8 karakteristika uspješnih salona

0

Saloni koji su popularni i uspješni često imaju nešto zajedničko.

Jednim dijelom to se odnosi na zapošljavanje dobrih radnika i ostanak u korak s popularnim trendovima. Međutim, u pitanju je i zadržavanje klijenata i uposlenih.

S obzirom da je sve više salona, isticanje iz gomile način je da ostanete na vrhu. Evo 8 karakteristika koje čine uspješan salon. 

Svaki klijent je poseban

Sreća klijenata uključuje više od dobre frizure ili drugih usluga. Ako se fokusirate na klijenta svaki put kada uđe u vaš salon i ako učinite da se osjeća posebno, velike su šanse da će se dobra vijest proširiti, dobit ćete stalnog klijenta i vjerovatno nekoliko novih. 

Predajte se tehnologiji

Biti u korak s tehnologijom je veoma važno za posao. Umjesto zastarjelih tehnika, softveri napravljeni za salone mogu učiniti da posao teče ‘kao mlijeko’. Od planiranja i marketinga do slanja automatskih e-mailovima, tehnologija može podići salon na novi nivo.

Održavajte čistoću

Klijenti vide čistoću kao jedan od faktora zašto se tu vraćaju. Prljav toalet, kosa na podu i nered pokazuje da salon nije profesionalan kao što bi trebao biti. Saloni bi u svakom trenutku (koliko je moguće) trebali biti besprijekorni. Neuredna uniforma / odjeća i kosa mogu odvratiti neke klijente. 

Komunikacija je ključna

Dobra komunikacija s klijentima i uposlenima glavni je faktor uspjeha u salonu. Komunikacijske vještine potrebne u salonu uključuju „ispravljanje“ problema i izgradnja dobrog odnosa s klijentima.

Zapošljavanje 

Radnici koji su vješti i koji se uklapaju u model vašeg posla vitalni su za uspjeh salona. Pripremite listu pitanja za intervjue da biste filtrirali one koji se ne čine kao da bi se uklapali s vašim poslom. 

Držite oko na indikatoru razvoja

Količina mjesečnih prihoda jedini je indikator uspješnog posla. Vlasnici salona se trebaju fokusirati na broj novih klijenata koji počnu dolaziti u salon i da li se vraćaju. Drugi indikatoru uključuju prosječnu količinu koja se potroši u saloni i koliko često klijenti zakazuju termine.

Usrećite svoje radnike

Uposlili ste novog i vještog radnika. Sad morate raditi na tome da ga zadržite, a to se može postići tako što ćete ih učiniti da se osjećaju kao dio tima. Umjesto sastanaka na kojima ćete iznositi neke informacije ili najave, napravite neku zabavnu igru ili kratko druženje koje će svima podići raspoloženje. 

Iskoristite obrazovne mogućnosti 

Saloni koji vrednuju obrazovanje obično imaju bolji performans u smislu financija. Neki saloni plaćaju da njihovi radnici nastave obrazovanje. Izdvojite malo vremena da novim radnicima pružite znanje, podijelite s njima nove trendova i tehnike. To nije samo pozitivna stvar, već i vrijedna za vaše radnike. 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here