Dr. Marija Ristanović: Zagrljaj podrške koji razmijenim sa pacijentima je od velike važnosti

0

Uvijek se trudi da otkrije želje i potrebe klijenta. Vjerovali ili ne podjednako je značajan onaj zagrljaj podrške koji se razmjene sa pacijentima i osmjeh na njihovom licu kada se pogledaju u ogledalo nakon završenog tretmana.

Piše: Dr. Marija Ristanović 

Dr. Marija Ristanović, rođena u Loznici. Srednju medicinsku školu završila u Šapcu, studije medicine u Kragujevcu. Doktor estetske i antiaging medicine. Vlasnica je estetskih centara “Dermamedic” d.o.o. Bijeljina, Atinska 6. Poslovnica u Istočnom Sarajevu Hilandarska 38/1, ZU “DR Marija” za njegu i rehabilitaciju u Bijeljini, Atinska 6.

Dr. Ristanović od početka podržava i prati rad cijelog tima BeautiFUL, da je saradnja obostrana dokazuje i ovaj članak. Vrlo rado razgovaramo sa dr. Ristanović, jer svaki put ima mnogo toga novog da kaže za naše čitaoce. Da bi njen rad bio još kvalitetniji svakako da je birala i najbolji brend s kojim će raditi, a u pitanju je švicarski brend Neauvia. O kojem brendu se radi, te kakve novitete doktorica ima za čitaoce, čitajte u nastavku. 

Predstavljate brend kada se govori o svijetu minimalno invazivne estetske medicine. Da li je to cilj koji ste postavili kada ste se odlučili za ovu profesiju? 

Bez obzira kojim poslom želite da se bavite, morate da imate jasan cilj, ali u isto vrijeme da budete svjesni da rezultat ne dolazi preko noći i da put kojim dolazite do uspjeha nije popločan samo vašim snovima i željama, nego i odricanjem i hrabrošću da se uhvatite u koštac sa svim izazovima koji se na tom putu nalaze. Da, to je bio moj cilj koji sam počela da živim, živjeći za svoju profesiju. 

Imate veliku odgovornost kada trebate da postignete balans između želja pacijenata i realnih mogućnosti, a na svakom od tih lica zapravo se ogledate vi i vaš rad. Kako uspijevate u tome? 

Individualan pristup svakom pacijentu je prva stepenica koju ne smijete zanemariti. Nekada je vrhunac promjene u životu svake žene bio odlazak kod frizera, dok danas svaka žena želi ozbiljnu i vidljivu promjenu kada odluči nešto da mijenja. Bez obzira na tu želju, morate joj dati doznanja da promjena po svaku cijenu nije sreća, nego ono što na najbolji način može da iznese kao promjenu. 

Prateći vaš rad stiče se utisak da ste uvijek dostupni za pacijente i da veoma malo imate vremena za privatan život? 

Kada nisam u ordinaciji, onda komuniciram sa njima putem društvenih mreža ili telefonski. Uvijek se trudim da osluškujem njihove želje i potrebe i da budem tu za njih, kada ne stignem tu je neko od mojih saradnika. Vjerovali ili ne podjednako nam je značajan onaj zagrljaj podrške koji razmijenimo sa pacijentima i osmjeh na njihovom licu kada se pogledaju u ogledalo nakon završenog tretmana. 

Ko brine o vašem izgledu, te koliko vremena generalno trošite na uređivanje? 

Dobra organizacija je pola obavljenog posla, posebno za mene, jer sam često na putu, ordinaram u tri različita grada i ne mogu sebi priuštiti taj luksuz da vrijeme uzalud trošim. Koristim svaku pauzu da uradim nešto za sebe, za svoje tijelo, pa makar to bila i masaža. O mom izgledu brinu moje drage kolege, moje saradnice, ali i frizeri i šminkeri, koje moram da priznam ne volim da mijenjam. 

Kao generalni uvoznik za BiH brenada „Neauvia „nedavno ste imali priliku da kolege u našoj zemlji upoznate sa novim naprednim tehnikama koje donosi ovaj brend, ali i da ih upozorite na određene opasnosti kada ove tehnike izvode nestručna lica. O čemu je zapravo riječ?  

Kada su nove tehnike u pitanju, najveću pažnju izazvala je primjena filera u ginekologiji. Pri čemu se značajno olakšava stresan period u životu svake žene, a to je perimenopauza i postmenopauza. Sa druge strane veliku pažnju posvetili smo nuspojavama koje se mogu javiti ukoliko apliciranje izvodi nestručno lice i ukoliko se koriste fileri nekotrolisanog porijekla. Danas prosječnog pacijenata interesuje cijena, a u drugom planu je stručnost, uslovi pod kojima se izvode tretmani i kvalitet filera koji se apliciraju. To se mora promijeniti i vjerujte mi da mnogo snage i energije utrošim, kako bih u svakoj prilici istakla značaj onog šta treba da bude na prvom mjestu i na šta sve pacijenti moraju da obrate pažnju. 

Kako ste se zapravo odlučili da pokloniti vaše povjerenje švicarskom brendu “Neauvia”? 

Izbor nije bio težak. Brend Neauvia se vezuje za moje početke i mogu vam slobodno reći da ga poznajem skoro kao i sebe. Ono što je najvažnije, nema nus pojava, grudvica i sa lakoćom mogu da radim. A ono što me posebno raduje je da su to prepoznale i moje kolege, koje su prošle edukacije u Dermamedic-u i sada je i njihov izbor Neauvia, kao i izbor naših pacijenata koji su nam poklonili povjerenje. 

Pomenuli ste edukacije, koje su čini se obilježile 2022.godinu u Dermamedic-u? 

Da, ova godina je bila u znaku edukacija, kako za mene, tako i za kolege koje su prošle kroz naš Edukacijski centar. Ova profesija zahtjeva od vas konstantno učenje i praćenje trendova. Nastavljamo i u narednoj godini istom dinamikom, a ja ću već u januara po nova znanja u Pariz i to me čini sretnom. 

Krasite naslovnicu časopisa BeatiFUL. Koliko je bitno eksponiranje sebe i svog rada svim damama u BiH, ali i šire?  

Vjerujem da je bitno, zato što žele bolje da upoznaju nekog kome poklanjaju povjerenje da na njihovom licu radi i da bude kreator promjena na njemu. Trudim se da svakoj dami uputim poruku da je ulaganje u sebe dugoročna investicija koja vam se vraća kroz život, a zapravo njenu pravu vrijednost tek uočite u periodu kada vam je to i najpotrebnije, kada dođete u zrele godine. 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here