Home Blog

Mladenka Bajić: Ljudima je važno osjećati slobodu u radu i znati da su njihova vrijednost i doprinos prepoznati

Ljubav prema poslu je ključ svega.

Intervju: Mladenka Bajić, vlasnica salona Beauty Box

Za naš časopis Mladenka Bajić je podijelila, kroz intervju, svoj put u beauty industriji.

Mladenka, možete li nam reći nešto o sebi i kako ste započeli svoju frizersku karijeru? Što vas je inspiriralo da odaberete baš ovaj poziv?
Još kao mala djevojčica sam šišala i pravila frizure svojim lutkama, i već tada je postalo jasno da me ovaj poziv istinski privlači. Bilo mi je sasvim prirodno odabrati frizerski zanat jer se u njemu jednostavno – pronalazim. Iskreno, ne mogu ni zamisliti da se bavim nečim drugim.

Salon Beauty Box postoji već petnaest godina – zaista impresivno! Koji su ključni faktori koji su doprinijeli njegovom uspjehu?
Vjerujem da je ljubav prema ovom poslu ključ svega – to klijenti osjete čim uđu u salon. Uz to, važan je i dobar, iskren i kolegijalan odnos sa zaposlenima te svakodnevni trud da budemo bolji od samih sebe.

Vaš tim je stabilan već više od deset godina. Kako uspijevate održati takvu povezanost i što je, po vašem mišljenju, razlog za dugotrajnost vaših odnosa?
Mislim da se slični ljudi međusobno prepoznaju. Koliko dajemo – toliko nam se i vraća. Uvijek sam bila iskrena prema svom timu, pružala podršku kad god je bilo potrebno, a to mi se i vratilo kroz lojalnost i povjerenje.

Prirodni proizvodi su zaštitni znak vašeg salona. Možete li nam reći više o tome i kako su klijenti reagirali na tu odluku?
U Beauty Boxu koristimo isključivo profesionalne prirodne preparate jer nam je zdravlje klijenata i zaposlenih na prvom mjestu. Uz to, kvaliteta tih proizvoda je zaista izvanredna. Klijenti to brzo primijete i cijene, zbog čega nam se s povjerenjem vraćaju godinama.

U vašem timu je rođeno čak desetero djece – nevjerojatno! Kako to utječe na atmosferu u salonu?
Gdje se rađaju novi životi, tu ima i sreće. Iskreno sam sretna što sam svjedok tolikih važnih trenutaka. Uvijek jedni druge podržavamo, kako privatno tako i poslovno, i upravo zato u salonu vlada vesela i pozitivna atmosfera.

Uspjeli ste stvoriti pravu obiteljsku atmosferu. Koliko vam znači timski rad i kako njegujete međusobnu podršku?
Nakon svih ovih godina, mi više nismo samo kolege – mi smo prijatelji, pa čak i kumovi. Timski rad i međusobno razumijevanje su nam temelj, jer znamo da ogroman dio života provodimo zajedno. Upravo zato nam je svima važno da se osjećamo podržano.

Kako uspijevate održati harmoniju u timu, iako se tim ponekad mijenja?
Ljudima je važno osjećati slobodu u radu i znati da su njihova vrijednost i doprinos prepoznati. Vjerujem da dobar tim može stvoriti čuda – a iz dobrog okruženja ljudi ne odlaze. To pokazuje i činjenica da su moji zaposlenici sa mnom već dugi niz godina.

Kako je biti vlasnica salona u vremenu brzih promjena? Kako uspijevate pratiti trendove i tehnologije, a ostati dosljedni sebi?
Frizerska industrija se neprestano razvija, i važno je biti u toku s promjenama. Mi stalno pratimo nove trendove i tehnologije kako bismo klijentima pružili vrhunsku uslugu, a istovremeno zadržavamo svoj prepoznatljiv stil i vrijednosti.

Imate trudnicu u timu – kako se to odražava na svakodnevni rad i kako podržavate trudne kolegice?
Sve smo bile trudnice više puta, tako da nam je to sasvim prirodno. Uvijek se međusobno pomažemo – rasporedimo posao, mijenjamo se po potrebi, i trudimo se da trudnice i mame mogu biti uz svoju djecu koliko god im je potrebno, bez stresa i straha.

Nedavno ste bili u užem izboru za najinspirativniju poduzetnicu u Banjoj Luci – čestitamo! Kako ste se osjećali i što mislite da vas je dovelo do tog priznanja?
Bila sam istinski počašćena i zahvalna, posebno jer je prijava bila anonimna, a potekla od mojih klijenata. To mi je veliko priznanje. Vjerujem da su rad, pozitivna atmosfera, praćenje trendova, humanost i poštovanje prema svakom čovjeku ono što je dovelo do toga.

Koji su vaši planovi za budućnost? Što možemo očekivati od Beauty Boxa u narednim godinama?
U budućnosti planiramo posjećivati brojne seminare i edukacije kako bismo pratili najnovije trendove i nastavili pružati usluge na najvišoj razini. Pred nama je puno rada i ulaganja – ali i veliki napredak u svakom smislu.

Jelena Ilić: Materijali koji se koriste za ubrizgavanje u anti-aging medicini moraju biti registrirani u državi u kojoj se koriste

Veoma je tanka linija između lijepog i njegovanog s jedne strane i predimenzioniranog ili pretjerano naglašenog vještačkog izgleda s druge strane.

Intervju: Jelena Ilić – doktor stomatologije i sertifikovani doktor za estetsku i antiaging medicinu

Dr Jelena Ilić je doktor medicine specijaliziran za anti-aging medicinu, s bogatim iskustvom u primjeni estetskih procedura. Kroz svoju dugogodišnju praksu, drži se etičkih normi i standarda te uvijek stavlja sigurnost i zdravlje pacijenata na prvo mjesto. Osim toga, aktivno sudjeluje u podizanju svijesti o važnosti edukacije i transparentnosti u estetskoj medicini, posebno naglašavajući odgovornost svakog stručnjaka da pruža sigurnu i prirodnu estetiku. Kroz rad u SESIAM udruženju, dr Jelena Ilić je posvećena promociji sigurnih praksi i edukaciji javnosti, a također se protivi radu neovlaštenih osoba u ovoj delikatnoj oblasti medicine.

Estetska medicina postala je ključni dio modernog društva, u kojem fizički izgled često odražava društvene vrijednosti. Ipak, unatoč popularnosti i potražnji, važno je razumjeti koji su uvjeti za sigurnu i učinkovitu primjenu estetskih postupaka. Stručnost, etičnost i poštovanje zakonskih normi ključni su faktori za uspješan rad u ovom području. Ovaj tekst razmatra temeljna pitanja u vezi s izvođenjem estetskih procedura, odgovornostima doktora, pacijenata i važnostima pravilnog pristupa estetskoj medicini.

Koji su kriteriji i uvjeti koje stručnjaci moraju ispuniti kako bi obavljali estetske tretmane? Koje kvalifikacije i certifikate trebaju posjedovati da bi garantirali sigurnost i kvalitetu usluga koje pružaju?
Po zakonu RS estetske procedure mogu izvoditi samo doktori medicine i doktori stomatologije bilo koje specijalnosti, a koji su završili akreditovane kurseve iz oblasti anti-aging medicine, odobrene od strane Ministarstva zdravlja RS.

Koji su zakonski okviri i smjernice kada je riječ o lokacijama na kojima se estetske procedure smiju izvoditi? Kako odabrati sigurno i profesionalno okruženje za obavljanje ovih tretmana?
Ove procedure se mogu izvoditi samo u registrovanim zdravstvenim ustanovama kao što su ordinacije, poliklinike i bolnice.

Koje su smjernice u pogledu sigurnosti i kvalitete materijala koji se koriste u estetskim tretmanima? Kako se prati količina korištenih supstanci kako bi se postigao željeni, ali prirodan rezultat?
Materijali koji se koriste za ubrizgavanje u anti-aging medicini moraju biti registrovani u državi u kojoj se koriste. Dakle svi materijali moraju imati svoj jedinstveni broj pod kojim su zavedeni u registru medicinskih sredstava.

To podrazumeva da ovi materijali imaju svoje zvanične dristributere i da se mogu nabaviti u apotekama obzirom da govorimo o registrovanom medicinskom sredstvu. Važno je da kolege nabavljaju samo proverene materijale jer se u suprotnom može desiti niz komplikacija za koje je u tom slučaju odgovoran isključivo injektor.

Kako održati ravnotežu između želje za poboljšanjem i očuvanja prirodnog izgleda? Zašto je umjerenost ključna kada se izvode estetski tretmani i kako je važno ne pretjerivati s korekcijama kako bi rezultat bio što prirodniji?
Živimo u vremenu kada je fizički izgled gotovo odraz društvene vrednosti, sa čime se lično ne slažem ali to je činjenica. Veoma je tanka linija između lepog i negovanog sa jedne strane i predimenzioranog ili preterano naglašenog veštačkog izgleda sa druge strane.

Pre svega moramo znati da hijaluronski filer nije jedino sredstvo koje nam pruža mogućnost podmlađivanja. U estetskoj medicini postoji veliki broj materijala, uređaja i procedura koje se mogu primeniti tako da osoba nikada ne dođe do stanja veštačkog izgleda, a da pritom izgleda negovano i podmlađeno. Znanjem, iskustvom posvešćenošću i pravilnim pristupom pacijentu uvek možemo dobiti izuzetne rezultate, a da pritom ne narušimo prirodni sklad i pristojan izgled.

Kako je edukacija ključna za stručnjake u estetskoj industriji? Koji su načini na koje treba podizati svijest i osigurati transparentnost prema klijentima o mogućnostima, rizicima i očekivanjima estetskih procedura?
Ono što mi u SESIAM udruženju radimo godinama unazad, kako grupno tako i pojedinačno jeste slanje javnih apela građanima da dobro razmisle pre nego što se odluče za određenog doktora/injektora. Kao što sam već napomenula estetskom medicinom se po zakonu mogu baviti samo doktori medicine i stomatologije. Danas postoji veliki problem nadrilekarstva kako u RS tako i u regionu. Ljudi koji nisu obučeni za rad u ovoj oblasti, koji pre svega nisu doktori, doslovno ugrožavaju zdravlje, a neretko i život pacijenta.

