Potpune transformacije su najdraži dio moga poslovnoga dana. Bilo da se radi o transformiranju žutih tonova u hladne sive i bijele tonove, ili o transformacijama u rozu, ljubičastu, pa i plavu boju kose, ističe Mario.
„Hair by Mario“ je naziv frizerskog salona u Čapljini, kojeg posjećuju dame koje znaju što je dobar stil, posvećuju pažnju svojoj kosi i cijene kvalitetu. U ovom salonu nastaju nevjerojatne transformacije, odlične frizure i pamtljivi trenuci. Vlasnik spomenutog frizerskog salona je Mario Jozić, koji gazi u 16-u godinu karijere. Godine učenja, seminara, prezentacija, radionica, prakse, teorije, dovelo je do odličnog poznavanja svoje profesije. Pitate li Marija, zasigurno će Vam reći da nije bilo lako preći sav taj put kako bi pronašao svoj prepoznatljiv stil i kvalitetu po kojima ga mnogi znaju. No znate kako kažu: „Trnovit je put do zvijezda!“.
Zakoračite li u njegov salon vidjet ćete mnogo detalja koji će Vas oduševiti, u veseloj atmosferi ćete se opustiti i zasigurno izaći sa osmijehom.
Imali smo priliku razgovarati sa ovim mladim i ambicioznim frizerom, u nastavku možete pročitati šta smo ga sve pitali i šta nam je odgovorio.
Kako je izgledao Vaš početak u frizerstvu?
U frizerstvu sam od 2004. godine. Moj početak je vezan uz Mostar i poznati salon u kojem sam počeo učiti. Radni uvjeti nisu bili ono na čemu bih ostao, uvijek sam imao veće planove i zamišljao svoj salon, dame i gospodu koji ulaze i izlaze zadovoljni iz njega. Nisam imao pomoć sa strane, sam sam se probijao i na to sam izuzetno ponosan! Velika količina ljubavi prema poslu, upornosti, posvećenosti su bili potrebni kako bih ostvario svoje snove. Zapamtite, u svakom poslu morate biti predani, pažljivi i pravedni kako bi uspjeli i zadržali svoje klijente.
Spomenuli ste mnoge edukacije koje ste prošli. Koje su lekcije koje ste naučili?
Preko edukacija sam naučio mnogo stvari, te postao i sam edukator. Neke od mojih savjeta možete pronaći i na Youtube-u. No više o tome nešto kasnije. Lekcija koja frizerima mora biti najvažnija je pronaći svoj jedinstven stil. Potrebne su godine rada i učenja kako bi se taj stil iskristalizirao, ali uz čvrstu volju sve je ostvarivo. Svoju prepoznatljivost možete graditi jedino na dobrim temeljima, a taj temelj je – edukacija! Bitno je da posjećujete što više sajmova, seminara i sličnih događaja i učite od najboljih. Posjećivanje edukacija nije samo učenje, imat ćete priliku i družiti se sa osobama iz vašeg posla i na taj način vidjeti različita iskustva.
S kojim brandovima ste radili? Koji je trenutni brand zastupljen u vašem salonu?
Što se tiče rada sa brandovima, istaknuo bih brand KAYPRO sa kojima sam radio dvije godine. Jedan zanimljiv brand je i Kemon, imao sam priliku prisustvovati na edukaciji o ovome brandu u Italiji. Trenutno zastupljen brand u mome salonu je REVLON.
Koji su Vaši planovi za budućnost?
Planovi za budućnost su veliki, mnogo ciljeva koje želim ispuniti. Trenutno sam pokrenuo projekat sa marketinškom agencijom „TagYou“. Cilj projekta je pokazati nevjerojatne transformacije, kao i pomoći frizerima koji su na početku kako bi gradili svoju priču i stekli svoj stil. Prve online profesionalne savjete u BiH, kako postići željene rezultate možete pogledati na mojim društvenim kanalima: Facebook-u, Instagram-u, Youtube-u. Smatram da je u današnje doba najbitnije ulagati u promociju (sebe, svoje usluge ili proizvoda). Ono što postiže najbolje rezultate danas su zasigurno društvene mreže i digitalni marketing. Ukoliko razmišljate o ulaganju u marketing, moj savjet je da obavezno pokušate!
Za kraj recite nam nešto više o transformacijama?
Potpune transformacije su najdraži dio moga poslovnoga dana. Bilo da se radi o transformiranju žutih tonova u hladne sive i bijele tonove, ili o transformacijama u rozu, ljubičastu, pa i plavu boju kose. Klijentice su zadovoljne kada vide na sebi potpunu promjenu, a ja sam zadovoljan kada te iste klijentice izlazeći sa osmijehom iz mog salona nastave dan!