Smaragda Jaganjac: Kao i uvijek sve novo što se dešava u svijetu ljepote trenutno, trudim se donijeti i na naše prostore i omogućiti svima da u svojoj ponudi imaju najkvalitetnije proizvode i tretmane.

0

Na 4. Međunarodnom sajmu BeautiFUL pokazat ćemo najkvalitetnije proizvode i tretmane.

Intervju: Smaragda Jaganjac

18. i 19. maja 2024. godine održan je događaja – PMU Balkan Gold Congress. Sarajevo, glavni grad Bosne i Hercegovine, jedan vikend postao je epicentar okupljanja za sve zaljubljenike trajnog šminkanja iz cijelog Balkana, ali i šire, iz Evrope.Pod vodstvom gospođe Smaragde Jaganjac, renomirane stručnjakinje, kada je u pitanju trajno šminkanje ovaj kongres napravio je pomak u svijetu trajnog make-upa. Uz viziju da se prevaziđu granice i ujedini stručnjake, ovaj događaj nije bio samo skup profesionalaca, već mjesto gdje su rodile broje ideje ali buduće saradnje. Dva dana programa ispunjena su predavanjima, radionicama i demonstracijama najnovijih tehnika, pružajući učesnicima priliku da usavrše svoje vještine i otkriju najnovije trendove u industriji.  Upravo ovaj događaj bio je samo jedan od povoda za naš razgovor sa Smaragdom Jaganjac. U nastavku više čitajte o ovom događaju kao i novim događajima koji nas očekuju na jesen.

Kako ste ocijenili organizaciju PMU Balkan Gold Congressa ove godine? Da li su vaša očekivanja ispunjena?

Organizacija PMU Balkan Gold Kongressa ove godine je bila zaista na vrhunskom nivou, definitvno smo kao organizatori ispunili sva očekivanja a također i svi naši partneri i učesnici.

Koje su bile ključne teme i diskusije na kongresu? Koje su bile najznačajnije prezentacije ili radionice? 

Ove godine kao i prethodne imali smo PRIME Speakere koji su došli iz cijelog svijeta da pokažu svoje tehnike rada, neke novitete iz svijeta Permanent Make up-, te da nam dočaraju tehnike popularne u njihovoj državi. Pored toga jedan od najzanimljivijih dijelova kongresa bili su Demo Live Speakeri i njihove prezentacije na živim modelima, tako je svaki PMU Artist imao svoj kutak gdje je radio svoju prezentaciju a učesnici su imali priliku da pogledaju i izravno komuniciraju sa speakerima. Demo Live Speakeri došli su iz Bosne i Hercegovine, susjednih država ali iz cijele Evrope.

Kakvi su bili rezultati ?Da li su stekli korisna znanja i vještine?

Kao i uvijek svi učesnici su bili prezadovoljni kako prenesenim znanjem, tako i činjenicom da su upoznali i dosta novih ljudi, njihovih zanimanja i načina rada , korisnih savjeta iz svijeta PMU-a ali najviše, kompletnom organizacijom, osvojenim nagradama, Cocktail  Partijem i generalno savršenim druženjem i zabavom.

Ove godine ste Zlatni sponzor 4. Međunarodnog sajma ljepote, zdravlja i wellnessa BeautiFUL. Koje brendove i tehnike ćete predstaviti na Sajmu?

Da, i ove godine smo ponosni Zlatni Sponzor  Sajma Ljepote u Sarajevu i jedva čekamo. I ovaj put donosimo dosta noviteta a prije svega prezentaciju najnovijeg kozmetičkog brenda na tržištu BiH, čiji smo distributeri. Očekuje vas mnogo dinamike na našem štandu, od velikih popusta na kompletan asortiman,  konstantnih prezentacija tretmana na štandu i još mnogo toga.

Smaragda Jaganjac je poznata kao osoba koja donosi novitete na tržište BIH. Šta možemo očekivati u ovoj godini ?

Kao i uvijek sve novo što se dešava u svijetu ljepote trenutno, trudim se donijeti i na naše prostore i omogućiti svima da u svojoj ponudi imaju najkvalitetnije proizvode i tretmane. Ove godine bazirali smo se na njegu lica i tijela. Tako da smo odnedavno ponosni distributeri brenda APIS koji je jedan od najpopularnijih brendova u Evropi i postoji preko 30 godina, u svom asortimanu ima kvalitetne i luksuzne profesionalne proizvode za njegu lica i tijela ali i kompletnu kućnu njegu.

Koliko je važno ulaganje u svoje znanje i svoj brand? Molimo vas neki vaš osvrt?

Jako je važno, jer čovjek treba da uči dok je živ i uvijek postoji stepenica iznad kojoj moramo težiti. Tako je u svakom vidu poslovanja bilo da prodajete proizvod ili uslugu, vaš brend treba konstantni rast.

Generalno koliko je važno predstavljanje javnosti i prisustvo na Sajmovima?

Sajmovi su odličan marketing i promocija kako za nove firme i brendove tako i za one koji su dugo na tržištu jer je danas konkurencija jako velika u svim Beauty oblastima i uvijek se trebamo truditi i biti prisutni, konstantno pružati nove usluge i proizvode, i dolaziti u komunikaciju sa klijentima te osluškivati njihove želje. Učešće na sajmovima daje vam vjetar u leđa, a pored toga možete upoznati i nove partnere, razmijeniti iskustva i sjajno se zabaviti.

Da li planirate posebne promocije ili popuste za posjetioce sajma? 

Naravno! Svi naši klijenti znaju da na našem štandu uvijek imaju odlične popuste na kompletan asortiman, poklone kao i prezentacije uživo gdje mogu direktno postavljati pitanja vezano za tretman ili određeni proizvod.

Za kraj koji je vaš savjet za mlade osobe koje počinju da se bave sličnim poslom?  

Svaki početak je težak ali uz ulaganje u svoje znanje, vizija i sposobnost pojedinca,  svakog mogu dovesti jako daleko. Bitno je da budete uporni i ostanete dosljedni, educirate se kod kvalitetnih i iskusnih edukatora, koristite kvalitetnu opremu jer na kraju svakog dobrog kozmetičara u bilo kojoj branši čini njegova vještina, kvalitet materijala i iskustvo u poslu.

 

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here