Toga moraju biti svesni svi oni koji se odlučuju da bez ikakve provere odu kod nekoga samo zato što ima lep instagram profil ili mu je cena povoljnija. Svaki doktor koji je licenciran za rad u ovoj oblasti mora biti upisan u lekarsku odnosno stomatološku komoru. Svi imaju pravo da pozovu komoru i pitaju da li je određena osoba koja se predstavlja kao doktor estetske medicine, zaista to. Dakle još jednom apelujem na sve vaše čitaoce i javnost uopšte da dobro obrate pažnju i provere kod koga idu na estetske procedure.

Koje su etičke smjernice koje profesionalci u estetskoj medicini trebaju slijediti? Kako se standardi kvalitete i etike primjenjuju u svakodnevnoj praksi kako bi se osigurala sigurnost i zadovoljstvo pacijenata?
Svi mi koji se bavimo estetskom medicinom ili bilo kojom granom medicine, moramo strogo poštovati etičke norme. To znači da apsolutno uvek imamo u vidu da je najvažnije pravilo u medicini “Primum non nocere”, što znači “Prvenstveno ne naškoditi”. Dakle to se odnosi i na anti-aging medicinu. Daću vam primer iz moje prakse – ako mi dođe pacijent sa zahtevom da na sebi promeni nešto za šta ja duboko verujem da može da naruši njegov celokupan izgled ili možda zdravlje, beskompromisno to ne prihvatam. Okružena sam kolegama koji zasutpaju iste stavove i to je ono što je veoma važno u našem poslu. Onaj kome etičke i moralne vrednosti nisu na prvom mestu smatram da ne može biti dugoročno uspešan u svom poslu.

Mi radimo direktno sa ljudima, njihovim telom i zdravljem iako su estetski pacijenti mahom zdravi ljudi. Ipak tokom procedura može doći do privremenog ili trajno narušenog celokupnog zdravlja pacijenta i to mnogo češće onda kada se ne poštuju moralna i etička načela i onda kada ne postoji adekvatno znanje i iskustvo.

Dakle jedan filer više, ne može nam doneti takvo materijalno bogatstvo kakvo nam moralno i duhovno mogu doneti zadovoljni pacijenti i dato poverenje. To je ono što bi svima nama trebalo da bude primarni cilj.

Kako stručnjaci mogu jamčiti sigurnost pacijenata u svim fazama estetskih procedura? Koje mjere zaštite i provjere treba poduzeti kako bi se minimalizirali rizici i osigurala maksimalna sigurnost?
Pacijenti su i sa naše i sa zakonske strane potpuno zaštićeni. Ono što svi moraju da znaju to je da su ovo ozbiljne procedure koje mogu da dovedu i do određenih komplikacija. Ovakve komplikacije su retke ali je neophodno da pacijenti budu svesni da preuzimaju deo odgovornosti za sebe i ono sto žele da urade na sebi, zarad lepog izgleda. To ne znači da doktor nema nikakvu odgovornost, naprotiv. Odgovornost doktora podrazumeva posedovanje licence za rad, rad u odgovarajućoj ustanovi i korištenje odgovarajućih i zakonski odobrenih materijala i postupanje po savesti.

Kako će neko reagovati to nije odgovornost doktora ali jeste odgovornost doktora da pomogne pacijentu ukoliko dođe do neželjenih reakcija. Za 10 godina rada u ovoj oblasti nisam imala većih komplikacija, ali i one koje su se dogodile vrlo brzo su sanirane. To je ono sto je naša dužnost kao doktora i ono za sta smo školovani, dakle da prepoznamo i resimo komplikaciju u najkraćem mogućem roku. Moji pacijenti dobro znaju da ih uvek ispraćam sa rečenicom: “Javite mi se odmah ako primetite bilo šta neočekivano”. Zato je poverenje ono bez čega profesionalni uspeh ne bi bio moguć.

Kako estetski stručnjaci održavaju ravnotežu između estetskog savršenstva i sigurnosti pacijenata, te koliko je važna etička i profesionalna odgovornost u osiguravanju visoke kvalitete usluga? Također, kakva je regulativa u estetskoj industriji i kako standardi i nadzor osiguravaju usklađenost sa zakonodavstvom te zaštitu pacijenata?
Bezbednost pacijenata je iznad svega ali moramo znati da apsolutno bezbedna procedura gotovo da ne postoji, naročito kada govorimo o injektabilnim metodama. Zato je važno da sve anti-aging procedure izvodi stručno lice jer su tada rizici svedeni na minimum. Vrlo često pacijenti zamene reči bezbedno i prirodno. U estetskoj medicini se koriste prirodni materijali u smislu da su to materijali koji su biorazgradivi tj koje naše telo može da obradi i eliminiše vremenom.

Ipak ni sa jednim od tih materijala se nismo rodili i uvek postoji mogućnost da organizam razvije određen odgovor na tkzv strano telo, to je ono čega pacijenti moraju biti svesni. Ipak maksimalan nivo bezbednosti može se postići samo kada ove procedure izvodi stručno lice obučeno da prepozna i leči eventualne neželjene reakcije. Poverenje između pacijenta i doktora koji izvodi proceduru je od ključnog značaja. Kada ste sigurni da ste u rukama stručnog lica moj savet je da poslušate njegove sugestije. Polazeći od sebe znam da mogu stajati samo iza onih procedura za koje sam donela odluku da je etički izvesti.

Često pacijenti dolaze sa željama koje nije moguće ispuniti na način kako su oni zamislili iz više razloga. U tom slučaju opširno i argumentovano objasnim pacijentu koji je najbolji način kojim ćemo doći do efekta koji očekuje i u najvećem broju slučajeva pacijent prihvata moj predlog.

Ukoliko bi se desilo da pacijent ne prihvati predlog takve procedure ne izvodim jer ne mogu stajati iza onoga što inicijalno nije moje uverenje te da je najbolje za pacijenta. Zato savetujem mlađe kolege da nikada ne prihvataju da rade ono što se kosi sa njihovim uverenjem, dok pacijentima savetujem da poslušaju svog izabranog lekara.

SENZACIJA ZA FRIZERSKU SCENU REGIJE: ANTONINA ROMANOVA STIŽE U MOSTAR I SARAJEVO!

Ekskluzivni Masterclass & Workshop koji frizeri ne smiju propustiti

Powered by L’Oréal Professionnel 

U svijetu gdje je kosa više od frizure – gdje postaje umjetnost, identitet i glamur – dolazi vam žena koja je redefinirala stiliziranje kose i uzdigla ga na razinu haute couture: Antonina Romanova, jedna od najutjecajnijih frizerki današnjice.

Na oduševljenje frizera iz cijele regije, Media Art s ponosom organizira ekskluzivni Hair Glam Masterclass & Workshop, koji se održava 01. lipnja u Mostaru i 02. lipnja u Sarajevu. Ovaj spektakularni edukativni događaj održava se uz pokroviteljstvo globalno poznatih brendova:
L’Oréal Professionnel (generalni organizator),

Counture D Ovlašteni distributer

Biologique Recherche

za BiH (platinasti sponzor),
te renomirane edukativne platforme Academy La Bellezza.

Zašto ne smijete propustiti ovaj događaj?

Antonina Romanova nije samo ime – ona je institucija u frizerskom svijetu. Poznata po svojim spektakularnim transformacijama kose, radu sa slavnim osobama i modnim editorijalima, Antonina donosi najtraženije svjetske trendove u Bosnu i Hercegovinu.

Ovo nije samo masterclass – ovo je prilika da naučite od najbolje, razvijete vlastiti signature stil i podignete svoju uslugu na najvišu razinu.

Što vas očekuje?

1. DAN – MOSTAR (01.06.2025.)

  • Model 1: Volumetrijsko stiliziranje “Classic”
  • Transformacija u retro stil s glatkim elementima uz lice
  • Model 2: Svečana podignuta punđa inspirirana Kim Kardashian

2. DAN – SARAJEVO (02.06.2025.)

  • Model 1: Voluminozni express valovi
  • Transformacija u rep ili punđu u stilu Jennifer Lopez
  • Model 2: Elegantna punđa u obliku školjke – French twist

RASPORED DANA

09:30 – Okupljanje sudionika
10:00-14:00 – DEMO SHOW Antonine Romanove (s pauzom za kavu)
14:00-14:30 – Foto session modela i dodjela diploma
14:30-15:30 – Pauza za ručak
15:30-18:00 – Intenzivni praktični rad na lutkama

Kome je namijenjen?

Ova edukacija je kreirana za:

  • Profesionalne frizere koji žele vladati najnovijim svjetskim trendovima
  • Frizere početnike koji žele učiti od najboljih
  • Sve beauty entuzijaste koji uživaju u kreativnosti, glamuru i savršenstvu

Bez obzira na tvoje trenutno iskustvo – ovaj masterclass će promijeniti tvoj pogled na umjetnost friziranja.

ZAŠTO JE OVO PRILIKA KOJA SE NE PROPUŠTA?

  • Učiš od vrhunskog svjetskog imena – Antonine Romanove
  • Radiš s podrškom vodećeg brenda:

L’Oréal Professionnel

  • Dobivaš međunarodno priznatu diplomu
  • Inspiriraš se, povezuješ i razvijaš
  • Odlaziš s novim znanjem koje tvoji klijenti već sutra primjećuju i cijene

BROJ MJESTA JE OGRANIČEN!

Zbog ekskluzivnosti događaja i kvalitete edukacije, broj mjesta je strogo ograničen.
Prijavi se odmah i osiguraj svoje mjesto!

Kontakt: +387 63 408 186
Instagram: @hair_priveclub

Uz podršku L’Oréal Professionnel-a, započinje tvoja transformacija u frizera nove generacije!

Kako Studio M Exclusive mijenja zajednicu kroz inkluziju i empatiju, govori nam Medisa Lagumdžija

Medisa Lagumdžija u svom salonu ne samo da pruža usluge ljepote, već gradi samopouzdanje, ruši predrasude i promiče društvenu odgovornost.

