Mladi Mostarac kojem sve žene vjeruju
Intervju: Sandro Šutić, frizer
Biografija: Sandro Šutić je rođen u Mostaru. Od osnovne škole je imao želju da postane frizer što mu se ostvarilo i dobro mu ide. Sada je vlasnik salona „Hair by S“ u Mostaru.
Želja da bude frizer u početku njegovi roditelji nisu prepoznali, smatrali su da posao frizera nije dovoljno dobar za njega te treba da se okrene stvarima od kojih su oni smatrali da će biti rezultata. Uprkos svemu njegova želja bila je jača. Kaže da je kroz ovaj posao dobio samopouzdanje, usavršio komunikacijske vještine i upoznao mnoštvo divnih žena i raznih profila osoba, što ga kako kaže čini mnogo ponosnim. Imali smo priliku razgovarati sa Sandrom, pa pročitajte o čemu smo to pričali.
BeautiFUL: Koliko dugo se bavite ovim poslom i što Vas je potaklo da se time krenete baviti?
Sandro: Počeo sam se baviti ovim poslom od svoje 18te godine, tačnije radim već 7 godina. Nakon završene srednje škole, odlučio sam se zaposliti i krenuti u avanturu života – da je tako nazovem. U tom periodu odmah sam našao posao gdje sam napredovao i dosta naučio od starijih kolega. Što dovodi do mog osamostaljenja nakon 5 godina rada.
BeautiFUL: Koliko se posao promijenio u odnosu na same početke?
Sandro: Bit ću iskren i priznati da je se posao jako brzo mijenjao i rastao, uz puno truda, rada i upornosti. Mislim da sve što se radi u životu sa ljubavlju može da uspije i da se vidi rezultat.
BeautiFUL: Koji su to izazovi s kojima se susrećete?
Sandro: Postoje razni izazovi i oni su svakodnevni. Posao frizera je veoma dinamičan, zabavan i kreativan, što iziskuje izazove. Svaki klijent želi svoj stil i svoju osobnost istaknuti kroz frizuru, tako da se moramo potruditi da ispunimo svaku želju našeg klijenta.
BeautiFUL: Postoje li razlike između muških i ženskih klijenata/kupaca?
BeautiFUL: Spomenuli bismo smo Miroslava Marijanovića, na početcima radili ste kod njega?
Sandro: Moj prijatelj a kasnije i uzor je Miro, vlasnik Red Carpet frizerskih salona. Jako kvalitetna osoba, dobar frizer i veliki prijatelj. Mogu reći da sam mu zaista zahvalan za trud i zalaganje kako za mene tako i moj rad, koji je rezultat otvaranja mog prvog i samostalnog salona.
Kada je u pitanju razlika između muških i ženskih klijenata ,mislim da je ima. Mogu i obrazložiti sa jednom primjerom. Oko žena ima dosta više posla i vremena. Dok su muškarci jednostavniji i žele termin danas/sutra.
BeautiFUL: Što klijenti/kupci od vas traže i jesu li zahtjevni?
Sandro: Ne mislim da su zahtjevni. Ali jednostavno žele svoju uslugu, tačnije pokušavaju nam što bolje približiti svoju željenu frizuru. Kako bismo zadovoljili zahtjevnog klijenta, potrebno je komunikacijom što više izvući svaki detalj iz njegove želje i predložiti svoju trenutnu ideju ili inspiraciju.
BeautiFUL: Kakav je bio vaš početak što se tiče reklamiranja svog rada i salona? Da li ste odma krenuli sa oglašavanjem?
Sandro: Početak na društvenim mrežama danas je dosta težak, sve se vrti oko njih. Naravno, najbolja opcija je početi sa oglašavanjem koristeći fotografije svojih radova i objavljivanjem istih.
BeautiFUL: Smatrate li da je izraz „dobar glas se daleko čuje“ još uvijek prisutan u vašem poslu?
Sandro: Prisutan je, bio on dobar ili loš glas u ovom poslu uvijek postoji. To nam je ujedno i reklama, jer svaki klijent će proširiti na druge osobe svoje zadovoljstvo ili ne zadovoljstvo našeg rada, tako da sve ovisi o tome kakav će glas bili dobar.
BeautiFUL: Koliko ste aktivni na društvenim mrežama? Koliko vremena dnevno posvećujete objavama?
Sandro: Što se tiče aktivnosti, moram biti iskren i reći da mi aktivnost dolazi periodično. Ovisno koliko sam skupio materijala za objaviti, bude period kada više slikam svoj rad a nekad se desi da od posla ne stignem sve ispratiti, tako je i sa objavama.
BeautiFUL: Vodite li sami vašu stranicu ili to radi netko drugi za vas?
Sandro: Vodim je sam, dosta sam zadovoljan s obzirom da nisam previše aktivan. Imam oko 5k pratitelja, tako da sam zadovoljan.
BeautiFUL: Trebate li se zbog konkurencije posvetiti objavama ili smatrate da ako ste dobri u svom poslu da će ljudi to prepoznati?
Sandro: Smatram da će ljudi prepoznati dobar rad, ali ujedno je potrebno i posvetiti se objavama koje opet pokazuju možda i veći spektar raznih radova kako bi se bolje približili tom klijentu i on ima šansu pronaći ono što baš želi.
BeautiFUL: Što želite poručiti za kraj? Kakvi su Vaši planovi za budućnost što se tiče promoviranja?
Sandro: Sami sebe dobro preispitujte što točno želite raditi i čime se baviti u životu. Niste ni svjesni koliko te odluke utječu na vašu budućnost, jer kada voliš svoj posao svaki dan je blagdan. Poruka od mene bi bila da svi čitatelji ovih moji odgovora uživaju u životu koliko god mogu, da putuju, šire pozitivnu energiju i žele.