Jana Dužanec: Stalno usavršavanje ključ je mog uspjeha

0

Nakon godina putovanja, učenja i usavršavanja, odlučila sam osnovati vlastiti brend, temeljen na iskustvu i poznanstvima iz cijelog svijeta.

Intervju: Jana Dužanec – vlasnica brenda Jana Nails i nail artist

Jana Dužanec, rođena u Slavonskom Brodu i odrasla u Puli, diplomirala je marketing na Ekonomskom fakultetu. Iako je po struci ekonomist, njezina strast prema nail artu započela je u studentskim danima, kada je otkrila proizvode u Italiji koji nisu bili dostupni u Hrvatskoj. Taj je interes prerastao u strast, a nakon fakulteta posvetila se isključivo nail artu. Kroz godine je razvila vlastite tehnike, postala edukatorica i osnovala brend Jana Nails, koji danas nudi visokokvalitetne proizvode i edukacije u više od 25 zemalja.

Jana Dužanec, osnivačica brenda Jana Nails, ispričala je svoju priču o putu u svijet nail arta, od svojih početaka u studentskim danima do uspjeha kao edukatorica i poduzetnica. Njezina strast prema nail artu razvila se kroz godine rada i putovanja, a danas je vlasnica brenda koji je prepoznat u Hrvatskoj i širom svijeta. Njen brend i edukacijski programi postali su simbol kvalitete i strasti prema svom poslu.

Za početak, molim vas da se predstavite našim čitateljima. Kako ste krenuli na putu u svijetu nail art-a i što vas je inspiriralo da osnujete vlastiti brend?

Moje ime je Jana Dužanec, rođena sam u Slavonskom Brodu, a odrasla u Puli. Po struci sam diplomirani ekonomist, no život me odveo u svijet noktiju. Počeci su bili skromni, s putovanjima u Italiju kako bih nabavila materijale za nokte, što je ubrzo preraslo u strast. Nakon fakulteta, odlučila sam se profesionalno posvetiti nail artu. Moj rad, koji je uključivao crtanje na noktima, doveo me do edukatorske uloge i osnivanja vlastitog brenda, Jana Nails. Osim vođenja salona u Zagrebu, sedam godina sam držala edukacije širom svijeta, a moja tehniku su preuzeli i naši ovlašteni edukatori.

Koji su bili ključni trenuci u vašoj karijeri koji su vas usmjerili prema tome da postanete edukator i osnivačica vlastitog brenda?

Nakon godina putovanja, učenja i usavršavanja, odlučila sam osnovati vlastiti brend, temeljen na iskustvu i poznanstvima iz cijelog svijeta. Počela sam s deset boja i nekoliko proizvoda. Slijedile su neprospavane noći, testiranje proizvoda, suradnja s laboratorijima i svakodnevni rad. Brzo smo stekli prepoznatljivost, a tim ljudi s kojim radim postao je ključ našeg uspjeha. Danas smo prisutni u 25 zemalja, a to nas ispunjava ponosom jer su drugi prepoznali našu strast i kvalitetu.

Koji su izazovi obilježili početke vašeg brenda?

Jedan od najvećih izazova bio je početak, jer kada radite s visoko specijaliziranim proizvodima i edukacijama, morate održavati visoke standarde kvalitete, što je često izazovno u ranim fazama poslovanja. Osim toga, balansiranje s potrebama tržišta i potražnjom za edukacijom i proizvodima bila je težnja koju sam morala svladati kroz temeljitu analizu tržišta. Prepoznala sam potrebu za razvojem fleksibilnog tima i kvalitativnog pristupa, gdje se svaki polaznik educira prema individualnim potrebama i razini vještina. S vremenom sam uspješno izgradila sistem koji omogućuje rast škole i brenda u isto vrijeme, čime se mogu posvetiti i jednom i drugom bez kompromisa.

Koje osobine i vještine smatrate ključnima za uspješan rad u industriji nail arta?

Za uspješan rad u nail art industriji potrebno je kombinirati tehničko znanje, kreativnost, posvećenost klijentima i stalni profesionalni razvoj. Strpljenje i svakodnevno vježbanje ključni su, a komunikacijske vještine pomažu u razumijevanju klijentovih želja. Uz tehničku stručnost, nail tehničari moraju posjedovati poslovne vještine, poput marketinga i upravljanja društvenim mrežama. Kvaliteta proizvoda također je presudna, a u Jana Nails-u pružamo proizvode koji omogućuju profesionalcima postizanje luksuznih rezultata.