Intervju: Medisa Lagumdžija, Studio M Exclusive

Medisa, možete li se predstaviti našim čitateljima? Kada ste odlučili otvoriti salon Studio M Exclusive, što ste željeli postići? Koja vam je bila najveća motivacija za početak ovog posla?

Moje ime je Medisa Lagumdzija,kao vlasnik i direktor salona Studio M Exclusive, želim podijeliti svoju strast prema ljepoti i pružanju usluga koje ne samo da zadovoljavaju estetske potrebe, već i podižu samopouzdanje klijentima. Odluka da otvorim ovaj salon nije bila slučajna – dugogodišnje iskustvo u industriji ljepote i želja da pružim kvalitetnu uslugu u opuštenom i luksuznom okruženju bili su ključni faktori. Motivi za otvaranje Studio M Exclusive su mnogobrojni, ali najvažniji su moj želja za stvaranjem prostora u kojem će ljudi osjetiti da su posvećeni i tretirani s pažnjom, te da dobiju usluge koje su na vrhunskom nivou. Najveća motivacija mi je bila stvaranje nečega što će imati dugoročni utjecaj na zajednicu, kroz pružanje vrhunskih usluga i neprestano unapređivanje. Željela sam kreirati mjesto koje ne samo da zadovoljava estetske želje, već i doprinosi općem dobrom osjećaju naših klijenata.“

Kao vlasnica salona koji pruža usluge s naglaskom na inkluziju, što biste voljeli da društvo općenito zna o zapošljavanju osoba s invaliditetom?

Kao vlasnica salona, voljela bih da društvo zna da zapošljavanje osoba s invaliditetom nije samo čin socijalne odgovornosti, već i prilika za obogaćivanje radne sredine i timskih dinamika. Osobe s invaliditetom često posjeduju neprocjenjive vještine, kao što su pouzdanost, pažnja na detalje i izuzetna posvećenost svom radu. Zapošljavanje takvih osoba doprinosi raznolikosti, čime se obogaćuje kreativnost i problem-solving unutar tima.Također, važno je razumjeti da su prilagodbe na radnom mjestu često minimalne, ali efekti koje one donose — kao što su jačanje zajedništva, međusobno poštovanje i društvena odgovornost — mogu imati dalekosežne pozitivne učinke. Zapošljavanjem osoba s invaliditetom, ne samo da stvaramo inkluzivno okruženje, već također pomažemo u rušenju predrasuda i povećanju svijesti o tome da svaki pojedinac, bez obzira na izazove, ima mogućnost dati vrijedan doprinos zajednici.

Kako je vaša suradnja s klijentima koji dolaze na specijalizirane tretmane poput masaže za onkološke bolesnike? Što najviše cijenite u tom odnosu?

Suradnja s klijentima koji dolaze na specijalizirane tretmane, poput masaže za onkološke bolesnike, za mene je izuzetno važna i emocionalno ispunjavajuća. Raditi s osobama koje se bore s ozbiljnim zdravstvenim izazovima zahtijeva puno strpljenja, empatije i pažnje. Naš pristup temelji se na razumijevanju njihovih specifičnih potreba, kako fizičkih, tako i emocionalnih. Najviše cijenim povjerenje koje nam klijenti poklanjaju, jer tretmani poput ovih nisu samo fizički, već i duhovni proces.

Koje promjene ste primijetili u zajednici zahvaljujući akciji “Moja kosa, tvoja kosa” i donacijama koje je izazvala?

Akcija ‘Moja kosa, tvoja kosa’ imala je ogroman utjecaj na zajednicu, kako u smislu povećanja svijesti, tako i u stvaranju stvarne promjene za osobe koje se bore s onkološkim bolestima. Primijetila sam da je ova akcija pokrenula val solidarnosti i podrške među ljudima, jer donacije kose nisu samo fizička pomoć, već i emocionalna podrška onima koji se suočavaju s gubitkom kose zbog kemoterapije.Mi u salonu pord akcije koja se odrzava jednom godisnje takodje vrsimo usluge sisanja kose tokom cijele godine u nasim salonima.

U čemu se Studio M Exclusive razlikuje od drugih salona u BiH, posebno u pogledu usluga koje pružate?

„Studio M Exclusive se izdvaja od drugih salona u BiH prvenstveno po svom holističkom pristupu uslugama i posvećenosti svakom klijentu. Ono što nas čini posebnima je naš fokus na kvalitetu, ali i na personalizaciju usluga, jer svaka osoba ima specifične potrebe i želje. Osim standardnih beauty tretmana, kao što su friziranje, manikura i pedikura, mi pružamo I sve vrste nadogradnje kose sa naglaskom na ICE metodu koja je nova u svijetu nadogradnje kose“

Koji su vaši planovi za proširenje usluga u budućnosti? Ima li nešto novo što će se uskoro naći u ponudi Studio M Exclusive?

U budućnosti, Studio M Exclusive planira proširenje svojih usluga kako bismo nastavili pružati našim klijentima još bolju i sveobuhvatniju uslugu. U narednom periodu želimo uvesti nove specijalizirane tretmane, kako bismo zadovoljili rastuće potrebe naših klijenata. Također, razmišljamo o proširenju ponude usluga za osobe s posebnim potrebama, uključujući proširenu ponudu masaža i fizioterapijskih tretmana, kao i edukaciju naših terapeuta za rad s različitim klijentima

Kao žena poduzetnica, koji su najvažniji savjeti koje biste dali drugim ženama koje razmišljaju o otvaranju vlastitog biznisa?

Jedan od najvažnijih savjeta je imati povjerenja u vlastite sposobnosti i ideje. Često se žene suočavaju s dodatnim izazovima u poslovnom svijetu, ali ključno je da vjerujete u to što radite i da se ne bojite preuzeti rizik. Vjera u sebe i svoju viziju temelj je uspjeha.Prije nego što krenete u poduzetništvo, važno je detaljno istražiti tržište i razumjeti konkurenciju. Razvijanje poslovnog plana pomoći će vam da imate jasnu strategiju i da znate što očekivati. Dobar poslovni plan može biti vodič za upravljanje svim aspektima vašeg biznisa.

Vaš salon nudi raznovrsne usluge poput depilacije, manikura, pedikura i solarija. Koji je, po vašem mišljenju, najvažniji aspekt u održavanju visokog kvaliteta tih usluga?

Najvažniji aspekt je održavanje visoke higijene i sigurnosti, kao i stalno usavršavanje i edukacija osoblja. Higijena je ključna jer direktno utječe na zdravlje naših klijenata, a kvalitetne usluge ne mogu postojati bez sigurnosti. U konačnici, zadovoljstvo klijenata je najvažniji pokazatelj kvalitete usluge. Kvalitetna usluga znači i stvaranje ugodne atmosfere, personalizirani pristup svakom klijentu te garantiranje da se svaki tretman obavlja s pažnjom i posvećenosti prema detaljima.

  1. Kakvu povratnu informaciju najčešće dobivate od svojih klijenata, posebno u vezi s uslugama koje pružate za osobe s invaliditetom? Kako vidite važnost socijalne odgovornosti u vašem poslovanju i na koji način vaš salon doprinosi zajednici, posebno kroz akcije poput “Moja kosa, tvoja kosa” i zapošljavanje osoba s invaliditetom? Koje vrijednosti želite prenijeti klijentima kroz ove humanitarne inicijative?

Povratne informacije koje najčešće dobivamo od klijenata, osobito osoba s invaliditetom, odnose se na našu pristupačnost, pažnju i empatiju. Klijenti cijene što se osjećaju poštovano i udobno tijekom tretmana.Socijalna odgovornost nam je vrlo važna. Kroz inicijative poput ‘Moja kosa, tvoja kosa’ i zapošljavanje osoba s invaliditetom, doprinosimo zajednici i stvaramo inkluzivnije okruženje. Na taj način pomažemo onima kojima je potrebna emocionalna i fizička podrška.Kroz ove akcije želimo klijentima prenijeti vrijednosti suosjećanja, solidarnosti i zajedništva.

Kada je riječ o zapošljavanju, kako odabirete kandidate, a posebno kad je riječ o osobama s invaliditetom?

Kada odabiremo kandidate, fokusiramo se na njihove vještine, iskustvo i motivaciju za rad, bez obzira na njihove fizičke sposobnosti. Kod zapošljavanja osoba s invaliditetom, poseban naglasak stavljamo na to da im omogućimo pristupačno radno okruženje i potrebnu podršku. Također, važno nam je da kandidat ima pozitivan stav i volju za učenjem, te da doprinosi timu svojom jedinstvenom perspektivom. Naša svrha je stvoriti inkluzivnu radnu atmosferu gdje svi zaposlenici imaju jednake mogućnosti za rast i napredak.

Kako bi ste opisali atmosferu u vašem salonu? Koje vrijednosti želite prenijeti na svoje klijente kroz usluge i ponašanje tima?

Ja uvijek kazem da smo mi prije svega jedna velika porodica pa tek onda radne kolege.Ono sto je najvaznije klijenti koji dolaze u salon primjete da je atmosfera u našem salonu prijateljska, opuštajuća i inkluzivna.

Kako vidite ulogu vašeg salona u promoviranju ljepote koja je inkluzivna i dostupna svima, bez obzira na njihove specifične potrebe?

Ulogu našeg salona vidimo kao promociju ljepote koja je inkluzivna i dostupna svima. Nastojimo pružiti usluge koje su prilagođene različitim potrebama, bilo da se radi o osobama s invaliditetom, starijim osobama ili onima s posebnim zahtjevima. Kroz pristupačne usluge, prijateljsku atmosferu i obučeni tim, želimo dokazati da ljepota nije samo estetska, već i osjećaj poštovanja, prihvaćanja i udobnosti.

Kako se odnosite prema potrebama klijenata koji dolaze na specijalizirane tretmane poput BB Glow ili henna brow? Kakvo iskustvo im želite pružiti?

BB Glow tretman je estetski tretman koji koristi serume obogaćene pigmentima za postizanje ujednačenog tena i svježeg, prirodnog izgleda kože. Tretman se obično provodi pomoću derma pen), koji pomaže u penetraciji aktivnih sastojaka u dublje slojeve kože.

