Ulaganje u razvoj menadžerskih sposobnosti vlasnika salona nije samo investicija u poslovanje, već i u dugoročni uspjeh i održivost.
Piše: Sabina Karić, vlasnica dva salona i osnivač akademije Charm.
Biografija: Sabina Karić rođena je i odrasla u Zenici. Osnivač je frizerske akademije Charm. osnivačica Web shop D.o.o Charm Cosmetics.
Sabina Karić rođena je i odrasla u Zenici. Vlasnica je dva salona u samom centru grada. Osnivač je frizerske akademije Charm koja svake godine iznjedri frizere koji su spremni za rad. Veliki je ljubitelj zdrave kose i kvalitetnih proizvoda, te proizvode s kojima radi holandske firme Keune čiji je i ambasador za BiH. Također je i osnivačica Web shop D.o.o Charm Cosmetics. Veliki je humanista, pokretač mnogobrojnih humanitarnih akcija i veliki je aktivista za unapređenje struke. Osvajač je brojnih pehara, medalja i organizator veoma posjećenih frizerskih revija. U ovom članku, istražujemo ključnu ulogu balansa između tehničkih i menadžerskih sposobnosti za prosperitet frizerskog salona, kroz perspektivu Sabine Karić, vlasnice dva salona i osnivačice frizerske akademije Charm.
Menadžerske sposobnosti
U svijetu frizerske industrije, naglašava se važnost tehničkog znanja frizera, ali često se zanemaruje podjednako bitna uloga menadžerskih sposobnosti vlasnika salona. Ovaj suštinski balans između vještina u radu s kosom i sposobnosti upravljanja ključan je za prosperitet svakog salona.
Kvalitet u poslu
Razgovori među frizerima često se vrte oko iste teme, a to je nedostatak kvalitetnih frizera na tržištu rada. To je dovelo do toga da su mnogi frizeri odustali od zapošljavanja, te odlučuju da rade sami, što dovodi do toga da frizeri postaju iscrpljeni i jako umorni . Ovaj problem sam davno shvatila, i shvatila sam da ne želim da se oslanjam na znanje koje frizer “donese” iz frizerske škole u salon jer želim da držim izuzetno visok nivo usluge u salonu, a osnova istog je kvalitetno osoblje,pristup i znanje tehnika.
Greške u vođenju salona
Vlasnici salona često postanu dio dnevnog rada u salonu, nepreuzimajući aktivnu ulogu u upravljanju poslom. Jedna od greški koju vlasnici salona prave jeste da postanu još jedan od zaposlenih u svom salonu, umjesto da preuzmu kontrolu i postanu kapetani broda. Ova greška može dovesti do toga da salon postane neefikasan i neproduktivan, čak i ako frizeri posjeduju izuzetno tehničko znanje. Bez menadžerskih vještina iz oblasti: zapošljavanje frizera, motivacija osoblja, organizacija vremena i komunikacija, upravljanje finansijama salona, graditi uspješan salon postaje veliki izazov.
Važnost balansiranja između tehničkih i menadžerskih vještina
Kao vlasnica dva frizerska salona i frizerske akademije, prepoznala sam ovu dvostruku važnost i preduzela korake ka stvaranju balansa između tehničkih i menadžerskih vještina. Kroz edukaciju i implementaciju menadžerskih principa, uspjela sam transformisati radni ambijent svojih salona. Ovo nije samo povećalo produktivnost i efikasnost, već je podiglo i motivaciju i profesionalizam mog tima. Smatram da je ključni indikator uspjeha svakog salona harmoničan spoj tehničkih vještina i menadžerskog znanja . Tehničko znanje frizera je osnova, ali bez sposobnosti efikasnog upravljanja poslom, to znanje može ostati neiskorišteno. Produktivan salon je onaj u kojem vlasnik igra aktivnu ulogu u vođenju posla, stvarajući okruženje u kojem svaki član tima doprinosi i ličnom i zajedničkom uspjehu.
Ulaganje u razvoj menadžerskih sposobnosti
Ulaganje u razvoj menadžerskih sposobnosti vlasnika salona nije samo investicija u poslovanje, već i u dugoročni uspjeh i održivost. Kroz balansiranje između tehničkih vještina i menadžerskog znanja, vlasnici salona postaju vođe svojih timova, što je ključno za ostvarenje dugoročnog uspjeha u frizerskoj industriji. Prepoznala sam problem s kojim se frizeri suočavaju te sam i pored osnovnih i naprednih edukacija o unapređenju frizerskih tehnika u frizerskoj akademiji Charm dodala i poslovne seminare koji obuhvataju sve navedene menadžerske aspekte. Zato sa svim polaznicima naše frizerske akademije radimo i predavanja na temu vođenja salona i time želim pružiti kompletnu podršku budućim vlasnicima salona u razvoju ne samo svojih frizerskih vještina, već i sposobnosti upravljanja poslom, kako bi postigli maksimalan uspjeh u svojoj karijeri. Uvijek kažem da ‘navijam’ za cjelovitu frizersku struku, i radujem se kada vidim koliko naša industrija napreduje u svijetu ali i u BiH, zato i pišem ovaj članak jer smatram da frizeri treba da imaju jedan iskren savjet od nekog ko 30 godina radi kao frizer, obučava frizere i zapošljava frizere.