Martina Krajinović Gülsün: Jedna od traženijih edukatorica u Hrvatskoj

0

Moj brand odražava mene. Naši dizajni danas i prije nekoliko godina se definitivno razlikuju i volim reći da svaki puta kada sam ja osjetila neku promjenu u sebi, odrazilo se na brand.

Predstavljamo vam Martinu Krajinović Gülsün, jednu od traženijih edukatorica u Hrvatskoj. Martina je osnivač Kallos Lash Akademije, posjeduje tri akademije, a pored toga je u edukatorica. U nastavku teksta pročitajte kako izgleda Martinin dan, i savjete jedne od traženijih edukatora širom Hrvatske.

Jedna ste od traženijih edukatorica u Hrvatskoj. Kako izgleda jedan dan Martine, koja ima tri akademije, edukator je, ali ima i privatni život?

Moji dani su vrlo raznoliki, ali prvenstveno dinamični. Iako je rutina jedna vrlo korisna navika, kod mene je zapravo sveprisutan “organitovani haos”. Kao direktor vlastitog posla teško je odijeliti privatan život i reći gdje počinje posao. Moj posao je moj život. Nastojim uživati u onome što radim, pa i kada sam u situaciji da na slobodan dan moram raditi nešto vezano za posao, nije problem. Sve što radim, sama sam tako odabrala, a i vjerujem da Kallos ime i brand ne bi bili tako uspješni da nemam takav pristup. Voljela bih vjerovati da sam svake godine barem mrvicu pametnija i da skupljam iskustvo, te da ne ponavljam neke greške iz prošlosti – to definitivno pomaže i olakšava balans između privatnog i poslovnog. Ljudi koje biram za suradnju, pogotovo u posljednje vrijeme, svakako su rezultat naučenih lekcija i definitivno mogu reći da mi kvalitetni saradnici olakšavaju život i glavni su stup uspjeha cijelog branda. Što se tiče privatnog, biti majka dvoje djece u ludim godinama je izazov. Tu mi nikakvo poslovno iskustvo ne pomaže i u istom sam “problemu” kao i sve žene/majke ovoga svijeta. Možda je malo teže kada si poduzetnica bez radnog vremena, ali dan po dan, ideš, guraš i nadaš se da nećeš napraviti neke kardinalne pogreške. Nisam nikakva supermama niti superžena. Imam dane totalnih slomova kada bih sve zapalila, ali prespavam ih, prodišem i čekam novo jutro. A svi znamo da je svaki problem “sutra ujutro” puno manji nego večer prije. Moj normalan dan sadrži različite elemente – održavanje edukacija, rad na projektima i snimanja, kreiranje i testiranje proizvoda i tehnika , ponekad salonski rad, mailovi, dogovori, koordinacija sa ostalim članovima tima… svega se tu nađe!  A kod kuće me dočekaju klasične obaveze – škola, treninzi, čišćenje, kuhanje…Ma sve se to nekako stigne. Ne kažem da je sve savršeno, ali uz pomoć svih članova porodice, može se! Ja sam zasada generalno sretna i zadovoljna. Osim na dane kada je raspad sistema. Te dane ignorišemo!

Gdje i kako nalazite poveznicu beauty svijeta u kojem ste već dugo, te lifestyle-a? Koja je nit koja povezuje ova vaša dva svijeta?

Beauty svijet je vrlo šarolik, a o brzini i količini promjena koje se tu stalno događaju ne želim ni pričati. Prije 20-ak godina, kada sam krenula u neku svoju priču, sve je izgledalo totalno drugačije. Mislim da svaka žena voli biti njegovana, lijepa i prvenstveno se osjećati dobro u svojoj koži. Moje lične navike i preferencije su jako uticale na ono što radim i što prezentujem drugima. Ja lično ne volim ništa što je pretjerano umjetno, prenaglašeno i predimenzionirano. Ne kažem da su “umjetne” stvari loše. Dapače, podržavam da si svaka osoba “pomogne” da se osjeća bolje, ali moj izbor bi uvijek bio suptilno i da se zadrži ličnost. Tako su i trepavice i obrve kod mene uvijek bile nešto što će popraviti izgled, naglasiti prirodnu ljepotu i svakoj ženi dati neki glow! Cijeli Kallos brand i naša vizija, od dizajna pakiranja proizvoda do izvedbe tretmana, podržava jednostavnost i čistu ljepotu. Moj brand odražava mene. Naši dizajni danas i prije nekoliko godina se definitivno razlikuju i volim reći da svaki puta kada sam ja osjetila neku promjenu u sebi, odrazilo se na brand. Pa tako smo unazad dvije godine uveli veganske proizvode, čiste bijele dizajne i polako izbacujemo plastiku. Ja sam osoba sa najmanjom kozmetičkom torbicom na svijetu. Koristim samo neke osnovne proizvode, vjerujem da su njega, čišćenje i zdravlje kože primarni cilj. Ali isto tako vjerujem da sve kreće iznutra, iz ličnog zadovoljstva. Zato se trudim da Kallos akademija ima jedinstven i vrlo otvoren i pristupačan pristup prema svojim studentima i kupcima. Obostrano  zadovoljstvo potiče tu neku pozitivnu energiju i tako stvaramo taj začarani krug. Kallos brand je dosta uspješan, djelujemo u nekoliko zemalja, ali još uvijek nije ostvario neki globalni uspjeh u kojem bih se ja morala odreći nekih svojih vizija i uvjerenja. Znate kako se kaže, bolje biti prvi u selu nego drugi u gradu. Da se ne protumači krivo, Hrvatska i susjedne zemlje nisu selo, ali je dovoljno umjereno tržište da prepozna neki “lični touch” branda. 