Henna obrve je popularan tretman oblikovanja i bojenja obrva koristeći kanu, prirodni proizvod koji se koristi za bojenje kože i kose. Ovaj tretman uključuje nanošenje kane na obrve kako bi se postigao željeni oblik i boja.

Postoji li neki trenutak u vašem poslovanju koji vam je posebno ostao u sjećanju, nešto što vas je motiviralo da nastavite napredovati?

Jedan od najposebnijih trenutaka u mom poslovanju bio je trenutak kada sam prvi put zaposlila osobu s invaliditetom. Vidjeti kako naš tim raste, ne samo u broju, već i u vrijednostima koje promičemo, bilo je nevjerojatno motivirajuće.

Kakva je atmosfera među vašim zaposlenicima? Što mislite da je najvažnije za izgradnju tima koji se temelji na zajedništvu, poštovanju i uključivanju?

Atmosfera među mojim zaposlenicima je pozitivna, suradnička i prijateljska. Svi se međusobno podržavamo i potičemo, stvarajući radno okruženje u kojem se svi osjećaju cijenjeno i motivirano za rad. Smatram da je najvažnije za izgradnju tima temeljenog na zajedništvu, poštovanju i uključivanju razgovor i sastanci na Kojima razmjenjujemo ideje.

 

Anđela Marković: Klasična beauty šminka nikad neće izaći iz mode

Svaki umjetnik kroz svoje radove izražava neki dio sebe, htio to ili ne, to je jednostavno neizbježno. To je negdje i najljepši dio ovog posla za mene, što kroz šminkanje različitih žena mogu svakoj dati dio sebe.

Intervju: Anđela Marković – make-up artist i poduzetnica

Anđela ima 35 godina i više od 10 godina iskustva u šminkanju. Njena ljubav prema ovoj umjetnosti vrlo brzo je prerasla u profesiju. Kroz godine rada, Anđela je usavršavala svoje tehnike, fokusirajući se na stvaranje prirodnog, suptilnog izgleda koji ističe prirodnu ljepotu. Pored toga, nedavno je otvorila radnju Alexandar Cosmetics, čime je proširila svoj poslovni horizont. Kroz obuke i kurseve koje vodi, Anđela pomaže polaznicima da unaprijede svoje vještine, a njena filozofija je uvijek ista – ljubav prema šminkanju i stalno vježbanje ključ su uspjeha. Za Anđelu, šminkanje nije samo fizička radnja, već umjetnost koja omogućava svakom klijentu da se osjeća posebno.

 

Anđela je ime koje se prepoznaje u svijetu šminkanja, a njen rad je prepun strasti, talenta i posvećenosti. Sa više od deset godina iskustva, njen put je bio prirodan, vođen ljubavlju prema šminkanju. Njen jedinstven pristup, sposobnost da se poveže sa klijentima i stvori savršen izgled učinili su je jednim od najcjenjenijih make-up umjetnika. Kroz sve ove godine, njena vještina se razvijala, ali ljubav prema šminkanju ostala je njen glavni motiv. U ovom članku, Anđela dijeli sa nama tajne svog zanata, najnovije trendove i kako je šminkanje za nju postalo mnogo više od posla – prava umjetnost.

Anđela da li nam možete reći nešto više o sebi i predstaviti se našim čitateljima?
Šminkanjem se bavim sada već nešto preko 10 godina i smatram to najlepšim poslom na svetu. Obzirom da je sve krenulo spontano i iz ljubavi prema šminkanju, to je postao pre svega moj hobi, a ubrzo potom i zanimanje. Sve je išlo nekako spontano i glatko, svojim tokom, tako da ne znam šta bih izdvojila kao ključne momente. Sve je bilo, i i dalje je, jedan lep put. Što više različitih lica nasminkam, to se stiče iskustvo i sigurnost. Eksperimentisanje u različitim look-ovima, potom kako se moda u šminkanju menja s vremena na vreme, tako se isprobavaju nove stvari i proizvodi, a samim tim se stiče veština.

Koji su bili ključni trenuci u vašem životu koji su oblikovali vašu karijeru, Vaš put do make up umjetnice? Koji je najbolji savjet koji ste ikada dobili u vezi s vašom karijerom?
Kroz ovaj odgovor bih se osvrnula na situaciju koju uvek rado pominjem, a to je momenat pre nego što sam krenula da se profesionalno bavim šminkanjem, kada sam sada već kolegu, a tada uveliko priznatog šminkera Aleksandra Đikića, kontaktirala u vezi njegove škole šminkanja koju sam želela tada da pohađam da bih stekla sigurnost. On je, kada je video moje do tadašnje radove, rekao da za tim nema potrebe i da taj novac uložim, umesto u školu, u šminku i da samo krenem. To mi je bio vetar u leđa.

Kako se vaša osobnost odražava u vašem radu?
Svaki umetnik kroz svoje radove izražava neki deo sebe, hteo to ili ne, to je prosto neminovno. To je negde i najlepši deo ovog posla za mene, što kroz šminkanje različitih žena mogu da svakoj dam delić sebe.

Kako se nosite s kritikama i povratnim informacijama?
Nisam sujetna i zaista nemam, isto tako, ni problem sa kritikama. Vrlo mogu da doprinesu da u nečemu budemo još bolji. Međutim, kako sam sigurna u neke stvari, ne može mi uticati negativno na raspoloženje.

Kako provodite vrijeme kada niste na poslu?
Šminkam u svom studiju i u našem poslu je to na zakazivanje, tako da sam u salonu po potrebi. Od skoro sam otvorila radnju Alexandar Cosmetics, tako da ukoliko ne šminkam, provodim vreme u radnji – drugi posao. Svo slobodno vreme koje imam, naravno, najradije provedem sa ćerkom, prijateljima i porodicom.

Kako zamišljate evoluciju svoje profesije u sljedećih deset godina?
Šminkanje iz godine u godinu napreduje u smislu dostupnosti novih proizvoda, mada, lično mislim i iskreno se nadam da ona klasična beauty šminka, gde se ističe sve što je najlepše na licu žene, ali na suptilan i prirodan način, nikad neće izaći iz mode.

Kako se vaša tehnika šminkanja razvijala s vremenom?
Kroz godine šminkanja, saradnje sa raznim klijentima i kroz sve obuke koje sam održala, definitivno sam sigurna da je najbitnije da imate moć da razumete želje klijenta, koje često nisu jasno definisane. Nekada i sam klijent ne zna šta želi, a dar je u tome da možete baš vi da procenite šta je to što bi na klijentu izgledalo najlepše i šta se zapravo očekuje od vas. Onda pozitivan rezultat ne može da izostane. Šminkanje je zapravo mnogo, mnogo više nego fizička radnja.

Kako odlučujete o kombinaciji boja pri šminkanju?
Što se boja tiče, kao i svega drugog, radim i biram sve po osećaju. Ne volim i ne vodim se pravilima, smatram da u umetnosti ne postoje pravila. Uvek nanosim šminku malo po malo, da tako kažem. Volim postepeno da gradim dok ne dobijem izgled koji želim, kako ten, tako i senke i ostatak.

Kako pravilno koristiti iluminator za najbolji učinak?
Iluminator je nešto što može lepo da bude višnjica na vrhu torte, ili, sa druge strane, nešto što će upropastiti ceo izgled. Ukoliko se nanese pravilno na delove koje želimo da istaknemo, onda može lepo da osveži ceo look. Suprotno tome, ako je previše jak, to je nešto što baš ne volim da vidim na licima.

Koje su osnovne razlike između mat i sjajnih ruževa?
Mnogo više volim sjajne-kremaste ruževe. Prirodnije izgledaju na usnama, ne skupljaju se na sredini za razliku od mat-suvih ruževa, i svežije izgledamo sa kremastim usnama. Međutim, ukoliko želite da ruž duže stoji, onda kremasti ruž nije pravi izbor. Dakle, kompromis – ukoliko želite sveže usne tokom dana i da taj karmin uvek bude prisutan na usnama, morate popravljati šminku tokom dana. I to je jedina velika istina. Da biste izgledali kao kada ste tek izašli iz šminkernice, šminku morate tokom dana povremeno touch-upovati – pipnuti da se osveži, popraviti karmin, dodati rumenilo nakon par sati kada koža normalno upije…

Možete li opisati svoj proces stvaranja novog look-a?
Proces svakog stvaranja novog look-a započinjem tako što prvo čujem želje devojke ispred mene, zatim zamislim šta bi najlepše na njoj izgledalo i prosto se upustim u proces. Nikada ne bih radila nešto što ne smatram da bi bila dobra opcija za klijenta, pa čak i ako je to njihova želja. Mada, devojke svakako biraju šminkere prema stilu koji može da se vidi kroz naše radove, tako da kad dođu kod vas, imaju poverenje koje vam poklanjaju. Na nama je da to i opravdamo.

Koje su glavne teme koje pokrivate u svom online tečaju šminkanja? Kako ste odabrali tehnike koje uključujete u tečaj? Da li tečaj uključuje praktične vježbe ili demonstracije?
Što se kursa šminkanja tiče, uvek biram osnovne tehnike, da se savlada klasično senčenje prema obliku oka, kako da se izvuče različit oblik oka na željeni način. Najčešće to bude kako da postignemo tzv. mačkast oblik oka, podignemo spušteni kapak, uradimo ten da bude čist i uredan, pravilno nanošenje crvenih i tamnih ruževa i koje senke kombinovati uz to. A, nakon što se savladaju te osnovne tehnike, lako se iz njih mogu dobiti još mnoge izvedene tehnike. Kurs sadrži, naravno, praktični deo. Uvek prvo demonstriram na modelu šta je tema tog dana, a potom pratim polaznike da uz moju asistenciju zajedno dođemo do što boljeg rezultata njihove interpretacije.

Kako osiguravate da su informacije ažurirane s najnovijim trendovima?
Što se tiče najnovijih trendova, sastavni deo posla je da budemo upućeni u nove trendove, a ko god je prisutan na društvenim mrežama, hteo-ne hteo, bude upućen u nove trendove, jer to kad jedan krene, krenu svi vrlo brzo. Međutim, u svemu tome ipak treba zadržati neki svoj stil i, naravno, nešto od novih trendova uklopiti u to što vas čini prepoznatljivim.

