Lesja Karić: Perfekcija bez izuzetka
Kad nešto voliš, uđeš u sve sa puno ljubavi, upornosti i truda ništa nije teško
Atelier LK je mesto na kojem ćete dobiti kompletnu edukaciju iz oblasti estetike, uz mentorsku podršku profesionalaca. Postoje od 2002. godine a osnivač, glavni predavač i kreativni direktor je Lesja Karić. Svake godine firma sve više širi svoj potencijal, dodavanjem novih delatnosti i kvalitetnih i profesionalnih saradnika.
Lesja Karić je, pored toga i licencirani međunarodni instruktor njemačkog brenda ALEXIA, autor edukativnih programa Estetske akademije Atelier by Lesja Karić kao i certifikovani međunarodni sudija. Osnivač i glavni urednik časopisa za modeliranje i dizajn noktiju Atelier Nails kao i osnivač Otvorenog međunarodnog šampionata iz modeliranja i dizajna noktiju Magic & Nail. Za sebe kaže da je i neko ko baš voli svoj posao. Upravo će Lesja održati masterclass u Sarajevu na prvom Sajmu kozmetike, ljepote, zdravlja i wellnessa beautiFUL2019.
Za Beautiful smo sa Lesjom razgovarali o poslu, trendovima i te predstojećem Sajmu. Šta to možete očekivati na nail masterclassu sa Lesjom Karić pročitajte u redovima koji slijede.
-
Kako ste se počeli baviti ovim poslom? Šta Vas je podstaklo?
Ovim poslom sam se počela baviti 1993. godine, pre više od 20 godina. Ispratila sam njegov sam početak jer osim što je veoma zanimljiv poprilično je i kreativan, a to je svakako za mene bio veliki izazov. Još tada sam videla da je to jedan mali deo primenjene umetnosti i estetike žene u celini. Videla sam da kroz to mogu da apsolutno ispoljim svu svoju kreativnost. Mislim da su neograničene mogućnosti ovog posla nešto što me još uvek drži, što me je podstaklo da krenem u to putovanje koje još uvek traje.
-
Jedna ste od najuspješnijih. Kako ste došli do toga? Da li je bilo teško?
Mislim da je uspeh veoma relativna stvar i nešto do čega se dolazi samo uz jasan cilj i mnogo rada. Puno sam radila jer u vreme kada sam počinjala internet sa svojim današnjim izgledom nije postojao. Sve tehnike, ideje i iskustva sam morala da kreiram i stičem sama. Ali kad voliš, uđeš u sve sa puno ljubavi, upornosti i truda ništa nije teško. Na kraju sigurna sam da je uspeh uvek zagarantovan.
-
Vaša posebnost je i što ste idejni tvorac bredna Lux Kraft. Kako ste došli na tu ideju?
Kao što sam rekla spadam u kategoriju ljudi koji sami sebi postavljaju granice i kada dođu do cilja pomere iste. Tranzicija od običnog majstora manikira, edukatorskog posla do stvaranja brenda je bila duga i trajala je skoro svih 20 godina. Prosto sam prošla sve faze, videla sve nedostatke i rešila da uz moj sistem i program edukacija napravim svoj brend koji će u potpunosti odgovarati mom sistemu rada i brend koji će imati mentora. Mnogo se razlikuje od drugih a ideja je da svim majstorima bude brže, lakše i ekonomičnije. Slogan Lux Krafta je „Perfekcija bez izuzetka“.
-
Koliko je važno pratiti trendove i novitete u ovom poslu?
Odlično pitanje. Mislim da je to neophodno jer nail industrija je jedna od vodećih u domenu estetike i jako brzo se na tržište izbacuju novi materijali koji daju toliko velike mogućnosti da onaj ko nije u toku zaista može puno da našteti i svom biznisu i sebi kao majstoru. Klijenti su sada mnogo edukovaniji nego ranije upravo zbog informacija koje su svuda na internetu i poprilično dostupne svim trendi devojkama koje to prate. Oni i podstiču majstore da budu u trendu jer u suprotom klijenti će odlaziti kod onih koji upravo to rade.
-
Na sajmu #beautiFUL2019 održaćete nail Masterclass. Šta mogu očekivati učesnice Masterclass-a?
Predavanja koja ću održati na sajmu su jako interesantno osmišljena. Ona su zapravo namenjena svima iz nail industrije koji žele da poboljšaju rad upravo primenjujući tehnike koje će im dati mogućnost da mnogo brže i kvalitetnije rade svoj posao. Uštede i vreme i novac, a daju najbolji rezultat. Obe teme su nove u našem poslu, tu otkrivam tajne koje će zaista svakom poboljšati kvalitet rada i upravo ih načiniti mnogo boljim od konkurencije. Kao što smo rekli onaj ko prati trend i edukuje se taj je u velikoj prednosti, štedi novac i ima više vremena.
-
Prijave za Vaš Masterclass su još uvijek otvorene. Djevojke koje nas čitaju u ovom trenutku žele znati zašto da se prijave?
Smatram da su odgovor na to pitanje devojke dobile u sklopu prethodnog odgovora. Ono što ja kao edukator mogu da im obećam je mnogo novih informacija i znanja, a prednost je i to što na Master Class predavanjima imaju interakciju samnom i samim tim mogu da postave razna pitanja i dobiju odgovore. Drage devojke, očekujte neočekivano.
-
Kakva su Vaša očekivanja od ovog Sajma? S obzirom da je prvi sajam ovog tipa u BiH.
Retko nešto očekujem da se ne bih razočarala. Ali mislim da će zaista sjajna stvar koju ste osmislili naići na veliko interesovanje svih zaposlenih u kozmetičkoj industriji. Imate odlične goste, sjajan edukativni sadržaj, dosta izlagača koji će da predstave dosta novih stvari. Svako ko voli to što radi ne sme da propusti. Vama želim da ovo postane tradicija, a svim ljudima u BiH da obavezno dođu da se družimo i zaista se radujem tome.
-
Znamo da ćete na sajmu govoriti o tajnama uspjeha salonskog biznisa. Možete li ipak nešto malo otkriti i našim čitateljkama?
Od skoro sam počela da mnogo više razmišljam o tome da mnoge moje učenice koje su zaista sjajne i imaju puno znanja ne znaju da ga na dobar način prodaju. Salonski biznis je veoma profitabilan ali treba mnogo znanja majstoru da uvek bude tako. Veoma zanimljiv deo masterclassa je onaj na kom ću dati konkretne alate kako podstaći klijente da dolaze u salon češće i ostavljaju više novca. Na koji način „preživeti“periode kada nije sezona. Obećavam jako zanimljiv sadržaj i korisne informacije.
-
Koji je Vaš savjet za djevojke i žene generalno, ali i one koje se žele baviti ovim poslom?
Slogan mog brenda Lux Kraft by Lesja Karić je „Perfection without exception“ – perfekcija bez izuzetka. Što znači da se trudim da u svakom momentu izgledam, mislim i radim najbolje što mogu, tačnije da težim perfekciji… tako da je moj savet svim ženama, pogotovo onima koje žele da budu uspešne – budite uporne i težite ka cilju ovog slogana i uspećete u tome.