Smanjite unos nezdrave hrane

Ne govorimo o povremenom uživanju u kesice čipsa. Ako većina kalorija koju unesete dolazi od grickalica, vaša će koža platiti cijenu.  Više studija ukazuje negativan efekat ugljikohidrata na kožu. Šećer, bijeli hljeb, tjestenina, kolači i slatkiši mogu ubrzati glikaciju u koži. Glikacija je proces koji se dešava kada se molekule šećera zakače za ćelije, uključujući […]

Ne govorimo o povremenom uživanju u kesice čipsa. Ako većina kalorija koju unesete dolazi od grickalica, vaša će koža platiti cijenu.  Više studija ukazuje negativan efekat ugljikohidrata na kožu. Šećer, bijeli hljeb, tjestenina, kolači i slatkiši mogu ubrzati glikaciju u koži. Glikacija je proces koji se dešava kada se molekule šećera zakače za ćelije, uključujući one u koži, i uzrokuju da se one deformišu i ubrzavaju razgradnju kolagena. Ono što vidite u ogledalu: gubitak sjaja kože, uočljivije bore i koža koja ne izgleda gipko – to je rezultat unosa nezdrave hrane. Pretjerivanje sa ugljikohidratima i mliječnim proizvodima povezano je i sa nastankom akni.

Umjesto toga, neka vaša prehrana bude uravnotežena i puna nutritivno bogatih namirnica poput zelenog povrća, svježeg voća, jogurta, nemasnih proteina, orašastih plodova i sjemenki, kako biste bili sigurni da vaša koža ostaje zdrava i sjajna.

Pretraži