Maarlas Spa & Beauty, poznata adresa za uljepšavanje

0

Sulfeta Bešić-Joldo, vlasnica salona za vas je sa svojim timom pomno odabrala vrhunske medicinsko-kozmetičke aparate i najbolje dermo-kozmetičke preparate. Stručnost osoblja s višegodišnjim iskustvom vam pruža sigurnost a individualan pristup i sistematično određivanje putanje tretmana garancija su za postizanje optimalnih rezultata.

Kada ste ušli u beauty industriju, te kako je krenula Vaša priča od početka pa do danas?

Nakon skoro 15 godina provedenih na menadžerskim poslovima različitih kompanija, u beauty industriju ušla sam 2017. godine. Ne mogu reći da je bilo posebno teško obreti se u ovoj industriji, jer uspješno vođenje biznisa se ne razlikuje naročito od branše do branše. Trebalo je, naravno, pomno istražiti ovu oblast i u temelju stvari postaviti kako treba i onda je sve krenulo svojom uzlaznom putanjom.

Maarlas je već u prvih nekoliko mjeseci privukao ogroman broj klijenata iz Sarajeva i okoline, te svake godine bilježimo porast. Kontinuiranim edukacijama i uvođenjem noviteta trudimo se svojim klijentima uvijek ponuditi najbolje što industrija ljepote nudi.

Vaš trud i rad rezultiraju dobri rezultati, koliko je bitno da su aparati i kozmetika kojima radite kvalitetni i s kojim brendom najviiše radite?

Uspješnost rezultata našeg centra mjeri se po zadovoljstvu klijenata koji nam se stalno vraćaju. Za postizanje takvih rezultata najbitniji su individualni pristup i poznavanje klijenta tj. prepoznavanje i razumijevanje njegovih potreba, te kontinuirano praćenje napretka i održavanja stanja. Da bismo to postigli neophodno je raditi sa kvalitetnim analizatorima od kojih sve počinje, kao i dobrim uređajima poput mikrodermoabrazije, skin needlera, ultra zvuka, med contoura i sl.

Reviderm smo premium specijalistički centar tako da najviše i radimo s tom kozmetikom. Za mezoterapiju odabrali smo svjetski najkvalitetnije koktele Revitacare, a za jake hemijske pilinge Mesoestetik. U domenu hijaluronskih filera radimo sa brendom Juvederm. Inače, želimo naglasiti da su nam tretmani lica core bussines i da ćemo se i u budućnosti najviše fokusirati na kozmetologiju.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here