Beograd: na Sajmu kozmetike ”Dodir Pariza” predstavit će preko 300 izlagača

0

Kada je sajam nastao, pravljen je u saradnji sa jednim poznatim francuskim časopisom. Kad tome dodamo i činjenicu da mnogi poznati kozmetički brendovi dolaze upravo iz prestonice Francuske, onda je jasno otkud naziv Dodir Pariza.

Tijana Žarić, PR menadžer Sajma kozmetike ”Dodir Pariza”

”Dodir Pariza” – Međunarodni sajam i kongres kozmetike, njege kose, estetike i zdravlja svake godine ima dva izdanja – proljetno i jesenje. Riječ je o najvećoj manifestaciji ove vrste u regionu, koja okuplja proizvođače, predstavnike i distributere najpoznatijih svjetskih brendova kozmetičkih i frizerskih kuća. Njega i ljepota su atraktivniji segmenti ”Dodira Pariza”, ali značajno mjesto zauzima i dio koji se bavi zdravljem i preventivom. ”Dodir Pariza” je manifestacija u okviru koje se na jednom mjestu potrošačima i stručnoj javnosti predstavljaju novi proizvodi, preparati i aparati, organizuju različite prezentacije, zanimljiva dešavanja, omogućavaju popusti. Pored bogatog izbora proizvoda, na štandovima kozmetičkih kuća posjetioci imaju mogućnost da dobiju i savjete priznatih i poznatih dermatologa i kozmetologa. Posebna pažnja se posvećuje pravilnoj ishrani i rekreaciji, fitness programima kao nezaobilaznom segmentu u kulturi njege tijela. Više informacija za časopis BeautiFUL govori menadžer Sajma kozmetike, Tijana Žarić.

  1. Za početak, recite nam o kakvom se sajmu radi i otkud naziv ”Dodir Pariza”?

Sajam ”Dodir Pariza” je sajam kozmetike, njege kose, estetike i zdravlja. Namijenjen je ljudima koji se profesionalno bave njegom i uljepšavanjem, ali je namijenjen i svima onima koji vode računa o svom izgledu. Sajam ”Dodir Pariza” ima dugu tradiciju, traje više od 15 godina. Kada je sajam nastao, pravljen je u saradnji sa jednim poznatim francuskim časopisom. Kad tome dodamo i činjenicu da mnogi poznati kozmetički brendovi dolaze upravo iz prestonice Francuske, onda je jasno otkud naziv Dodir Pariza.

  1. Koliko se izlagača očekuje i iz kojih zemalja?

Očekivan broj brendova koji će se predstaviti na proljetnom, 33. sajmu kozmetike je preko 300. Izlagači dolaze iz svih krajeva svijeta, a najviše je firmi iz Srbije i iz regiona.

  1. Šta izlagači prezentiraju i predstavljaju javnosti?

Izlagači se revnosno pripremaju za Sajam kozmetike i potrude se da predstave novine u svom asortimanu ili neku novu uslugu.

  1. Šta javnost može očekivati od ovog sajma?

Važna informacija za sve posjetioce sajma je da prelazimo u najveću halu Beogradskog sajma, Halu 1. Svako ko posjeti sajam sigurno će naći nešto za sebe, jer bogata ponuda proizvoda i usluga zadovoljava i najzahtjevnije posjetioce. Sajamski popusti dodatni su razlog da se sajam posjeti.

  1. Koja je ciljana skupina koja je najviše zainteresovana za ovaj sajam, i koliko ste zadovoljni odzivom?

Sajam najviše posjećuju profesionalci iz industrije ljepote. Oni znaju sve prednosti profesionalne kozmetike.  Za njih je Sajam kozmetike događaj koji se ne propušta. Zadovoljni smo odzivom, ali isto tako želimo više i postavljamo visoke ciljeve. Zato je Sajam kozmetike i uspješan svih ovih godina.

  1. Na štandovima kozmetičkih kuća posjetioci će imati mogućnost da dobiju i savjete priznatih i poznatih dermatologa i kozmetologa? Recite nam nešto više?

Pored kvalitetnih, profesionalnih proizvoda, podsjećam da je Sajam kozmetike jedino mjesto na kom se mogu naći najbolji stručnjaci iz svih oblasti njege ljepote. To znači da se može dobiti besplatan savjet koji je nekada mnogo važniji od samih proizvoda.

  1. Kako će zapravo izgledati program za dva dana održavanja sajma?

Još uvijek radimo program predavanja, ali znamo da će i ovoga puta biti obrađene najaktuelnije teme i da će predavači biti priznati strušnjaci. Kongres kozmetike biće sastavljen od Antiage seminara, CIDESCO kongresa, Kursa kontinuirane edukacije i mnogih drugih predavanja.

  1. Koliko su ovakvi sajmovi važni i zbog čega?

Svi sajmovi su veoma važni, pa tako i Sajam kozmetike. Pored predstavljanja noviteta, oni služe kao platforma za povezivanje različitih stručnjaka, za razmjenu znanja i obogaćivanje iskustava.

  1. Kako ste zadovoljni dosadašnjim sajmovima? Da li neki rezultati ostvareni, saradnje i slično?

Sajam kozmetike Dodir Pariza je onakav kakav bi trebalo da bude, prilagođen je potrebama i zahtjevima ovog tržišta. Zadovoljni smo dosadašnjim sajmovima koje smo organizovali. Svaki put naučimo nešto novo. Da bi sajam bio uspješan mora da se poklopi mnogo faktora, od lokacije održavanja sajma (Beograd je najveći grad u regionu što je ogromna prednost i centar je svih dešavanja u regionu), preko strukture prostora u kom se sajam održava (Beogradski sajam je najozbiljniji prostor za održavanje ovakvih manifestacija koji pored odličnih izlagačkih hala ima vlastiti, veliki parking, nalazi se na dobroj lokaciji u gradu), do broja i profila izlagača. I naravno, najvažnija je posvjećenost i vjera u ono što radite. Kada se trudite da obezbjedite kvalitet, to ljudi prepoznaju.

  1. Šta očekujete od ovog sajma?

Od proljetnog sajma imamo velika očekivanja što potvrđuje i prelazak u najveću halu Beogradskog sajma, Halu 1. Nadamo se i vjerujemo da će se izlagači dobro pripremiti za sajam, očekujemo veliki broj posjetilaca i radujemo se kvalitetnom edukativnom programu i sjajnim predavačima.

beautiful.ba

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here