Smaragda Jaganjac: Želimo da naš štand bude mjesto ljepote i dobre energije

0

Zadovoljstvo naših partnera i klijenata je krajnji cilj.

Intervju: Smaragda Jaganjac, osnivačica kompanije Brill Cosmetix

U dinamičnom svijetu kozmetike, gdje se trendovi mijenjaju gotovo svakodnevno, samo oni najistrajniji, najautentičniji i najposvećeniji ostaju prepoznatljivi – i postaju lideri. Među njima je Smaragda Jaganjac, ime koje više ne treba posebno predstavljati.

Već poznata kao edukatorica, vlasnica salona i osnivačica kompanije Brill Cosmetix, Smaragda svakodnevno balansira brojne odgovornosti, i čini to s izuzetnom lakoćom i jasnoćom vizije.

“Balans nije uvijek jednostavan,” priznaje, “ali ključ je u dobroj organizaciji, strasti prema onome što radim i snažnom timu koji dijeli iste vrijednosti.” Njoj nijedna od tih uloga nije strana, svaka ima svoju težinu i smisao, a sve zajedno stvaraju priču o jednoj ženi koja je ljepotu odlučila graditi iznutra – znanjem, posvećenošću i vjerom u kvalitet.

Kao neko ko stoji iza uvođenja brojnih kozmetičkih brendova na tržište, Smaragda posebno vodi računa o tome šta donosi u salone, u ruke profesionalaca i na police. “Kvalitet je uvijek na prvom mjestu”, ističe. “Brendovi koje zastupamo moraju imati jasnu efikasnost u svom djelovanju, ali i dizajn mi je jako bitan. Također gledamo i inovativnost i potrebe kupaca.” Upravo ta pažnja prema detaljima i stvarnim potrebama tržišta razlikuje Brill Cosmetix od drugih.

Uspjeh firme, kaže, leži u jednostavnim, ali snažnim principima: dosljednost, rast sa trendovima, ulaganje u dugoročne vrijednosti i – iznad svega – povjerenje kupaca. “Tržište brzo raste i mijenja se, ali ono što ostaje je potreba za autentičnošću i konstantnim usavršavanjem. Mi investiramo u proizvode – a zadovoljstvo naših partnera i klijenata je krajnji cilj.”

Zato i ne čudi što je Brill Cosmetix i ove godine jedan od sponzora sajma BeautiFul 2025. Za Smaragdu, takvi događaji imaju dublji smisao od same promocije. “Vjerujem u ovakve događaje u industriji ljepote i važnost povezivanja ljudi. BeautiFul je sajam koji okuplja najbolje – i one koji su dugo tu, i one koji zaslužuju da budu viđeni. Brill Cosmetix će uvijek biti dio toga.”

A šta publika može očekivati na njihovom štandu? Smaragda odgovara s osmijehom: “Kao i svake godine, imat će priliku vidjeti mnogo toga – od profesionalnih demonstracija na modelima i edukativnih radionica, do ekskluzivnih novih proizvoda i savjeta iz prve ruke. Želimo da naš štand bude mjesto ljepote i dobre energije.”

Izdvaja i posebne prezentacije koje će se održati u Domu Mladih, gdje će posjetioci moći upoznati nove luksuzne pigmente iz linije Pixel Velvet, kao i uživo pratiti tretmane iz APIS linije u izvedbi vrhunskih kozmetičara.

Za Smaragdu, sajam nije samo događaj, već platforma za razmjenu znanja. “Sajmovi poput BeautiFula omogućavaju direktan kontakt između brendova, profesionalaca i krajnjih korisnika. To je savršena prilika za edukaciju, razmjenu iskustava i stvaranje dugoročnih veza.”
I naravno – posjetioci ni ove godine neće otići praznih ruku. “Imamo ekskluzivne sajamske popuste, poklone, tombole, demonstracije na modelima sa konkretnim tehnikama i savjetima iz prakse. Sve to vas čeka na našem Brill Cosmetix / APIS štandu.”

Za kraj, Smaragda ima i jasnu poruku za sve one koji se još premišljaju: “Pozivam sve iz BiH, ali i regiona, da dođu na ovogodišnji sajam BeautiFul – sigurno nećete požaliti. Ovdje se ne radi samo o kozmetičkim proizvodima i tretmanima, već o znanju i povezivanju s ljudima koji dijele istu strast prema ljepoti kao i vi.”

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here