Koje su najčešće prepreke s kojima se polaznici suočavaju i kako im pomažete da ih prevaziđu?
Kod većine polaznika uglavnom bude prisutan strah od greške i nesigurnost, pa prvo radimo na tome da sve može da se ispravi, da se oslobode, opuste i veruju u proces. Takođe, uvek ih ohrabrim tako što kažem istinu – a to je da ni ja na svom početku nisam šminkala kao što sam šminkala kasnije sa 2 ili 5 godina rada, a kamoli sada sa 10 godina iskustva. Veza, vežba, vežba.

Kakvu poruku želite poslati svojim klijentima i svim ljubiteljima šminkanja?
Najvažnije je da volite šminkanje i budete strpljivi, da stalno šminkate sve oko sebe i na taj način vežbate ruku. Ovo je sada već više puta izgovorena moja rečenica, pa ću je citirati: Milion puta sam ponovila i milion puta ću ponoviti – obožavam ovaj posao. To je posao gde odmah vidite rezultat svog rada i nema veće satisfakcije kada vidite da je klijent vašom zaslugom zadovoljan kako izgleda. Prelep način da izrazite svoju kreativnost.

 

Lejla Japaur: Ljepota nije samo spoljašnji izgled, već i osjećaj koji nosimo u sebi

Volim kada mi se klijentica pojavi sa zahtjevom za neki neobičan make-up look gdje mogu koristiti svoju maštu da bih stvorila nešto kreativno i drugačije.

Intervju: Lejla Japaur – kozmetičarka

Lejla Japaur dolazi iz Kiseljaka i trenutno studira sigurnost i kriminalistiku, ali njezina prava strast je u beauty industriji. Svoj put u kozmetici započela je s 17 godina kada je završila edukaciju za maderoterapiju, a kasnije je nastavila s dodatnim obrazovanjima i usavršavanjima. Kroz rad kao model za šminkanje, Lejla je stekla dodatnu inspiraciju da se posveti ovom području. Danas, kao vlasnica Beauty Studija Leli, nudi širok spektar usluga poput profesionalnog šminkanja, frizura, manikura i maderoterapije. Klijentima pristupa s osobnim interesom, pridajući veliku pažnju njihovim potrebama i željama, te se fokusira na pružanje usluga koje naglašavaju njihovu prirodnu ljepotu. Lejla je također posvećena stalnom usavršavanju, redovito pohađajući edukacije kako bi pratila najnovije trendove u industriji.

Lejla Japaur, mlada kozmetičarka iz Kiseljaka, uspješno kombinira svoju strast prema ljepoti i kozmetici s akademskim interesima. Kroz svoj rad u Beauty Studio Leli, Lejla pomaže klijentima da se osjećaju i izgledaju najbolje moguće, pružajući im personalizirane tretmane koji podižu njihovo samopouzdanje. Njen pristup ljepoti temelji se na zdravlju kože i njezi, čime osigurava dugoročne rezultate i zadovoljstvo svojih klijenata.

Možete li se predstaviti našim čitateljima i reći nam nešto više o tome kako ste započeli svoj put u svijetu ljepote i kozmetike?
Moje ime je Lejla Japaur, dolazim iz Kiseljaka. Studentica sam studija sigurnosti i kriminalistike, ali istovremeno se bavim šminkanjem i kozmetikom. Ljubav prema beauty industriji razvila sam još sa 17 godina, kada sam završila svoju prvu edukaciju za maderoterapiju. To je bio moj prvi korak u ovom svijetu, nakon čega sam nastavila s dodatnim edukacijama i usavršavanjem. Također, imala sam priliku biti model za šminkanje, što me dodatno inspirisalo da se posvetim ovom poslu. Kroz godine rada stekla sam iskustvo i znanje koje sada koristim da bih pomogla drugima da se osjećaju i izgledaju najbolje moguće.

Što vas inspirira u radu u kozmetičkoj industriji i koje su najvažnije vrijednosti koje želite prenijeti svojim klijentima?
Ono što me najviše inspiriše u radu u kozmetičkoj industriji jeste mogućnost da kroz svoj posao doprinesem samopouzdanju i zadovoljstvu svojih klijenata. Ljepota nije samo spoljašnji izgled, već i osjećaj koji nosimo u sebi. Uvijek svojim klijenticama govorim koliko je važno da budu prije svega njegovane i da vode računa o svom zdravlju, jer ljepota je nešto što prolazi, dok će žena koja brine o sebi ostati njegovana i u zrelijim godinama. Nega je ono što traje, a prava ljepota dolazi iz toga kako se osjećamo i koliko brinemo o sebi.

Beauty Studio Leli nudi širok spektar usluga poput make-upa, frizura, manikure i maderoterapije. Koji je najpopularniji tretman u vašem salonu i zašto?
U Beauty Studiju Leli najpopularniji tretman je profesionalno šminkanje. Klijentice ga najčešće biraju za posebne prilike. Posebno je tražen soft glam make-up look koji ističe prirodnu ljepotu, a istovremeno pruža sofisticiran izgled. Iskreno, najviše volim da radim takvu vrstu šminke. Međutim, volim i kada mi se klijentica pojavi sa zahtjevom za neki neobičan make-up look gdje mogu koristiti svoju maštu da bih stvorila nešto kreativno i drugačije. Moje klijentice znaju da puno ulažem u svoj posao i da koristim samo visokokvalitetne proizvode, zbog čega me i biraju. Najvažniji mi je dogovor s njima, jer smatram da su konzultacije ključne za to da klijent izađe potpuno zadovoljan iz salona.

Kako biste opisali atmosferu u vašem salonu i na koji način se trudite da svaki klijent osjeti posebnost i opuštanje?
Atmosfera je uvijek prijatna i opuštajuća, trudim se da svakom klijentu pristupim profesionalno i da osjeti dobrodošlicu. Posebnu pažnju posvećujem individualnom pristupu i svakoj osobi prilazim s punom pažnjom i trudim se da tretman bude prilagođen njenim potrebama. Svaka žena je drugačija i zahtjeva poseban pristup, a na nama je da procijenimo pravi način. Također, smatram da je veoma važan taj pravi utisak koji ostavimo na klijenta, kako smo obučene, da li imamo urednu kosu i jesmo li našminkane, tako stvaramo sliku profesionalnosti i posvećenosti. Važno je biti primjer svojim klijentima, jer samo ako sama brinem o svom izgledu i njezi, mogu im iskreno savjetovati kako da i oni postanu najbolja verzija sebe.

Lash lift i brow lift su postali vrlo popularni tretmani. Što točno ti tretmani uključuju i zašto su toliko traženi među vašim klijentima?
Lash lift i brow lift su tretmani koji pružaju prirodan izgled trepavica i obrva bez potrebe za svakodnevnim stilizovanjem, pa su zbog toga među najtraženijim uslugama. Kada imamo lijepe, uredne obrve i trepavice, priprema za dan postaje mnogo brža i lakša. Nema potrebe za dugotrajnim šminkanjem, jer nam lash i brow lift već daju prirodan, osvježeni izgled. Ovakvi tretmani nam štede vrijeme, a ujuedno izgledamo lijepo i sređeno.

Kako se obrazujete i usavršavate u kozmetičkoj industriji? Koje vrste tečajeva ili seminara redovito pohađate?
U kozmetičkoj industriji je veoma važno pratiti trendove i stalno se usavršavati, zato redovno ulažem u svoje znanje kroz različite edukacije. Trenutno najveću posvećenost imam u oblasti šminke i tretmana lica. Iako sam i sama edukator, smatram da i dalje ima mjesta za usavršavanje i napredak. Kroz cijelo školovanje, srednju školu i fakultet, prate me riječi mog oca “Ulaži u znanje, uči i samo uči. Sve ti mogu oduzeti, sve možeš izgubiti, ali znanje nikada”. To je zaista tako, ali te rijeci mi potpuno drugačije zvuče i drugačije ih shvaćam, već prije par godina.

Maderoterapija je fascinantan tretman koji je postao poznat u beauty industriji. Možete li nam objasniti kako maderoterapija djeluje i koje su njezine prednosti?
Maderoterapija je tretman koji koristi drvene alate za masažu, poboljšavajući cirkulaciju i smanjujući celulit. Ovaj tretman pomaže u uklanjanju toksina i viška vode, čime oblikuje tijelo i tonizira kožu. Rezultati su vidljivi odmah nakon prvog tretmana, a za bolji i dugotrajniji efekat potrebno je uraditi više tretmana. Namijenjena je svima koji žele imati lijepo i zategnutno tijelo bez celulita, a prednost je što eliminiše toksine i čisti nas organizam od viška masti.

Kako se pripremate za svečane prigode poput vjenčanja ili važnih događanja? Što čini make-up i frizuru za posebne prigode različitima u Beauty Studio Leli?
Za svečane prigode, poput vjenčanja, prvo razgovaram s klijentom kako bih shvatila njihove želje i stil. Make-up i frizura osmišljeni su da budu dugotrajani i udobni. Koristim visokokvalitetne proizvode kako bi izgled bio besprijekoran cijeli dan. Sve moje klijentice mogu potvrditi dugotrajan efekt šminke koja ostaje netaknuta cijeli dan, čak i u najzahtjevnijim uvjetima. To je posebno važno za svadbe koje se održavaju tijekom ljetnih dana, kada visoke temperature mogu biti izazov za make-up. S mojim tehnikama i kvalitetnim proizvodima, šminka ostaje savršena od prvog do posljednjeg trenutka.

S obzirom na širok spektar usluga, kako se trudite personalizirati svaki tretman prema potrebama svojih klijenata?
Svaki tretman prilagodim potrebama klijenta kroz razgovor prije usluge, osluškujući njihove želje i tip kože, kose ili tijela. Koristim odgovarajuće tehnike i proizvode, a rezultate redovno pratimo i prilagođavamo tretmane prema potrebama klijenta. Vodim evidenciju svih klijenata, pogotovo kada su u pitanju tretmani lica i tijela, sve zabilježimo slikama, a potrebne informacije zapišemo, da bismo mogle pratiti promjenu/napredak.

