Ne baš tako davno, kroz zamagljene izloge frizerskih salona i berbernica, uočavali smo klasične stolice za klijente, ispred kojih su stajala ravno rezana ogledala, a na stolovima za pomoćnu opremu (četke i mastila) gotovo otužno su se prikazivale plastične kutije, nalik onima u kojima se prodaju čajni kolutići.
S modernom erom, borba za klijente postaje sve veća, pa su se samim tim promijenila i pravila igre.
Kako privući klijente?
Frizerski bonton nalaže lijepo ponašanje prema svim klijentima, no, nema frizera i(li) djelatnika salona za ljepotu, koji ne priželjkuje u širokom dijapazonu vjernih klijenata i one koji su za brigu o ljepoti spremni platiti više.
U nemilosrdnoj utrci, u kojoj krajnji cilj predstavlja opstanak u poslu, a samim time i osobno zadovoljstvo klijenta, osim vrhunske usluge, veliku i važnu ulogu igra i uređenje salonskog enterijera, kao važna karika frizerskog i kozmetičkog biznisa.
Ležaj za masažu električni Fox – Tensor
Nakon napornog dana na poslu, svaki posjetitelj salona želi osjećati dobrodošlicu i udobnost, a estetika spada u sam vrh osjećaja ugodne pripadnosti.
Gotovo da na svijetu ne postoji osoba koja će radije odabrati salon osrednjeg izgleda naspram onog u kojem sve pršti od estetike i udobnosti.
“Bez grižnje savjesti krijem od supruga da jednom mjesečno idem u ultra skupi frizerski salon u kojem “papreno” plaćam farbanje i šišanje gotovo četiri puta skuplje u odnosu na druge salone u gradu. Taj moj “izlet”, na mjesečnom nivou iznosi više nego naš račun za struju. Mogu reći da žrtvujem i par kvalitetnih cipela zbog toga. No, ja iskreno ne žalim niti jedan feningčić koji tamo ostavim. U tom salonu se osjećam kao doma. Oni imaju neke talijanske glavopere vrhunskog dizajna, u kojima se svaki put osjećam kao da sam odletjela u shopping u Milano, pa potom svratila na masažu tjemena.” – Daria (36)
Maletti
Slažemo se, makeover salona nije nešto što ćemo odlučiti učiniti u treptaju oka, no, ako razmislimo o beneficijama koje će nam on donijeti, shvatit ćemo da su one višestruke.
Sofisticiran enterijer privući će veći broj klijenata i zadržati i one postojeće. Ugodan miris, opuštajuća atmosfera i pravi komadi namještaja napravit će veći prihod salona u vrlo kratkom roku. No, ako se pitate zbog čega ulagati u masažnu stolicu i ležaj koji nije nimalo jeftin, odgovor je da će posjetitelji salona tu promjenu itekako uočiti, a na suptilan način svoj novi namještaj možete izreklamirati tako što ćete dati izraditi malene kartice koje nehajno možete rasprostrijeti po stoliću za kavu (zajedno s novinama), u predsoblju salona. Dok klijenti čekaju, upoznat će se s novim namještajem bez da im to napadno gurate pod nos.
Sadržaj kartice bi trebao zvučati otprilike ovako:
“Pozdrav, ja sam Alpeda, novi glavoper. Osim kompaktnog i modernog dizajna, obogaćen sam i sa zaštitom za vrat i talijanskim barijerama. Ne, brini, tvoja odjeća će ostati zaštićena, kući odlaziš potpuno suh. Udobno se smjesti, uskoro polijećemo putem hedoizma. Jer ti to zaslužuješ.” – Tvoj Alpeda glavoper
Alpeda
Bilo da se odlučite na skandinavski minimalizam ili raskošni glamurozni stil uređenja, u američkom stilu 30-ih, Frizerland će odgovoriti svim Vašim zahtjevima. Osim redovne ponude, moguće je poručiti i komade po želji, direktno od proizvođača, a koji će odgovoriti vrhunsko-luksuznim zahtjevima prestižnih salona za nju i njega.
Naslovna fotografija: jamesmiddletonprojects.com.au