Kako zavoljeti svoje tijelo i biti zahvalan sebi?

Reći “hvala” drugima nešto je što naučite u najranijem djetinjstvu. Ali koliko se često zahvaljujete sebi? Reći “hvala” svom tijelu jedna je od najvažnijih stvari koje možete učiniti, posebno kada težite životu punom ljubavi prema sebi i dobrom zdravlju. To nije navika koja dolazi prirodno jer nam društvo neprestano govori da se trebamo mijenjati u […]

Reći “hvala” drugima nešto je što naučite u najranijem djetinjstvu. Ali koliko se često zahvaljujete sebi?

Reći “hvala” svom tijelu jedna je od najvažnijih stvari koje možete učiniti, posebno kada težite životu punom ljubavi prema sebi i dobrom zdravlju. To nije navika koja dolazi prirodno jer nam društvo neprestano govori da se trebamo mijenjati u skladu sa društveno prihvatljivim normama. Zalažemo se da ljubav prema sebi i prihvatanje našeg tijela postane uobičajen koncept. Evo nekoliko načina kojima možete pokazati ljubav prema sebi i svom tijelu uz jednostavne rituale.

  1. Meditacija

Meditacija je lijep način da se usredotočite na same sebe. Kad je život stresan ili vam um radi ubrzano, uvijek se možete obratiti meditaciji. Također, meditacija je dostupna svima i možete je praktikovati svugdje. Sve što trebate je pronaći miran, udoban prostor, zatvoriti oči i jednostavno disati. Ako ne znate odakle početi ili više volite vođenu meditaciju, preuzmite jednu od mobilnih aplikacija za vaše telefone i pratite upute.

  1. Slušajte vaš um i tijelo

Odabir odgovarajuće fizičke aktivnosti za vas je jako bitan, jer se ne prisiljavate na nešto što mrzite. Omiljenom fizičkom aktivnošću ugađate vašem tijelu i postavljate pitanja vašem umu. Pronađite fizičku aktivnost koja će vas ispunjavati i učiniti da se dobro osjećate. To može biti joga, pješačenje, šetnja sa psima ili trčanje, potrebno je samo da napravite pravi izbor!

  1. Usporite

Živimo u brzom svijetu. Dajte sebi dopuštenje da usporite, uživajte u posebnim trenucima i brinite o sebi.

Jedite polako. Svaki put kad jedete, sjednete i jedite bez ometanja. Obavezno žvačite i zapravo okusite ono što jedete. Ova jednostavna praksa mijenja ​​kako se svakodnevno osjećate u svom tijelu.

Dišite. Tokom dana odvojite nekoliko minuta da samo dišete. Udahnite duboko 10 puta i ponovo se fokusirajte na vas prije nego što nastavite sa svakodnevnim zadacima.

Odmorite. Ako su vaše tijelo ili vaš um pretjerano iscrpljeni, važno je da svom tijelu pružite ono što mu treba. Odlazak u krevet rano bez pranja suđa je u redu. Preskakanje treninga da biste kući odmarali na kauču je u redu. U redu je pustiti svoje tijelo da se odmori. Napokon, ono nas vodi kroz svaki trenutak – treba vašu pažnju i ljubav. Odmaranje će vam pomoći da puno brže napunite baterije i osjećate dobro u svom tijelu.

  1. Očistite svoje društvene mreže od svega što uzrokuje da se osjećate loše u svom tijelu

Zapitajte se ovo: Zašto želite izgledati drugačije? Najvjerovatnije je to zato što želite da vas drugi vole i vjerujete da će vas određeni izgled učiniti voljenijim i prihvaćenijim. Prije nego što naučite voljeti svoje tijelo, morate se odreći ideje da se ne biste osjećali tužno, usamljeno ili odbačeno ako biste izgledali drugačije. Je li vaše tijelo problem ili su ideali problem? Umjesto da se i dalje pokušavate uklopiti u sistem koji vas postavlja u borbu protiv vlastitog tijela, šta ako usvojite novi način razmišljanja koji vas čini da se osjećate dragocjeno upravo takvi kakvi jeste? Šta ako prestanete pokušavati udovoljavati drugima na svoju štetu. Zapamtite, zaslužujete ljubav i prihvatanje od strane vaše okoline bez obzira na izgled!

Pretraži