U životu moderne bosanskohercegovačke žene, trajna šminka pruža lakoću i sigurnost da će svaki dan izgledati besprijekorno.
Intervju: Danijela Jolić, Kuća Ljepote
Danijela, uspješna poduzetnica i vlasnica renomiranog brenda „Kuća ljepote“, otkriva tajne dugogodišnjeg uspjeha, važnost odgovornosti u industriji ljepote te ulogu sajma BeautiFul 2025 u razvoju kozmetičkog sektora u Bosni i Hercegovini. Kuća ljepote postoji dugi niz godina na tržištu Bosne i Hercegovine, a iza njenog uspjeha stoji velika odgovornost, predanost kvaliteti i ljubav prema poslu. Danijela, direktorica i idejni tvorac koncepta, naglašava koliko je bitno balansirati između zadovoljavanja potreba klijenata i brige o zaposlenima i saradnicima. „Mi smo izvor lijepe energije i ljudi to prepoznaju“, kaže ona, dodajući da je upravo ta autentičnost i strast ključ opstanka i pozicije na vrhu industrije ljepote u BiH.

Trajna šminka, kao usluga koja je posljednjih godina u sve većem porastu, savršeno prati tempo života savremene žene. „Savršeno se uklapa u život moderne bosanskohercegovačke žene koja je zaposlena, ima porodicu, karijeru, ali ipak želi izgledati uredno i njegovano svaki dan“, ističe Danijela. Posebno mjesto u njenom radu zauzima izbor i razvoj stručnog tima, u kojem stav i karakter prevazilaze iskustvo.

„Iskustvo možemo naučiti, ali stav, karakter i autentičnost su neprocjenjivi. Biramo ljude sa lijepim manirima, pozitivnim stavom i željom za napredovanjem, ali i onima koji cijene porodicu“, objašnjava Danijela. Na predstojećem sajmu BeautiFul 2025 u Sarajevu, „Kuća ljepote“ zajedno sa AEsthetic Bar-om nastupa kao bronzani sponzor. Ovaj zajednički korak rezultat je višegodišnje uspješne saradnje i zajedničke vizije o unapređenju industrije ljepote u BiH.

„Prave kolaboracije donose mnogo lijepog i klijentima i nama. Pozivamo sve da nas posjete na štandu i uvjere se u kvalitet naših usluga i proizvoda“, poručuje Danijela.
Sajam je, kako navodi, prilika ne samo za promociju, već i za edukaciju, direktan kontakt sa publikom i razmjenu iskustava.
„Naš cilj je da posjetioci osjete koliko smo u korak sa svjetskim trendovima, a da im u BiH zaista ne treba ništa više“, kaže ona. Dodaje da će na štandu biti predstavljene nove tehnologije u trajnoj šminki, a detalji će ostati iznenađenje.

Reakcije publike na sajmovima poput BeautiFul-a su, prema njenim riječima, uvijek pozitivne i radoznale, što potvrđuje i interes za prirodnim bojama i inovativnim pigmentima. „Najčešće me pitaju za 100% prirodnu boju za puder obrve, i odmah demonstriram SAVICH pigmente koji imaju vrhunski performans“, objašnjava Danijela.
Sajam BeautiFul ima važnu ulogu u edukaciji i podizanju svijesti o trajnoj šminki kod klijenata, jer pruža priliku da informacije stignu direktno do korisnika, na licu mjesta.
Zaključno, Danijela ističe da je prisustvo na sajmu prilika za dalji razvoj mreže klijenata i saradnika te izgradnju zajednice koja zajedno radi na jačanju i rastu industrije ljepote u BiH. „Kada služite zajednici, to vam se uvijek negdje i vrati“, poručuje uspješna poduzetnica.


