Spoj zdravlja, kvaliteta i inovacije u službi ljepote i profesionalizma

0

Želimo podići svijest o važnosti kvaliteta i sigurnosti proizvoda u beauty industriji.

Intervju: Senka Kuzmanović, poduzetnica, profesor kozmetologije i osnivačica kozmetičkog salona “Kusijego”.

Na tržištu koje je sve zasićenije brendovima i proizvodima za nokte, posebno se ističu oni koji pored estetike stavljaju zdravlje na prvo mjesto. Među njima je i Weex, inovativni brend trajnih lakova, gelova i proizvoda za njegu noktiju koji je za kratko vrijeme osvojio povjerenje profesionalaca u Bosni i Hercegovini. Predstavnica brenda, Senka Kuzmanović, u razgovoru za naš magazin otkriva zašto je Weex drugačiji, kako su se odlučili za sponzorstvo sajma BeautiFul 2025 te zašto edukacija tržišta igra ključnu ulogu u njihovoj misiji.

Možete li nam se predstaviti i reći nešto više o brendu za nokte Weex?
Moje ime je Senka Kuzmanović i predstavljam brend Weex – inovativan i kvalitetan brend za trajne lakove, gelove i ostale proizvode za nokte. Ono po čemu se izdvajamo na tržištu jeste naš snažan fokus na zdravlje, zdravlje prirodnog nokta, klijenata, ali i samih nail artista koji svakodnevno rade s našim proizvodima.

Naš asortiman obuhvata više od 450 nijansi i različitih proizvoda: rubber baze, pripremne tečnosti, gelove, sjajeve, akril gelove, tečnosti za uklanjanje zanoktica i još mnogo toga.

Svi proizvodi su cruelty-free, izrađeni bez testiranja na životinjama, od najkvalitetnijih prirodnih materijala uključujući polimer kaučuk koji pruža čvrstoću, trajnost i sigurnost.

Koliko dugo je Weex prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine?
Weex je prisutan na tržištu BiH od prošle godine, dok sam brend postoji već nekoliko godina. Za to vrijeme smo uspjeli izgraditi snažnu bazu zadovoljnih korisnika i profesionalaca u industriji njege noktiju.

Na koji način distribuirate proizvode – sarađujete li više s profesionalcima ili i sa krajnjim korisnicima?
Radimo paralelno i sa profesionalcima – salonima i nail artistima, ali i kroz maloprodaju putem web shopa, kako bismo omogućili širu dostupnost proizvoda. Naš online shop dostupan je na web adresi: www.sig-land.com

Ove godine ste bronzani sponzor na sajmu BeautiFul 2025. Šta Vas je motivisalo da se predstavite upravo na taj način?
Sajam BeautiFul vidimo kao priliku da dodatno približimo naš brend profesionalcima i krajnjim korisnicima. Sponzorstvom želimo podržati razvoj beauty industrije u BiH i pokazati da stojimo iza vrijednosti koje promovira ovaj događaj.

Koji su Vam glavni ciljevi kao bronzanog sponzora sajma?
Naš cilj je podizanje svijesti o važnosti zdravih i sigurnih proizvoda za nokte, predstavljanje noviteta i stvaranje kvalitetnih poslovnih kontakata.

Kako iz perspektive jednog beauty brenda vidite sajam BeautiFUL?
BeautiFul sajam je izvanredna platforma za promociju, učenje i umrežavanje. Za nas kao brend, to je prilika da budemo dio zajednice koja dijeli iste vrijednosti i strast prema kvaliteti.

Koji aspekt sajmova poput BeautiFUL za Vas ima najveću vrijednost – vidljivost, prodaja, umrežavanje ili edukacija tržišta?
Sve navedeno je važno, ali bismo izdvojili edukaciju tržišta kao ključnu vrijednost. Želimo podići svijest o važnosti kvaliteta i sigurnosti proizvoda u beauty industriji.

Da li na sajmu planirate ekskluzivne premijere novih proizvoda?
Da, na sajmu ćemo ekskluzivno predstaviti nekoliko novih nijansi trajnih lakova i gelova, kao i inovativne formule koje dodatno štite prirodni nokat.

Kako mjerite uspješnost Vašeg učešća na sajmu?
Pratimo kombinaciju više faktora – broj ostvarenih kontakata, direktnu prodaju, ali i ukupni interes i povratne informacije koje dobijemo od posjetilaca i profesionalaca.

Ako biste u jednoj rečenici saželi učešće brenda Weex na sajmu BeautiFUL 2025, kako bi ona glasila?
Weex na sajmu BeautiFul 2025: Spoj zdravlja, kvaliteta i inovacije u službi ljepote i profesionalizma.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here