S obzirom na vašu stručnost, što mislite da je najvažnija stvar koju svaki početnik treba naučiti prije nego što postane profesionalac u ovom poslu?

Za početnike je ključno spojiti tehničke vještine, kreativnost i razumijevanje poslovne strane. Važno je savladati osnovne tehnike, pratiti trendove i ulagati u praksu. Društvene mreže pomažu u izgradnji prepoznatljivog stila i brenda. Također, važno je razumjeti poslovne osnove poput ulaganja u opremu i marketing. Motivacija, izdržljivost i stalno učenje ključni su za uspjeh.

Kakvi su trendovi u nail art industriji trenutno najpopularniji, a koje tehnike smatrate bezvremenskim?

Trenutni trendovi u nail art industriji donose luksuzne efekte poput shimmera, cat-eye i mirror efekata s metalnim sjajem, savršene za svečane prilike. Ove sezone dominira burgundy nijansa, koja unosi eleganciju. Bezvremenske tehnike, poput francuske manikure i moderniziranih verzija, uvijek su u trendu. Nude boje i minimalistički detalji stvaraju elegantnu i sofisticiranu manikuru. Crvena boja na noktima uvijek simbolizira eleganciju i samopouzdanje.

Koje izazove ste susreli prilikom osnivanja i vođenja svoje škole, i kako ste ih prevladali?

Tijekom godina rada u edukacijama suočila sam se s izazovom raznolikosti polaznika i potrebom za individualnim pristupom. Kao “stroži” edukator, vjerujem da je moj zadatak osigurati usvajanje svih potrebnih vještina. Iako su neki htjeli odustati, uvijek sam ih poticala da nastave. Danas sam ponosna što su mnogi moji bivši polaznici postali izvrsni nail tehničari. Iako već sedam godina ne držim edukacije, štafetu sam povjerila mlađim kolegicama koje uspješno nastavljaju moj rad.

Kako se vaša škola razlikuje od drugih sličnih institucija u industriji? Što vašim polaznicima nudi dodatnu vrijednost?

Naši edukatori pružaju osobni pristup, posvećeni razvoju vještina, kreativnosti i samopouzdanja polaznika. Vjerujemo da uspješan nail artist mora razviti vlastiti stil, uz tehniku. Naša škola koristi inovativne metode, kombinirajući teoriju i praksu. Iako više ne vodim tečajeve, ponosna sam na naš tim, uključujući edukatora i distributera u BiH, koji doprinosi širenju našeg standarda kvalitete.

Kada je riječ o edukaciji i vođenju brenda, koliko je važno stalno usavršavanje, i kako se vi osobno uspinjete na ljestvici profesionalnog razvoja?

Stalno usavršavanje ključ je mog uspjeha, bilo u edukaciji ili vođenju brenda. Pratim najnovije trendove, istražujem nove tehnologije i materijale te razvijam nove proizvode. Suradnja s inovatorima omogućuje mi da kao lider brenda nastavim rasti. Moj cilj je unaprijediti sebe i poslovanje kako bih polaznicima i kupcima ponudila samo najbolje.

Koje specifične tehnike ili metode podučavate u vašoj školi koje smatrate ključnima za uspješan rad u nail industriji?

Tehnike koje podučavamo temelje se na najnovijim trendovima, s naglaskom na osnovama poput higijene i sigurnosti klijenata. Polaznici uče razne tehnike dizajniranja noktiju, od tradicionalnih do inovativnih metoda, uz fokus na nanošenje gela i akrila te korištenje preciznih alata i materijala. Razvijanje vlastitog stila također je ključni element, što čini svakog polaznika jedinstvenim.

Koliko je važno poznavanje teorije o zdravlju noktiju i sigurnosti klijenata u nail art industriji? Kakav je vaš pristup edukaciji u tom segmentu?

Poznavanje zdravlja noktiju i sigurnosti klijenata apsolutno je ključno za uspješan rad u nail art industriji. Naši edukatori osiguravaju da svi polaznici razumiju temeljne principe njege noktiju, kako bi spriječili bilo kakve zdravstvene probleme. Isto tako, podučavaju sve o sigurno korištenje alata i materijala, jer je sigurnost klijenata na prvom mjestu.

Što mislite o popularnosti DIY nail art trendova, gdje ljudi sami kod kuće pokušavaju replicirati profesionalne tehnike? Koji su najčešći problemi koje vi primijetite kod takvih pokušaja?

