Prije nego se izložite suncu, važno je na pravilan način pripremiti kožu za ljetne mjesece. Donosimo vam četiri savjeta koji će vam pomoći da zaštitite kožu od sunca.   Hidratizirajte kožu Iako hidratantna krema ne štiti kožu od sunca, ona može, na neki način, ograničiti štetu od pretjeranog izlaganja suncu. Što se više vaša koža izlaže […]

Prije nego se izložite suncu, važno je na pravilan način pripremiti kožu za ljetne mjesece. Donosimo vam četiri savjeta koji će vam pomoći da zaštitite kožu od sunca.

 

Hidratizirajte kožu

Iako hidratantna krema ne štiti kožu od sunca, ona može, na neki način, ograničiti štetu od pretjeranog izlaganja suncu. Što se više vaša koža izlaže suncu, to postaje sve više isušena, a suha koža postaje podložnija štetnim UV-zrakama. Odaberite kvalitetnu hidratantnu kremu, koja će pomoći obnoviti zaštitni sloj kože.

Piling kože

Piling je vrlo važan korak prije izlaganja suncu. On omogućuje koži da se riješi mrtvih stanica koje se nakupljaju i sprječavaju ravnomjerno tamnjenje.  No piling skida zaštitni sloj na površini kože, što čini vašu kožu osjetljivijom na UV zrake.

Stoga se preporučuje da pričekate nekoliko dana između pilinga i izlaganja suncu. Također, poželjno je odabrati piling prilagođen vašem tipu kože. Ako ste u nedoumici, obratite se dermatologu ili kozmetičaru.

Prehrana bogata karotenom i vitaminom E

Zahvaljujući svojim antioksidativnim svojstvima, namirnice koje su bogate beta-karotenom i drugim karotenoidima, kao što su likopen, mogu poboljšati zaštitu vaše kože od UV zračenja.

Najbolji izvori karotenoida su mrkva, slatki krumpir, bundeva, špinat, tikvice, brokula, mango, marelice, kelj, grašak, rajčica i dinja. Vitamin E koji se nalazi u biljnim uljima, bademima i orasima također pruža zaštitu od sunca.

Ne ustručavajte se dodati ovu hranu u svoj jelovnik! Međutim, svojstva tih namirnica ni na koji način ne mogu zamijeniti kremu za sunčanje! Prije izlaganja, obavezno nanesite kremu s visokim faktorom.

krenizdravo.rtl.hr

Pretraži