Kakav savjet biste dali ljudima koji žele početi ulagati u svoj izgled i njegu, ali nisu sigurni odakle krenuti? Koji su prvi koraci?
Prvi korak u ulaganju u svoj izgled i njegu je fokusirati se na zdravlje kože. Najvažnije je biti zdrava i njegovana žena, jer lijepa koža postavlja temelj za svaki drugi tretman. Kada koža bude u dobrom stanju, sve ostale usluge, poput šminkanja ili frizura, samo će naglasiti vašu prirodnu ljepotu. Stoga, počnite s osnovama njege kože, poput hidratacije i zaštite od sunca, a zatim proširite rutinu prema svojim željama.

Nije mi teško prijeći stotine i hiljade kilometara jer znam da nakon svakog tog puta donosim svojim klijentima još neki novitet, a sebi više znanja i poštovanja

Svakoj novoj edukaciji se radujem kao da je prva.

Intervju: Tatjana Stojčić, Studio ljepote Beauty Room per Lei

Vlasnica studija ljepote Beauty Room per Lei iz Dervente, Tatjana Stojčić, je odgovorila za naš portal na pitanja koja nju istuču kao nail artistita, te šta je to prepoznatljivo u radu u njenom salonu.

Za početak, možete li nam se ukratko predstaviti i reći tko je Tatjana Stojčić?

Tatjana Stojčić Maričič je rođena 27.2.1993. u Prnjavoru. Trenutno živim i radim u Derventi. Studirala sam italijanski i srpski jezik i književnost, čime sam planirala da se i bavim, međutim ljubav prema kozmetici, tačnije, isključivo, prema noktima je preovladala tako da se hobi jedne djevojčice danas pretvorio u ozbiljan posao, na osnovu kojeg se mogu predstaviti kao uspješan kozmetičar kada je riječ o manikuri i pedikuri.

Kako je započeo vaš put u svijetu beauty industrije, konkretno nail arta?

Moj put u svijetu beauty industrije, konkretno nail art-a započeo je 2017. godine, sasvim slučajno. Odmalena sam gajila posebnu ljubav prema uređivanju i lakiranju noktiju, ali nisam imala u planu da se tim primarno bavim. No međutim, tokom studentskih dana ta ljubav je sve više rasla, te se odlučujem da odem na edukaciju i da pokušam, pa ako mi bude pošlo za rukom, da u slobodno vrijeme uživam u svom hobiju, i ne razmišljajući da će se moj hobi danas pretvoriti u biznis. I eto, danas sam tu gdje sam, ponosna na sebe, jer se bavim onim što obožavam, a sa druge strane što sam sama sebe izgradila i što je sve ovo rezultat ogromnog truda i rada.

Kada je nastao Beauty Room Per Lei i kako ste došli na ideju otvaranja vlastitog salona?

Studio ljepote “Beauty Room Per Lei” nastao je u februaru 2021., a planiran je od onog dana kada sam shvatila da je to ono čime ja želim da se bavim jer tu sam svoj na svome. Nakon nekoliko godina rada u ovoj branši, kada sam uvidjela kakav kvalitet i kakvo zadovoljstvo ja pružam svojim klijentima, i kada vidim zadovoljstvo na njihovim licima, poželjela sam da se usavršim i da to postane stvarno profesionalno. Plan mi je da Beauty Room Per Lei vremenom pored kozmetičkog, obzirom da sam metodike predavanja uspješno savladala na fakultetu, a prakse u ovom poslu imam itekako, postane i jedan ozbiljan edukativni centar.

Koje tretmane sve nudite u Beauty Room Per Lei osim manikure?

U studiju ljepote “Beauty Room Per Lei” danas osim manikira nudimo i neodoljivi estetski pedikir, u čijim masažama naše klijentice posebno uživaju. Potom radimo i depilacije. Tu je i solarijum, marke MegaSun za najljepši ten. Trenutno su kod mene moguće edukacije – bazna, usavršavanje, te comby manikir i trajni lak, i edukacija za estetski pedikir. Od juna mjeseca, tekuće godine u ponudi ćemo imati i lash & brow lift.

Što vam je najvažnije u radu s klijenticama?

U radu sa klijenticama mi je najvažnije njihovo zadovoljstvo. Kada vidim da sa osmjehom, srećne, ispunjene izlaze iz salona ja sam neizmjerno srećna i ponosna jer mi je to još jedan dokaz da radim svoj posao profesionalno i da to što ponekad ulažem posljednje atome snage nije uzalud.

Koji su najtraženiji stilovi i boje trenutno među vašim klijenticama?

Najtraženiji stilovi među mojim klijenticama su oni koji su možda i najzahtjevniji, a na izgled izgledaju jednostavno – FRENCH i BABYBOOM. Ta dva stila su ono što je mene i proslavilo i ono po čemu sam postala prepoznatljiva u našem gradu, a vjerovatno i šire. Uvijek mi govore “kako tako odradiš, kakva je to preciznost. To niko kod nas ne zna kao ti.”

I da, još jedna stvar koja je meni jako važna, a koju klijentice jako cijene, je detaljna obrada kutikule. Jer bez detaljne obrade kutikule nema savršenih noktića. I ono na čemu se moj rad bazira je perfektan oblik nokta, laterale moraju biti jasne, apeks mora biti na svom mjestu.

Postoji li neki poseban trenutak u vašoj karijeri na koji ste posebno ponosni?

Da, naravno. Mislim da svaka od nas, koja je u ovom ili sličnom poslu ima taj momenat. Moj je definitvno, kada sam nakon godina rada i truda prepoznata i nagrađena od strane vlasnice jednog od svjetski poznatog brenda nail industrije, Anesa Beauty, čiji sam ambasador za Bosnu i Hercegovinu od 2022., a od novembra 2024. zvanično i edukator.

Koji dio svog posla najviše volite – mirne jutarnje sate u salonu, razgovore s klijenticama, kreativni dio?

Sa klijenticama imam skoro prijateljske odnose tako da obožavam jutarnje sate uz kaficu, kada sebi odredimo dovoljno vremena da uz dobar razgovor odradimo neku savršenu formu, tipa balerine u kombinaciji građenog french-a i babyboom-a i tako spojimo ugodno sa korisnim.

Je li vam se ikad dogodilo da niste bili zadovoljni svojim radom? Kako ste se nosili s tim?

Na samim mojim počecima bilo je nezadovoljstva, naravno. Pogotovo pored instagrama, pinteresta i silnih fotošopova gdje je sve tako savršeno i perfektno na fotografijama. Ali to mi je i bio motiv da se trudim i usavršavam da bih danas i ja na svom profilu mogla da podijelim tako zadivljujuće fotografije koje će drugi pokazivati kao primjer.

Koji savjet biste dali djevojkama koje razmišljaju o karijeri u beauty industriji?

Ja ovaj posao obožavam i uživam u svakom momentu provedenom u svom studiu ljepote. Svakoj djevojci koja razmišlja o karijeri u beauty industriji, koja ima smisla, volje i želje da se bavi ovim poslom, željela bih da poručim da rade sa ljubavlju i da ulažu u sebe i svoje znanje jer samo tako mogu uspjeti.

Trud i rad na sebi se uvijek isplati, odlazak na svaku novu edukaciju je učenje nečeg novog i nadograđivanje i bogaćenje svog talenta.

Ja kad radim, radim srcem, uvijek gledam da sve bude savršeno odrađeno, da je svaka klijentica zadovoljna jer tada sam i ja zadovoljna i srećna.

I svakoj novoj edukaciji se radujem kao da je prva! Nije mi teško prijeći stotine i hiljade kilometara jer znam da nakon svakog tog puta donosim svojim klijentima još neki novitet, a sebi više znanja i poštovanja.

 

Adna-Dženeta Resić: I BUILT ME

U suradnji sa Federalnim i Kantonalnim zavodom FBiH, pogodnosti na veći broj obuka, a najbitnije nudimo im mogućnost otvaranja vlastitog biznisa uz podsticaj od 20.000KM u suradnji sa Ministarstvom privrede BiH i Zavodima za zapošljavanje FBiH.

Intervju: Adna-Dženeta Resić – diplomirana ekonomistica, poduzetnica, edukatorica, vlasnica estetstkog centra i akademije

Adna – Dženeta Resić, 23-godišnja diplomirana ekonomistica i nagrađivana beauty edukatorica, vlasnica estetskog centra “AEsthetic Bar “, edukativnog centra “ Academy by AEsthetic Bar “ te kompanije AEsthetic Group d.o.o., ovlašten uvoznik i distributer renomiranog američkog brenda ORLY kao i mnogih drugih brendova. Svoj prvi salon otvorila je sa tek 19 godina predstavljajući prvi halal manikir u Bosni i Hercegovim, potom 2024. godine dodatno je proširila poslovanje otvaranjem drugog, većeg centra, a 2025. godinu je započela otvorenjem trećem objekta – akademija “ Academy by AEsthetic Bar “. Sa više od pet godina iskustva u području PR-a, digitalnog marketinga, aktivizma i prodaje, Adna-Dženeta se istakla u industriji ljepote i edukacije. Njena priča o uspjehu inspirisala je mnoge, a njena stručnost se pokazala time kao jedan od najuspješnijih edukatora sa najvećim brojem polaznika obuka pogotovo kad je riječ o Nail industriji u Bosni Hercegovini i šire. Prva je potpisala ugovor sa Zavodom za zapošljavanjem BiH za Program “ Obuka za tržište rada “ gdje svake godine veliki broj nezaposlenih osoba ostvaruje besplatne beauty obuke. Pored tog, vrijedno radi na implementaciji novih projekata, pogotovo kad je riječ o Nail industriji i time pomaže svakoj polaznici pri njihovom putu u beauty svijet.

