Važnost higijene u salonu

Higijena prostora, opreme i osoblja je imperativ u periodu kada svi klijenti zahtijevaju maksimalnu pažnju i kada je zdravlje na prvom mjestu. U industriji ljepote čistoća je oduvijek jedan od važnijih faktora. Kada kažemo da je jedan od važnijih faktora, mislimo na sprječavanje mikrobioloških infekcija i održavanje ugleda poslovanja. Sa pojavom virusa COVID19 pojačava se […]

Higijena prostora, opreme i osoblja je imperativ u periodu kada svi klijenti zahtijevaju maksimalnu pažnju i kada je zdravlje na prvom mjestu.

U industriji ljepote čistoća je oduvijek jedan od važnijih faktora. Kada kažemo da je jedan od važnijih faktora, mislimo na sprječavanje mikrobioloških infekcija i održavanje ugleda poslovanja.

Sa pojavom virusa COVID19 pojačava se briga za čistoćom i zdravljem u salonima.

Iako su zaraze u salonima iznimno rijetke, u ovom periodu se treba misliti o svakom koraku koji radimo, a u fokusu da to bude higijena i zaštita. Higijenskom disciplinom osoblja i klijenata, dobrom i pravilnom kontrolom znatno se smanjuje rizik mogućnosti zaraze virusom.

 

Ukoliko sumnjate na bilo koje od simptoma, klijentu trebate diskretno objasniti razloge zbog kojih niste u mogućnosti pružiti mu uslugu. Kako frizeri nisu stručne osobe za pouzdano prepoznavanje ijednog od simptoma, klijentu treba izraziti nesigurnost i sumnju u simptome, te ga uputiti stručnjaku koji je u mogućnosti postaviti dijagnozu.

Odgovoran pružalac usluga treba dobro organizovati salon kako bi sa lakoćom mogao kontorlisati higijenu. U nastavku pročitajte nekoliko smjernica koje vam mogu pomoći pri organizaciji.

  • Ispred salona stavite dezinfekciona sredstva koji će klijenti pri ulazu iskoristiti,
  • Davalac usluga i klijent su obavezni da nose maske,
  • Radni pribor prije i poslije svakog klijenta obavezno dezinfikovati,
  • Stolica koju je klijent koristio, prije i poslije svakog klijenta obavezno dezinfikovati,
  • Obezbjedite adekvatno mjesto za odlaganje materijala i opreme, kao i dio za sterilizaciju koja je izuzetno bitna,
  • Odvojeno tretirajte otpad koji je došao u kontakt sa ljudskim tkivom,
  • Dio za uposlenike u kojem borave tokom pauze, treba biti odvojen od radnog dijela.

 

Osobna njega davaoca usluga

Kako bi se klijenti pridržavali svim propisanih mjera, davalac usluga mora održati visok standard osobne higijene i higijene salona. Visok standard osobne higijene podrazumjeva: uredne nokte, minimalnu količinu nakita, čistu radnu odjeću i masku. Redovnim pranjem ruka spriječava se širenje virusa i bakterija. Davalac usluga mora voditi računa o sredstvima koje koristi, te izabrati jednokratni materijal.

Po pitanju higijenskih uvjeta u salonima, svakako je najbitnije poštivati propise te konstantno povećavati standarde čistoće.

Ukoliko trebate dezinfekcijska sredstva ili maske u nastavku pogledajte koje to kompanije posjeduju dezinfekcijska sredstva, te maske za zaštitu.

Kompanija MD Tehnology – sredstva za dezinfekciju ruku i svih površina.

Kompanija Jusri – transparentne zaštitne maske.

Kompanija Kuna – zaštitne maske.

Pretraži