čak i u stanju mirovanja. Idite u teretanu ili probajte neku novu vrstu plesa, odnosno probajte da uvede što više aktivnosti koje grade mišiće.

Ne preskačite obroke

Ponekad smo toliko zauzeti da zaboravimo da doručkujemo ili ručamo, zbog čega se nađemo u situaciji da na kraju radnog vremena shvatimo da nismo ništa jeli. Problem? Preskakanje obroka zapravo može šokirati metabolizam zbog čega se javljaju nepoželjne posljedice…

Što se duže pravi pauza između obroka, posebno kada je riječ o preskakanju obroka, u organizmu počinju da se dešavaju čudne stvari. Naime, da bi tijelo nadoknadilo nedostatak hrane, ono počinje čuvati kalorije za “crne dane”. Kad nakon dugog vremena konačno nešto pojedete, tijelo će se sjećati da je dugo bilo bez hrane pa će preventivno početi skladištiti više kalorija. Upravo to dovodi do usporavanja metabolizma.

Ako preskočite obrok, imat ćete mnogo manju energiju koja može da utječe na vaše fizičko i mentalno zdravlje.

Začinjena hrana

Ishrana koja se sastoji od ljute i začinjene hrane može da ubrza vaš metabolizam. Među mnogim namirnicama, kao najdjelotvornija se pokazala ljuta papričica. Ljuta papričica u sebi sadrži jedinjenje pod nazivom kapsaicin koje ubrzava metabolizam, a prema studiji Univerziteta u Mastrihtu, potvrđeno je da pomaže i u kontroli apetita.

Konzumiranje vode

“Prosto i jednostavno: kada dehidrirate, vaš metabolizam se usporava”.

Ovo se posebno odnosi na ljetnji period kada je organizam skloniji dehidrataciji. Zato je važno da najmanje litar i po tečnosti unosite tokom dana. Niste ljubitelj obične vode? Dodajte krastavac, limun ili ananas koji će vam dati fin ukus i aromu, te ćete se lako navići na konzumaciju ovog pića.

elle.rs

Pretraži