Lino Marić: Od ideje do regionalnog lidera u estetskoj industriji

0

Osnivač Revela otkriva kako je izgradio vodeću regionalnu tvrtku u estetskoj industriji – i zašto vjeruje da najbolje tek dolazi.

INTERVJU: Lino Marić, direktor

Lino Marić, rođen u Banjoj Luci, diplomirani je ekonomist s adresom u Zagrebu i osnivač tvrtke Revelo, vodećeg regionalnog distributera estetskih uređaja i profesionalne dermokozmetike. S gotovo dva desetljeća iskustva u estetskoj industriji, bez početnog kapitala, ali s jasnom vizijom i ustrajnošću, izgradio je tvrtku koja danas surađuje s globalnim brendovima poput Hydrafaciala, DermapenWorlda, Circadije, DEKA lasera, Brera Medicala i NassifMD-a. Otac je dvoje djece, a njegov poslovni pristup temelji se na znanju, povjerenju, edukaciji i partnerskom odnosu s klijentima, zbog čega je Revelo postao sinonim za profesionalnost i inovaciju u industriji ljepote.

U svijetu estetske industrije, gdje se trendovi brzo mijenjaju, a konkurencija nikada ne spava, rijetki su oni koji uspiju izgraditi stabilan, prepoznatljiv i međunarodno nagrađivan brend. Jedan od njih je Lino Marić, osnivač i direktor tvrtke Revelo, vodećeg regionalnog distributera estetskih uređaja i profesionalne dermokozmetike. Njegova priča započela je skromno – s idejom nastalom za kuhinjskim stolom i vizijom jačom od bilo kojeg početnog kapitala.

Danas Revelo ne samo da surađuje s najvećim svjetskim imenima poput Hydrafaciala, DermapenWorlda, Circadije i DEKA lasera, već postavlja standarde u edukaciji, podršci i poslovnoj kulturi unutar industrije ljepote, a sve to u sklopu svoja dva regionalna edukacijska centra – u Zagrebu i Beogradu. U povodu sudjelovanja na nadolazećem sajmu, razgovarali smo s Linom Marićem o počecima, vrijednostima koje ga vode, projektima na kojima trenutno radi – i o tome što posjetitelji mogu očekivati od Revela.

Za početak recite nam nešto više o sebi?

Moje ime je Lino Marić, osnivač i direktor tvrtke Revelo. Rođen sam u Banjoj Luci, a poslovni put vodio me kroz nekoliko gradova i država dok se nisam skrasio u Zagrebu, gdje sam diplomirao ekonomiju. Iako sam posao započeo bez financijskog kapitala, imao sam ono najvažnije – entuzijazam, viziju i spremnost na rizik. Danas s ponosom vodim tvrtku koja zapošljava više od 16 ljudi i djeluje diljem regije.

Otkud ljubav prema ovome poslu?

Oduvijek sam razmišljao drugačije i težio spajanju različitih svjetova – estetike, medija, glamura i turizma. Estetika mi je bila način da kroz ljepotu, znanje i inovaciju pozitivno utječem na ljude i njihove živote. Ljubav prema ovom poslu razvijala se kroz izazove, svaki problem bio je nova prilika za rast.

Gdje crpite inspiraciju?

Najveća inspiracija dolazi iz ljudi – iz mog tima, partnera, klijenata. Motivira me kada vidim rezultate koje postižu uz našu podršku. Inspiraciju nalazim i u svakodnevnim situacijama, u razmjeni znanja i ideja, u edukacijama i razgovorima s profesionalcima. I naravno, u izazovima – jer svaki me tjera da budem bolji.

Predstavite nam vaš rad i poslovanje?

Revelo je vodeći distributer estetskih uređaja i dermokozmetike u regiji, prisutan u Hrvatskoj, Sloveniji, BiH, Srbiji, Crnoj Gori, Albaniji, Kosovu, Makedoniji, Grčkoj i Rumunjskoj. Predstavljamo brendove kao što su Hydrafacial, DermapenWorld, Circadia, DEKA, General Project, Brera Medical, Quanta System i NassifMD Dermaceuticals. Osim distribucije, naš fokus je na edukaciji, podršci, implementaciji protokola i cjelovitom razvoju naših partnera. Revelo nije samo poslovanje, to je sustav povjerenja.

Koje usluge nudite i koje su prednosti/benefitivaših usluga?

Nudimo sveobuhvatan pristup: edukaciju, tehničku podršku, marketing, savjetovanje i sustav protokola. Naši partneri dobivaju ne samo uređaje, već znanje i sigurnost u njihovoj primjeni. Kroz vlastite regionalne edukacijske centre u Zagrebu i Beogradu te demonstracijske prostore omogućujemo individualni pristup i prilagođene obuke. Naša najveća prednost je to što klijentima dajemo sve na jednom mjestu, s kvalitetom i strašću.

Vaša firma jedan je od sponzora/izlagača SajamBeautiFUL2024. S čim ćete se predstaviti?

Na sajmu ćemo predstaviti najsuvremenije uređaje iz našeg portfelja poput Hydrafaciala i Jovene, kao i dermokozmetiku Circadia i NassifMD. Bit će organizirane demonstracije tretmana i stručna edukacija. Cilj nam je prikazati ne samo uređaje, nego i cijeli sustav podrške koji naši partneri dobivaju suradnjom s Revelom.

Neka poruka za posjetioce sajma?

Pozivam vas da dođete i upoznate tim ljudi koji stoji iza brendova, ne samo proizvode. Otkrit ćete da Revelo nije samo distributer, već partner koji vas prati na svakom koraku – od edukacije do uspjeha. Vjerujem da ćete pronaći inspiraciju za vlastiti razvoj.

Nešto što smo zaboravili spomenuti, a bitno je?

Možda činjenicu da je sve što danas vidite rezultat rada i predanosti jednog tima, što se ogleda i u priznanjima principala koje smo dobili u posljednje dvije godine. The Hydrafacial Company proglasio je Revelo distributerom godine 2023. za EMEA regiju, a Circadia nam je dala priznanje za najveći rast na globalnoj razini dvije godine zaredom, 2023. i 2024. godine. U našoj tvrtki ništa nije slučajno – od dizajna interijera Revelo Experience Centara do protokola tretmana. Svaki detalj postoji s razlogom i gradi ono što nas čini drugačijima.

Imate li poruku za naše čitaoce?

Bez obzira jeste li već dio industrije ili tek razmišljate o prvom koraku – vjerujte u ono što radite, budite uporni i okružite se ljudima koji vas podržavaju. Ponekad je dovoljna jedna prilika da sve promijeni. Ako u vama postoji želja i potencijal, mi u Revelu ćemo to prepoznati i pomoći da rastete.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here