Zajedno sa timom hemičara iz Turske i Adriatica Ema je radila na kreiranju nekih od najprodavanijih Farmasi proizvoda u cijelom svijetu. Kolekcija mat ruževa, čije je nijanse sama kreirala, postala je best sell proizvod u cijelom svijetu.
Na svijetu postoje ljudi koji se kreću prema naprijed bez obzira šta im se nađe na putu. Ponekad za takve ljude mislimo da su ludi ili da je nemoguće uspjeti. Međutim, takvi ljudi umjesto prepreke vide izazov. U nastavku pročitajte životnu priču o početcima make up artistkinje Eme Handžar Fajić.
Za portal i časopis BeautiFUL piše: Ema Handžar Fajić
Emin početak
Ogledalo bez okvira. Novogodišnje sijalice zakačene preko četiri eksera postavljene oko ogledala kao imitacija profesionalne rasvjete. Improvizirani sto za šminkanje, pet kistova i neseser šminke. Soba u prizemlju bez imalo dnevnog svijetla.Tako je izgledalo moje prvo radno mjesto. Nije da nisam željela svojim prvim klijentima pružiti bolje uslove, ali u tom momentu finansijski nisam mogla.
Imala sam 18 godina, bila sam student ekonomije “na kredit” i bila duboko zahvalna svakoj ženi koja je odlučila doći da se našminka baš kod mene. I dan danas, nakon 8 godina, sjećam se svake žene koja je došla u tu sobicu, pamtim šta je imala na sebi i kako sam je našminkala. Mnoge su moje klijentice i dan danas.
Emina strast prema kozmetici i šminkanju krenula je još od tinejdžerskih dana
Vjerujte mi da je prve dvije godine bilo vaganja da li kupiti novi puder ili zimske čizme, jer stare propuštaju, ali šta su mokre noge naspram budućeg uspjeha? Uvijek sam se voljela šminkati. Još u osmom razredu osnovne sam stavljala crnu olovku oko očiju i roze ruž čim bih prešla preko kućnog praga. U srednjoj školi je to već bio full make up čak i kada sam bila prva smjena. Nije mi bio problem ustajati ranije i šminkati se.
Bilo je tu i tinejdžerske nesigurnosti i sakrivanja iza šminke, ali više od svega bila je želja za kreiranjem i vježbanjem poteza kista. Često kažem da je svemu dobrom što sam doživjela prethodilo nešto loše. Tako je mojoj odluci da krenem šminkati za novac, prethodio majčin gubitak posla i očevo smanjenje primanja. Srećom da je bilo toliko loše jer da nije, danas bih vjerojatno bila bankarka i smrtno se dosađivala.
Od male sobice do vlastitog salona
Svaku zarađenu marku sam vraćala nazad u posao, i za koju godinu moj kutak je promijenio lokaciju, dobio veliki sto za šminkanje, profesionalnu rasvjetu, stotine kistova i svu profesionalnu šminku koju sam željela. Negdje uporedo sa tim sam se počela baviti i Farmasi kataloškom prodajom. Opet slučajno, kao usluga prijateljici. Jako brzo sam postala jedna od najboljih liderica u regionu za šta mogu zahvaliti svojoj iskrenosti i recenzijama bez dlake na jeziku.
Ženama je bilo zanimljivo pratiti moje osvrte na kozmetiku budući da sam imala priliku koristiti i skupe, high end proizvode i upoređivati ih sa pristupačnijim Farmasi proizvodima. Na taj način sam stekla hiljade pratitelja iz cijelog regiona, no to nije bilo najbolje što sam od Farmasija dobila! Uprava Farmasi Adriatica je prepoznala moj potencijal i znanje o proizvodima i unapređena sam u Farmasi product managera.
Zajedno sa hemičarima Ema stvara nove nijanse ruževa
Zajedno sa timom hemičara iz Turske i Adriatic radila sam na kreiranju nekih od najprodavanijih Farmasi proizvoda u cijelom svijetu. To su Foundation stikovi za konturiranje, Supernatural linija ruževa, The Nudes linija ruževa, tečni iluminatori, VFX puder.
Zadnji projekat, kolekcija mat ruževa čije sam nijanse kreirala postala je best sell proizvod u cijelom svijetu. To je za mene još jednom dokaz da su granice samo u našoj glavi budući da je ideja koja je krenula iz BiH prepoznata na svjestkom tržištu.
Emina ideja i ostvarivanje njenih snova
Kao vizažisti mi je uvijek bilo interesantno kako malo svijetlih, nude nijansi brendovi imaju u portofoliju, a kako su upravo te nijanse ono što žene najviše vole nositi.
Kroz proces šminkanja sam uvijek posvetljivala nijanse ruževa korektorima i puderima,te mi je palo na pamet “pa zašto ne napraviti nijanse koje ne mogu pronaći?”.
Farmasi je zaista odmah prepoznao potencijal ideje. Radili smo na projektu nekoliko mjeseci i kreirali ruževe koji su osvojili cijeli svijet. Nijanse nisu bile jedino na čemu smo radili kroz ovaj projekat. Hemičari su po našim uputstvima kreirali i novu formulu ruževa koja je nedugo nakon toga implementirana na sve tečne mat ruževe koje Farmasi proizvodi. Kada bi spojili sve prodate primjerke u prošloj godinu u jedan niz on bi bio dugačak od Sarajeva do New York-a! Interesantno je da je moj omiljeni make up proizvod upravo ruž za usne i imam ih na stotine.
Pokretanje vlastite kompanije
U svemu tome, osjetila sam da je vrijeme da pokrenem i svoju kompaniju. Zajedno sa suprugom 2018. godine sam pokrenula Femma d.o.o kompaniju i otvorila salon kakav sam oduvijek zamišljala. Željela sam da na jednom mjestu ponudimo sve. Od frizure i šminke pa sve do masaže. Zajedno sa svojim timom uspjevam ostvariti svoj cilj. Plan za budućnost jeste kompanija koja će salonima u regionu ponuditi sve što im treba po odličnim cijenama.
Svima koji su na početku želim poručiti da ne odustaju bez obzira na okolnosti u kojima se nalaze trenutno. Svaki slobodan trenutak koristite radeći na sebi. Pročitana knjiga o marketingu će učiniti puno više za Vašu budućnost. Sat vježbanja blendanja je puno više od sata gledanja serije. Uložite u sebe svaki slobodan trenutak, svaku slobodnu marku i uspjeh će sigurno doći!
Vjerovatno bi mi bilo lakše da sam odmah mogla kupiti sve što mi treba i otvoriti salon kakav sam željela, ali sigurna sam da tada to ne bih ovoliko cijenila.