Adna-Dženeta Resić, mlada i uspješna diplomirana ekonomistica, nagrađivana beauty edukatorica i vlasnica estetskog centra “AEsthetic Bar”, svojim je radom uspjela postići izuzetne rezultate u beauty industriji. Sa samo 19 godina otvorila je prvi salon, a danas, sa više od pet godina iskustva, vodi brojne uspješne projekte i akademije. Njena akademija “Academy by AEsthetic Bar” postala je prepoznatljiv centar za obrazovanje u beauty industriji, nudi inovativne edukacije i podržava mlade žene u ostvarivanju njihovih poslovnih ciljeva. Kroz svoju strast i predanost, Adna-Dženeta je stvorila temelje za razvoj beauty edukacije u Bosni i Hercegovini i šire, ističući se kao lider u uvođenju novih standarda i trendova u industriji.

Otvorili ste akademiju “Academy by AEsthetic Bar” početkom 2025. godine. Kako vidite budućnost beauty edukacije u Bosni i Hercegovini i što vaša akademija donosi novog?
Academy by Aesthetic Bar je naš treći objekat, otvoren početkom 2025. godine s ciljem unapređenja kvaliteta pružanja beauty edukacija u Bosni i Hercegovini i šire, s obzirom da veliki broj naših polaznika nisu državljani naše zemlje, a ponekad ni kontinenta, na što smo izuzetno ponosni. Naša akademija nudi skoro 20 beauty edukacija iz različitih polja ( nokti, lice, trajna šminka, profesionalno šminkanje, obrve, trepavice, body sculptinng itd ) što omogućava zaista veliku ponudu s obzirom da je trenutno zlatno doba beauty industrije. Pored visoko-stručnih edukatora, naše edukacije se godišnje upgrade-uju u skladu sa novim svjetskim standardima, a pored tog uskoro predstavljamo i novi način testiranja znanja svih naših polaznika, kao i online obuke na b/h/s jeziku i stranim jezicima. Budućnost u BiH kad je riječ o educiranju je moguća i ostvariva ako se radi na ispravan način, što potvrđujemo zadnjih nekoliko godina kao edukativni centar sa najvećim brojem polaznika tokom cijele godine pružajući im pored kvalitetnog znanja i prakse, mentorstvo i podršku pri njihovim počecima u beauty industriji.

Kao vlasnica Akademije “Academy by AEsthetic Bar”, što je bio ključni motivator za otvaranje ovog edukativnog centra i koji je glavni cilj koji želite postići?
Kada sam 2022. godine počela sa educiranjem, glavni cilj je pružiti apsolutno znanje našim polaznicima bez filtera i pomoći im pri njihovom rastu i razvoju. Kao neko ko je educiran od strane poznatih edukatora, ipak velika većina njih nije nudila sve informacije kao ni podršku niti upute za vođenje biznisa, naravno, čast izuzecima, ali poučena tim iskustvima, rekla sam sebi da čim odlučim ući u svijet educiranja, pružit ću sve što ja nisam dobila kako bi svojim polaznicima koliko je god u mojoj moći olakšala i pomogla, jer smatram da je tako jedino ljudski ispravno, što naravno naše polaznice itekako prepoznaju i cijene.

Koje posebne programe ili kurseve planirate ponuditi studentima na vašoj akademiji i na koji način se razlikuju od drugih edukativnih centara u industriji ljepote?
U planu je proširenje ponude edukacija kako bi uvijek mogli ponuditi što je u tom momentu na svjetskoj sceni. Kao što sam spomenula, odnos pored kvalitetne edukacije je najbitniji, pružiti osobi vjetar u leđa i informisati je o realnim mogućim situacijama u biznisu koje su se svima desile, jer nažalost, mnogi nisu transparentni po tom pitanju, a smatram da je osobi na početku svaka informacija bitna i korisna, pogotovo kad neko otvara samostalan biznis.

Akademija “Academy by AEsthetic Bar” smjestila se u luksuznoj aveniji u Sarajevu – na koji način će ovaj luksuzni ambijent doprinositi iskustvu vaših polaznika?
Iako su svi upoznati da smo polovinom 2024. godine, predstavili naš II objekat u luksuznih 100m2 sa grandioznim otvorenjem, naime, potrebe za širenjem su bile ogromne i neizbježne, stoga kada smo dobili ponudu za Aveniju, luksuzan ambijent i veći prostor sa parkingom, a pored tog smo i prvi estetski i edukativni centar u tom naselju, prosto smo u što kraćem periodu otvorili te uskoro očekujemo i završetak radova.

Kakvu reakciju ste dosad imali od studenata koji su završili akademiju i kako to utječe na vašu motivaciju za daljnji rad?
Reakcije su zaista fenomenalne, iskrene i što je najbitnije studenti vrlo brzo kreću sa radom, a većina njih otvara svoje salone na što smo izuzetno ponosni. Moja sreća i zadovoljstvo kreću od njihove. Posebno sam emotivna kad mi pošalju poruku ili upute poziv zahvala za znanje i motivaciju koju sam im dala, jer su upoznate sa mojom pričom koja nimalo nije laka, s obzirom da sam sa samo 19 godina po upisu prve godine Ekonomskog fakulteta, otvorila svoj prvi salon posve sama, ali uvijek sam imala jasan cilj i želju što me je dovelo do svega ovog danas. Uvijek se sjetim momenta kada sam dobila nagradu za najuspješniju mladu damu u polju zdravlja i estetike 2024. godine u Beogradu, zaista posebna emocija.

Kako vaša akademija može pomoći mladim ženama koje žele ući u beauty industriju, a nemaju pristup velikim resursima?
Pored vlastitog finansiranja obuka od strane polaznicama, također nudimo i različite pogodnosti poput plaćanja do 36 rata, besplatnih edukacija u suradnji sa Federalnim i Kantonalnim zavodom FBIH, pogodnosti na veći broj obuka, a najbitnije nudimo im mogućnost otvaranja vlastitog biznisa uz podsticaj od 20.000KM u suradnji sa Ministarstvom privrede BIH i Zavodima za zapošljavanje FBIH.

Vaš brend je poznat po kvaliteti i inovativnosti. Koje nove tehnologije ili trendove u beauty industriji planirate uvesti kroz svoju akademiju?
Prvi smo uveli halal manikir u BiH što je 2021. godine zaista bio ogroman preokret za nail scenu u našoj zemlji. Svake godine naši edukatori odlaze na usavršavanja i događaje kako bi unaprijedili svoje znanje i doveli nove trendove u BIH, pri čemu bih istakla našu edukatoricu Danijelu Jolić koja u našoj akademiji educira o mineralnim pigmentima brenda Savich koje je prva predstavila u našoj zemlji kao jedan veoma inovativan proizvod u pmu industriji.

U suradnji s Lesjom Karić i njenim brendom Lux Kraft, pomogli ste donijeti glamur beauty industriji u našoj regiji. Kako je ta suradnja oblikovala vaše poslovanje?
Lesja Karić, prije svega čovjek, inspiracija i vodilja. Naša suradnja je počela tako što sam htjela da me educira, nakon čega sam dobila poziv da budem VIP njenog događaja Global Nails & Beauty Award u Beogradu, te od tada kreće naša ne samo suradnja već i prijateljstvo. Iznimno je poštujem i uvažam jer mi je nesebično pružila podršku i savjete za moj biznis, iskreno i iz srca, onako kako i ja svojim studentima, a to je odlika velikih ljudi.

Vaš prvi salon, “AEsthetic Bar”, bio je pionir u uvođenju halal manikira u Bosni i Hercegovini. Kako ste došli na ideju za ovaj inovativni korak i koliko je tržište reagiralo na ovu novost?
Upravo, prvi smo uveli halal manikir, prije svega iz privatnih razloga, a potom zato što je halal manikir već odavno svjetska priča koju sam htjela predstaviti našoj zemlji jer sam vidjela potrebu za istim. Javnost je reagirala kao i za sve novo što se uvede dok se ljudi ne upoznaju sa proizvodom, neki su reagirali pozitivno, a neki negativno, što je sasvim razumljivo, jer za sve novo je potrebno vrijeme, a vrijeme je pokazalo da već tri godine uspješno vodimo priču halal manikira te svake godine se broj klijentica i kupaca povećava, jer prije svega nudimo kvalitet i transparentnost, a uskoro predstavljamo još jedan halal brend, bolji od svega prethodnog, jer se trudimo pružiti samo kvalitet.

Ako bi netko želio otvoriti beauty salon ili edukativni centar u BiH, koji bi bio vaš ključni savjet na temelju vašeg iskustva?
Kvalitetan edukator i edukacija, isključiti emocije i očekivanja od drugih, jasno odrediti cilj i preuzeti rizik, ostati dosljedan sebi i nuditi kvalitet što dovodi do kontinuiteta i rasta, pametno isplanirati ulaganje i troškove, a ono što je najbitnije biti dovoljno samokritični i realni prema sebi da priznate da li ste spremni na sve izazove koji dolaze i kvalitetan tim, a o svemu vas učimo u našoj akademiji, jer mi ne učimo samo o tretmanima već nudimo širu sliku, učimo vas kako voditi biznis jer jedno je biti radni salon, a drugo je graditi imperiju i rasti.

Vaš shop nudi različite proizvode za beauty industriju. Koji su najpopularniji proizvodi među vašim kupcima i što mislite da čini vaš shop posebnim?
Pored svih naših proizvoda, izdvojila bih halal proizvode – halal lakovi koji su zrak/voda/para-propusni sa halal certifikatom.

Također, surađujete s Zavodom za zapošljavanje FBiH u organizaciji besplatnih obuka. Kako je došlo do ove suradnje i što će polaznici moći očekivati od ovih edukacija?
Zahvaljujući mom prethodnom iskustvu, prije ulaska u beauty svijet, kroz svoju nevladinu organizaciju imala sam priliku razviti se na raznim poljima i imati odlične suradnje, što nas je dovelo da smo prvi koji smo 2022/23. godine potpisali ugovor sa Zavodom za zapošljavanje FBIH i time omogućili 25 nezaposlenih osoba besplatne beauty edukacije te uspješno surađujemo i dalje.

