Industrija ljepote se po samoj svojoj prirodi svodi na izgled. To znači da će vaš salon često ocjenjivati po izgledu. Osim toga, i društvene mreže pridonose razvoju posla, budući da lijep enterijer privlači stotine Instagram pratilaca. Dakle, pripazite da vaš enterijer predstavlja vaš salon! Ako želite prikupiti neke ideje za uređenje salona, pogledajte neke od naših ideja.
Mislite na svoje klijente
Uspješni saloni imaju sliku svog idealnog klijenta, a zatim nude usluge i cjenovnik koji će ih privući. Isto se odnosi i na dizajn vašeg salona. Želite klijente koji vole luksuz? Razmotrite postavljanje mramornih površina i elegantnih lustera. Da li vaši klijenti želje mirni ugođaj i spa tretmane? Stvorite mirno okruženje koje će umiriti vaše klijente tokom tretmana.
Odaberite tematsko uređenje
Pobrinite se da dizajn ili tema i namještaj salona koji odaberete odražavaju ukus vaših idealnih klijenata. Ovisno o tome za koji se dizajn odlučite, birajte namještaj u skladu sa vašim potrebama. Iako je ideja bezbroj, evo nekoliko popularnih ideja koje bi vam se mogle svidjeti.
Pretty in pink
Pastelna ružičasta boja trenutno je izuzetno popularan trend kada je riječ o uređenju salona. Izuzetno ženstvena opcija, a Instagram cvjeta slikama salona u tim djevojačkim tonovima.
Cvjetni dizajn
Veliki i lijepi cvjetni displeji su još jedna popularna ideja za uređenje salona koja se pojavljuje svugdje – od stvarnog života do društvenih mreža. Ne samo da izgledaju sjajno na slikama vaših klijenata, već mogu djelovati i kao prekrasan glavni element po kojem je vaš salon poznat.
Odvažno i lijepo
Jarke boje daju živost salonu. Odlučite se za hrabre boje i oblike kako biste kreirali dizajn salona koji se zaista ističe.
Eko elegancija
Ako vaš salon pridaje važnost ekologiji, možda biste to željeli prikazati u dekoru salona. Unesite biljke i malo drveće kako biste podigli raspoloženje u sobi i predmete za dekor koji su istovremeno lijepi i u skladu s vašom etikom.
Klasika
Ova ideja za uređenje salona posebno dobro izgleda u brijačnicama, pa zašto ne biste donijeli malo retro glamura u vaš salon?
Budite kreativni
U industriji koja se temelji na izražavanju, nemojte se sramiti pokazati svoju kreativnu stranu. Zašto ne prepraviti stare alate? Kao što ove slike pokazuju, uz malo popravke, vaša stara oprema može se koristiti za oduševljavanje klijenata i pokretanje razgovora.
Razmotrite uređenje svih prostora
Sve što klijent vidi odražava se na vaše poslovanje i potrebno je adekvatno uređenje. Možete imati najbolji frizerski salon na svijetu, ali klijente neće impresionirati loše uređen kafe bar u sastavu salona. Budite dosljedni i otmjeni. Također, ne zaboravite na vanjski prostor. Korištenje dobrih i upečatljivih natpisa način je da vas ljudi primijete, govore o vama i što je najvažnije, postanu klijenti.