DIY nail art može biti zabavan, ali bez pravih alata i tehnika, rezultati često nisu trajni i mogu uzrokovati oštećenja. Profesionalci slijede precizan postupak, dok složeni dizajni i uklanjanje gela ili akrila zahtijevaju iskustvo i odgovarajuću opremu. Iako DIY može biti zabavno, profesionalna edukacija i alati garantiraju bolji i dugotrajniji rezultat.

Kako balansirate između vođenja vlastite škole i rada s klijentima? Koji je vaš savjet onima koji žele postati profesionalni edukatori, a istovremeno prakticirati svoj zanat?

Danas imam tim edukatora koji preuzimaju edukacije, ali savjetujem budućim edukatorima da se stalno usavršavaju i prilagođavaju tržištu. Ključno je pratiti inovacije, ulagati u osobni razvoj i donositi najnovije trendove u edukacije. Balans između edukacije i praktičnog rada zahtijeva dobru organizaciju i fokus na oba aspekta, a inovacije u podučavanju unapređuju kvalitetu usluga.

Kao osnivačica brenda Jana Nails i linije JN Beauty, možete li nam reći više o vašim kozmetičkim proizvodima i što vas inspirira u njihovom razvoju?

JN Beauty linija počela je s proizvodima koji su brzo postali omiljeni korisnicima zbog svoje kvalitete i postojanosti. Proizvodi poput ruževa, glossova i rumenila u sticku temelje se na filozofiji spajanja kvalitete i inovacija. Svi proizvodi testiraju se i dizajniraju uz vrhunske materijale, osiguravajući izvrsnost u svakom detalju. Kroz posvećenost kvaliteti i inovacijama, brend se širi i postavlja nove standarde u industriji ljepote.

Kako usklađujete svoj rad u edukaciji i vođenju škole s vođenjem brenda JN Beauty?
Danas se fokusiram na strateški razvoj brenda i inovacije, dok moj tim ovlaštenih edukatora, kojeg sam sama obučila, osigurava visokokvalitetnu edukaciju za naše polaznike. Time održavamo visoke standarde, dok ja nadgledam razvoj proizvoda, marketinške strategije i širenje brenda, pružajući najbolja iskustva i kvalitetne proizvode.

Koje vrijednosti i filozofija stoje iza vašeg brenda, i kako one odražavaju vaš pristup u nail art industriji?

Jana Nails brend temelji se na kvaliteti, inovaciji i strasti prema ljepoti, s ciljem pružanja proizvoda koji podižu samopouzdanje. Naša filozofija uključuje izgradnju povjerenja s korisnicima, a u nail art i make-up industriji nastojimo biti korak ispred, razvijajući inovativne proizvode koji zadovoljavaju estetske i funkcionalne potrebe tržišta.

Kakvi su vaši planovi za budućnost? Što možemo očekivati od vas i vašeg brenda u narednim godinama?

Moji planovi usmjereni su na stalni rast i napredak brenda Jana Nails. Razvoj za nas znači ne samo širenje ponude, već i stvaranje izvanrednog korisničkog iskustva. Očekujte novitete, inovacije i praćenje trendova kroz našu JN Beauty liniju i Jana Nails proizvode. Iako ne možemo otkriti sve, nastavit ćemo pomicanje granica u svijetu ljepote s visokokvalitetnim proizvodima koji zadovoljavaju vaše svakodnevne potrebe i oduševljavaju novitetima. Naša misija je i dalje pružiti estetski savršene i funkcionalne proizvode koji vam omogućuju da se osjećate fantastično svaki dan.

Ove godine ste osvojili čak pet nagrada na “Best of Beauty 2024” izboru, što je ogromno priznanje. Što za vas znači osvajanje ovih nagrada, a kako se osjećate zbog podrške vaših suradnika, fanova i korisnika? Kako vas motiviraju da nastavite inovirati i razvijati svoj brend Jana Nails i liniju JN Beauty?

Osvojene pet nagrada na Grazia Best of Beauty 2024 izboru velika su čast i priznanje za trud uložen u razvoj Jana Nails brenda i JN Beauty linije. Ove nagrade potvrđuju kvalitetu našeg rada i motiviraju nas da nastavimo podizati standarde, inovirati i stvarati proizvode koji nadmašuju očekivanja. Podrška naših suradnika i korisnika ima neprocjenjivu vrijednost, te nas inspirira da stalno unapređujemo iskustvo svih koji biraju Jana Nails i JN Beauty.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here