Marinela Rezo Behram: Svaki klijent je drugačiji i upravo ta prilagodljivost čini razliku između prosječnog i vrhunskog PMU artista

Moj put je počeo sa šminkanjem, kroz klasične beauty edukacije, ali sam ubrzo shvatila da je PMU ono čemu želim posvetiti svoj rad i usavršavanje.

Intervju: Marinela Rezo Behram – make up i PMU artist te vlasnica salona

Marinela Rezo Behram je licencirani PMU umjetnik i edukator iz Mostara s više od 11 godina iskustva u beauty industriji. Nakon početka karijere u klasičnom šminkanju, prije 7 godina se posvetila permanentnoj šminki. Kroz svoj rad i edukaciju, Marinela pomaže novim generacijama umjetnika da usavrše svoje vještine. Poznata je po prirodnim, preciznim i dugotrajnim rezultatima, a njen cilj je podići kvalitetu PMU usluga u Bosni i Hercegovini.

Marinela Rezo Behram je ime koje je postalo sinonim za kvalitet u svijetu permanentne šminke u Bosni i Hercegovini. Kao licencirani PMU umjetnik i edukator, Marinela se ponosi svojim 7-godišnjim iskustvom u permanentnom šminkanju i dubokom posvećenosti svojoj strasti prema ljepoti i estetici. Kroz neprestano usavršavanje, ona ne samo da stvara savršene rezultate za svoje klijente, već pomaže i novim generacijama umjetnika da savladaju vještine i tehnike koje će ih dovesti do uspjeha.

Marinela, možeš li se ukratko predstaviti našim čitateljima i reći nam nešto više o svom profesionalnom putu?
Naravno! Moje ime je Marinela Rezo Behram. Imam 28 godina i dolazim iz najljepšeg grada u Bosni i Hercegovini – Mostara . Profesionalno se bavim šminkanjem već 11 godina, a permanentnom šminkom već 7 godina. Kroz svoju karijeru prošla sam put od zaljubljenika u beauty industriju do licenciranog PMU artista i edukatora. Stalno se usavršavam kroz mnogobrojne edukacije i natjecanja , a moja misija je ne samo pružiti vrhunske usluge svojim klijentima već i prenijeti znanje novim generacijama umjetnika.

Šta te inspiriralo da postaneš PMU (permanent makeup) umjetnica i kako je taj put počeo?
Oduvijek sam voljela umjetnost i estetiku, a šminka mi je bila jedan od načina izražavanja kreativnosti. Kada sam otkrila svijet permanentne šminke, fascinirala me mogućnost da ženama pomognem da se osjećaju ljepše i samopouzdanije, a da pritom izgledaju potpuno prirodno. Moj put je počeo sa šminkanjem, kroz klasične beauty edukacije, ali sam ubrzo shvatila da je PMU ono čemu želim posvetiti svoj rad i usavršavanje.

Kao edukator, kako vidiš razvoj PMU industrije u Bosni i Hercegovini, te šta smatraš ključnim za uspjeh u ovom polju?
PMU industrija u Bosni i Hercegovini raste iz godine u godinu, ali još uvijek ima puno prostora za napredak. Ključ uspjeha leži u stalnom učenju, inovacijama i prilagođavanju svjetskim trendovima. Edukacija je izuzetno važna – ne samo zbog tehničkih vještina, već i zbog izgradnje povjerenja s klijentima. Smatram da će budućnost donijeti još više regulacija i standardizacije u ovom poslu, što će doprinijeti njegovom kvalitetu i profesionalizmu.

Biti prvakinja u PMU industriji zahtijeva puno truda i posvećenosti. Koji su bili tvoji najveći izazovi na tom putu?
Najveći izazovi su bili stalna potreba za dokazivanjem i usavršavanjem. U ovoj industriji konkurencija je jaka, a klijenti očekuju vrhunske rezultate. Također, balansiranje između poslovnog i privatnog života nije lako, ali kada volite ono što radite, svaki izazov postaje prilika za rast.

Koji su, po tvom mišljenju, najvažniji trendovi u PMU industriji koje bi svi trebali pratiti u 2025. godini?
Prirodni i suptilni rezultati su definitivno ključni trend. Klijenti žele PMU koji izgleda jako nježno, prirodno i prilagođeno njihovom licu, umjesto prenaglašenih efekata. Također, sve se više pažnje posvećuje novim tehnikama i inovacijama u pigmentima kako bi rezultati bili dugotrajniji i sigurniji za kožu. Uz to, kombinacija PMU tretmana s drugim beauty procedurama postaje sve popularnija.

Kako je tvoja strast za makeupom evoluirala i kako se prenosi u tvoje učenje drugih?
Moja ljubav prema make-up-u započela je sa klasičnim tehnikama šminkanja, ali sam ubrzo shvatila da PMU može ponuditi dugotrajnije i praktičnije rješenje za mnoge žene. Kada podučavam druge, trudim se prenijeti ne samo tehničke vještine, već i razumijevanje estetike, oblika lica i personalizacije tretmana. Svaki klijent je drugačiji i upravo ta prilagodljivost čini razliku između prosječnog i vrhunskog PMU artista. Svakoj učenici sam maximalno predana, jer želim da postanu vrhunski PMU artisti i da naprave jako dobru karijeru.

Kako balansiraš svoj profesionalni život s osobnim? Koji su tvoji tajni recepti za uspjeh?
Iskreno, nije uvijek lako, ali vjerujem da je organizacija ključ svega. Ono što je meni jako važno je velika podrška od supruga koju mi stalno pruža. Postavila sam jasne prioritete i trudim se odvojiti vrijeme za sebe i svoju obitelj, koliko god da je moj posao zahtjevan. Također, smatram da je važno okružiti se ljudima koji vas podržavaju i motiviraju, bilo da su to kolege ili bliske osobe.

S obzirom na tvoje međunarodno iskustvo, kako vidiš globalnu potražnju za PMU uslugama i kako se ta potražnja razlikuje u različitim kulturama?
PMU je postao globalni trend, ali se stilovi i preferencije razlikuju od regije do regije. U zapadnim zemljama, naglasak je na prirodnom izgledu i sofisticiranim tehnikama, dok su u nekim dijelovima Azije i istočne Evrope popularniji izraženiji rezultati. Međunarodno iskustvo mi je pomoglo da shvatim koliko je važno razumjeti kulturološke razlike i prilagoditi pristup svakom klijentu.

Tvoje prisustvo na važnim događanjima kao što je GEMMA PMU Congress sigurno je inspiracija mnogim mladim umjetnicima. Koji je najvrijedniji savjet koji bi im dala?
Najvažniji savjet koji bih dala mladim umjetnicima je da nikada ne prestanu učiti i usavršavati se. Kod događaja kao što je GEMMA PMU CONGRESS odlična stvar je ta što učite sve o trajnoj šminci i gledate same izvodbe pravilne tehnike na modelima od svjetskih prvaka i sudaca. Na kongresima stvarate nova poznanstva i nove prilike za budućnost. PMU je industrija koja se stalno razvija, i samo oni koji su spremni ulagati u svoje znanje i praksu mogu postići dugoročan uspjeh. Također, strpljenje i posvećenost su ključni – rezultati ne dolaze preko noći, ali trud se uvijek isplati.

Gledajući u budućnost, gdje se vidiš za 5 godina? Koji su tvoji planovi i ambicije u svijetu PMU i edukacije?
Kao što možemo vidjeti budućnost u svemu je jako neizvjesna, ali cilj mora ostati isti a to je ostati u samom vrhu beauty industrije. Vremena koja dolaze sa sobom nose neke nove vještine, što zahtijeva mnogo ulaganja u novo znanje.

Jedino na taj način možemo odgovoriti nekim novim izazovima i ostati u korak sa trendovima u svijetu ! Najveći cilj mi je pomoći što većem broju studentica da ostvare svoje snove u ovoj industriji i podići standarde PMU usluga na viši nivo.

 

Za vaše omiljene ljetne šeme – Café Brazil

Dok čekamo dolazak ljeta i omiljenih aktivnosti na otvorenom, odvojimo trenutak za započinjanje nove navike i osigurajmo vrijeme za sebe u svakom danu. Predlažemo vam da u odvojenom vremenu maksimizirate užitak uz šalicu aromatične Café Brazil i knjigu odabranu po vašem ukusu!

Razgovarajući prije par dana s prijateljicama uz kafu, u vrijeme naših redovnih okupljanja, shvatile smo da sve funkcioniramo po istom obrascu. Unaprijed rasprodamo sedmicu i zatrpamo se obavezama – planiramo vrijeme za posao, vrijeme za porodicu, za kuću, ljekare, finansije, automobil, školu… Jedino vrijeme koje niti jedna od nas nikada ne planira je VRIJEME ZA SEBE.

Vrijeme odvojeno za sebe nekada je bilo dio čovjekove svakodnevnice, i ne samo da je dobro došlo, nego je i neophodno za naše normalno funkcioniranje. Za potpuni odmor i ponovno punjenje baterija trebamo 6 do 8 sati koliko (nadamo se) spavate svake noći.

Ali našem su mozgu potrebni i mali periodi zastoja da bi se osvježio, posebno u situacijama stresa ili naprezanja. Baš kao i baterija u pametnom telefonu, većina nas treba povremenih 10 do 30 minuta svakog dana da se oslobodimo dubokih misli i odmorimo moždane ćelije. Pauze su nam potrebne i za fizički odmor. Ako radite, recimo, visoko-stresan posao koji zahtijeva puno ručnog rada, u potrebne su vam barem dvije pauze od 30 minuta dnevno ili ćete brzo pregorjeti.

Kakav tip pauze ćete odabrati, naravno, zavisi od vaših afiniteta, ali ako niste sigurni što će vam donijeti i zadovoljstvo i odmor, predlažemo šalicu Cafe Brazil pripremljenu po vašem ukusu i knjigu, ponovo odabranu po vašem ukusu. Lista dobrih knjiga je beskrajna, a predlažemo vam da vratite još jednu dobru naviku i učlanite se u najbližu biblioteku, jer time pored knjige – partnera u relaksaciji, dobivate i izvrstan savjet bibliotekara i mnoštvo dobrih naslova.

Stotine dobrih knjiga i samo jedna prava – Cafe Brazil!