Dosta uspješno na društvene mreže prenosite svoju viziju uspješno poslovne žene ali i trendsetterice. Odakle crpite ideje?

Ja sam se dosta kasno priključila tom instagram trendu, tek prije neke 3 godine sam se aktivno posvetila kreiranju sadržaja. Prije instagrama sam bila godinama aktivna na Facebooku gdje sam uspješno stvorila jednu ogromnu zajednicu ljudi – kolega tehničara i artista i klijenata i stvarno mogu reći da sam zahvaljujući njima ostvarila svjetski uspjeh kao edukator. U jednom trenu sam osjetila strahovito zasićenje od društvenih mreža i imala sam osjećaj da me guše svi ti ljudi i ta intenzivnost i dostupnost u svakom trenu. Uzela sam pauzu i nekako spontano završila na intagramu koji je počeo kao razonoda. Danas svoj instagram gledam kao neku kombinaciju zabave i posla. 

Ja se prvenstveno smatram poslovnom ženom i puno stvari kojima se bavim nikada neće biti javno prikazan. Ali definitivno uživam u snimanju sadržaja i prikazu sebe kao žene koja može sve što zacrta. Mogu jedan dan hodati po poslovnim sastancima u nekom odijelu, a drugi dan snimiti neki smiješni video kao neka klinka. Kako se osjećam, tako i radim. Čovjek je rođen da ŽIVI, a ne da robuje nekim standardima koji se nameću (a nameću ih ljudi koji sjede za tastaturama i nemaju život). Ja sam žena koja obožava modu, kreativnost, a istovremeno sam tipična horoskopska djevica koja voli kontrolu i red. Volim rad i disciplinu i strašno sam ambiciozna, za posao ginem, ali sam i party manijak, uvijek ona koja zadnja pomete pod na tulumima. Jednostavno, ne vidim zašto bih morala biti “ili jedno ili drugo”. Volim različite stilove odijevanja, mislim da moda govori hiljadu priča i biti lijepo obučen je za mene stvar opšte kulture. Vrlo često mi prijateljice kažu da pola mog ormara može samo na meni stajati dobro. Ja mislim da je to povezano sa činjenicom da se ja dobro osjećam u svojoj koži. Trenerka ili glam haljina, nije bitna prilika, već sam prije spomenula – bitno je ono iznutra. Iako nikada za sebe neću reći niti da sam influencer niti trendsetter, svjesna sam činjenice da me na IG prati veći broj ljudi i da je bitno prezentovati se u stvarnom svijetu. Svjesna sam da sam nekome možde inspiracija (nekome vjerojatno i iritacija) i nikako ne želim prezentovati neke lažne vrijednosti. Moj instagram je stvarno pokazatelj da možete biti sve. Na storijima se redovno nađe svega. I situacija sa mužem, djecom… mislim da je to nešto zbog čega se moji pratitelji osjećaju povezani sa mnom – sve je to realan život – nekada cvjetaju ruže, a nekada padaju sjekire!

Koji vam je najdraži dio dana, te čemu se posebno radujete i u privatnom a i poslovnom svijetu?

Najlakše pitanje za kraj! U poslovnom svijetu je bitan trenutak, a ne dan –  završetak projekta i iščekivanje realizacije – onaj trenutak kada znaš da si nešto završio, siguran si u to i nestrpljiv si da vidiš kako će sve ispasti. To mi je nekako najdraži dio. Čak i draži od same realizacije, jer nakon toga najčešće nastupi nekakva praznina. I onda ponovno kreće onaj osjećaj da MORAŠ napraviti nešto novo. Ja se stalno radujem nečemu novom jer moj mozak uvijek radi na novom projektu. A privatno – svaki slobodan dan i trenutak je zapravo najdraži. Oni dani kada nemam nikakvu obavezu nad glavom. Kada se mogu isključiti. Tada najčešće dođu i najbolje poslovne ideje. 

Vikendi sa djecom, prijateljima, ručkovi kod tate, blic putovanja bez djece, spontani tulumi u trenerkama, to su trenuci za koje se živi. U 2023. me čeka puno važnih projekata. Čekaju me i neke lične važne odluke. I širenje Kallosa u neke nove sfere beauty industrije. Puno putovanja i puno stresa. Ali svemu se veselim. Jer to živim punim plućima! I želim vam se zahvaliti na ovom divnom intervjuu i poručiti da se vidimo u 5. mjesecu u Sarajevu. Nadam se u velikom broju!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here