Najbolja investicija je investicija u sebe

Samo učeći ćete postati pravi profesionalci, a investicija u sebe ne plaši se ni krize ni bankrota. Piše: Lesja Karić, osnivačica estetske akademije Atelier, idejni tvorac Brenda Lux Kraft Professional by Lesja Karić, licencirana međunarodna instruktorica I certifikovana međunarodna sutkinja. Treba li podići cijenu svojih usluga odmah poslije završetka seminara za dokvalifikaciju majstora? Vezano za […]

Samo učeći ćete postati pravi profesionalci, a investicija u sebe ne plaši se ni krize ni bankrota.

Piše: Lesja Karić, osnivačica estetske akademije Atelier, idejni tvorac Brenda Lux Kraft Professional by Lesja Karić, licencirana međunarodna instruktorica I certifikovana međunarodna sutkinja.

Treba li podići cijenu svojih usluga odmah poslije završetka seminara za dokvalifikaciju majstora?

Vezano za ovu temu zaista bih mogla dosta da govorim, ali pokušat ću da se ne raspišem previše. Pa evo ovako, moje mišljenje je da treba. Poslije svakog završenog seminara treba bar malo podići cijene usluga. Prvi razlog po meni je to što ste uložili novac u projekat pod nazivom  „Ja sama J ” i svakako bi trebalo da vratite uložena sredstva nazad. Ali, osim potrošenog novca, tu je i Vaše vrijeme – a vrijeme je isto Vaša investicija.  Prije nego što krenete na seminar obavezno obavijestite sve vaše klijente o tome. Oni će apsolutno razumijeti i podržati ideju o Vašem napretku, pa čak i više od toga. Klijenti će itekako biti ponosni na svog majstora, koji stalno radi na svom usavršavanju.

Tako smo došli do dva razloga za Vaš napredak.

Kad kažem napredak mislim na sve – na razvoj Vas kao ličnosti, na Vaš profesionalizam i također na Vaš prosperitet na biznis planu. Mi se nismo rodili sa turpijama u rukama, samim tim treba da radimo na sebi poboljšavajući naše znanje, jer učiti nije sramota. Strašno je stajati u mjestu i umišljati da znamo sve i sakrivati se iza puno godina rada, a još gore iza youtube klipova.

Iz tog razloga poslije svakog završenog seminara i poslije toga kad na svoj „zid ponosa” zakačite još jedan certifikat koji dokazuje da ste primili nova znanja, možete slobodno da obavjestite Vaše klijente da ste spremni da sve naučeno primjenite u poslu. Tako ćete ih pripremiti da je moguće da će u skorije vrijeme doći do promjena u cijeni Vaših usluga.  Neka to ne bude puno, ali mora biti oko 10-20%. Ukoliko se poslije seminara na Vašem stolu pojave i novi materijali, cijene bi trebalo mijenjati momentalno, jer i klijent mora da vidi da ste počeli da radite ozbiljnije i sa drugim materijalima. Materijal koji vide na Vašem stolu ne treba da bude iz kineskog tržnog centra. Ako ste završili seminar za neke posebne forme onda bi imalo smisla da samo na te usluge cijene formirate 30-50% više nego na uobičajeno modeliranje. Pogotovo što će Vam za takvu uslugu svakako biti potrebniji kvalitetniji materijal od salonskog.

Što se tiče seminara za dizajn tu je malo jednostavnije. Osim što su seminari kraći i povoljniji, lakše je naplatiti klijentu određeni dizajn po jednom noktu nego povećati cijenu na kompletnu uslugu.

Naravno da uvijek imamo klijente koji neće dijeliti mišljenje sa Vama. Oni će uvijek pokušavati da Vam srozaju cijenu tako što će uvijek tražiti greške u Vašem radu ili upoređivati Vaše cijene sa cijenama u komšiluku. Takvi klijenti će svejedno kad tad otići od Vas.

Ali po mom mišljenju otići će i „glavobolja”, samim tim ostaju samo klijenti koji Vas cijene. Za vas će biti  najbolja  reklama ako rezultat obuke poboljša vaš kvalitet, samim tim ćete privući i nove klijente, jer verujte mi, nema tako puno dobrih i kvalitetnih majstora. Svaki Vaš napredak sve više će Vas odvajati od samoukih i priučenih. Profesionalizam ima cijenu i vjerujte mi da postoje klijenti koji će to cijeniti.

Tako da nemojte da se plašite da povećate cijenu. U suprotnom će Vas stalno stavljati u koš sa „kvazi majstorima”, jer ako Vi ne cijenite sebe zašto bi to radili klijenti?!

Još jednu stvar ne smijete nikako da zaboravite!

Sve što ste prošli na seminarima morate dobro izvježbati i ponavljati da bi Vam postalo rutinski da radite po novim principima, u suprotnom ćete sve zaboraviti. To može da se odrađuje tako što za tu svrhu možete koristiti klijente, ali ih svakako trebate obavijestiti o tome. Ukoliko su protiv toga onda ćete morati da radite ipak po standardnoj proceduri na koju su oni navikli. Ali, kako praksa pokazuje to se događa rijetko, jer su se i klijenti poželjeli nečeg novog. Samim tim neće Vas ometati u pokušaju inovacija i prema novim tehnologijama u Vašem radu.

Ako ste dugo razmišljali kako da podignete cijenu onda je posljednji momenat sada, najkasnije poslije 6 mjeseci, jer za ovo vrijeme ste potpuno naviknuti na novi metod rada, usavršili ste tehniku i poboljšali ste svoj dosadašnji rad. Kada klijenti vide Vašu ozbiljnost, trud i zalaganje, cijena će im izgledati sasvim logično.

Reći ću vam još jedno, ako Vam se učini da su neki klijenti prestali da dolaze nemojte se brinuti, najčešće se oni vrate nazad i cijenit će Vaš rad još više. Ja sam uvijek voljela „pobjegulje ” vidjevši razliku u radu, one se uvijek vraćaju, postaju manje zahtjevne i nekako „lakše ” za servisiranje.

Samo učeći ćete postati pravi profesionalci, jer investicija koja je najisplativija je investicija u sebe. Mislim da se ta investicija ne plaši ni krize ni bankrota.

SRBIJA:
Lux Kraft Estetic House
Kornelija Stankovića 13, Novi Sad
+381666954162
IG: luxkraft_international
web: www.luxkraft.rs

BiH:
INFINIA DOO, Mostar
+38763620355
IG: salon.infinia
web: www.infinia.ba

 

 

 

 

 

 

 

Pretraži