Una Suljić-Fatić, najmlađa je doktorica nauka iz oblasti farmacije u BiH, predsjednica komisije za lijekove Kantona Sarajevo, uposlenica Eurofarm klinike i Monetize AD, najbrže rastuće kompanije u našoj zemlji, te osnivačica brenda Mello.
16. i 17.9.2023. centar Skenderija u Sarajevu bit će centar beauty i wellness industrije. Dvodnevni Međunarodni sajam kozmetike, ljepote, zdravlja i wellnessa BeautiFUL 2023 okupit će sve zaljubljenike i stručnjake u beauty svijet, sve one koji vole i užvaju u beauty proizvodima, savjetima, preporukama, edukacijama, takmičenjima, fenomenalnim popustima (do čak 50%), nagradama, odličnom zabavom i još mnogo toga. Na sajmu će se predstaviti 100 izlagača iz regije (sa preko 300 brendova) koji pripremaju odličnu ponudu sa već pomenutim fantastičnim popustima i nagradama, a jedan od njih je Monetize Ad koji nema granice, pa tako i na ovom sajmu pokušavaju “spojiti nespojivo” i kroz ljepotu i zdravlje, dati priliku svima da pronađu svoju mirnu luku, rutinu, zdravu svakodnevnicu i dobar osjećaj ispunjenosti. AA Sport, kompanija s njima u saradnji, nudi dobro poznate Fitpass kartice za posjećenost svim sportsko rekreativnim objektima u državi. AA Sport predstavlja lidera kada je u pitanju zdravi način života i treniranje u našoj zemlji. Odatle bi počeli, od zdravih navika i aktivnosti koje su nužne za opstanak u svakodnevnici. Sportski aktivnima Prime Shop 360 nudi izvanredan izbor šejkera, smoothie bočica i ostale opreme potrebne za potpun trening i uredovanu ishranu. Mello i LimitedCharm brendovi nude širok asortiman za njegu organizma i kože, koji su opet neizostavan faktor u cilju koji ja kroz ovaj tekst proklamujem. Taj cilj je daleko od savršenstva, ali je zaista zavidan level. I na kraju, ali u velikoj prednosti, hijaluronski serum 3D Crystal Hyaluron, bez kojeg prosto ti “žena i muškarac zmaj” ne mogu. Lice je uvijek u prvom planu, pa sve ostalo, a od dobre njege, unutra, pa izvana, dolaze dugoročni rezultati. Posjetite njihov štand, pripremaju odličnu ponudu.
Ulaz na Sajam BeautiFUL 2023 je slobodan, a detalje pogledajte na zvaničnoj stranici sajma.
Ženi koja teži karijernim, osim porodičnih ostvarenja, sve je na meti svijeta. Izgled, njega, stil, elokventnost, obrazovanje, porijeklo, pa tek onda uspjesi i iskustvo. Spojiti skoro nespojivo, moguće je tamo gdje je prisutna nesicrpna investicija: u posao, u sebe, u imidž. Bez straha od pada i gubitka, uredu je stati pred okove javnosti i “pokazati” zube u biznisu, ostvarenjima i novim pokušajima koji mogu a i ne moraju sutra biti uspješni.
Za početak recite nam nešto više o sebi?
Od ljubavi prema farmaciji i medicini, razvila sam svoj health&beauty brend Mello, te u ime kompanije distributera, kojom se predstavljamo na sajmu, zastupam i Pure 3D Crystal Hyaluron, serum sa najvećom koncentracijom hijaluronske kiseline, neophodne za organizam. Iskustvo u ovoj branši me naučilo da i ljepota dolazi iznutra, od zdravlja organizma, čistog srca i neiscrplih količina strpljenja za njegu, koju apsolutno svi primijete. Nevažno da li je riječ o ženi ili muškarcu, svi drugačije gledaju njegovane i ljude koji znaju kako povesti računa o svojoj pojavi, u svakom trenutku.
Otkud ljubav prema ovome poslu?
Od prvog dana željela sam studirati medicinu, jer mi je majka ljekar i upravo humanost, dobrota, empatija i požrtvovanost su me vezale za tu profesiju. Majčina profesionalnost i briga su mi bili uvijek fascinantni i dan – danas su. Međutim, u jednom trenutku, shvatila sam da ne bih mogla podnijeti sav dio usko vezan za samu bolest sa kojom bih se susretala svakodnevno. Nekako sam više bila orijentisana i na dio koji je uključivao hemiju, kako nešto danas/sutra napraviti, proizvesti, više me je počela privlačiti apoteka u odnosu na rad u bolnici. Naravno, uz dosta razgovora na ovu temu unutar porodice, odlučila sam se za Farmaceutski fakultet Univerziteta u Tuzli i upisala ga 2009. godine. Još uvijek sam tip koji voli istraživati šta je korisno za organizam, šta je neophodno u svakodnevnici i koja njega je neizostavna, da bih kroz svoj brend plasirala upravo ono što ljudi trebaju, a da toga možda nisu ni svjesni.
Gdje crpite inspiraciju?
Inspiraciju pronalazim u svojoj porodici, njihovoj podršci i rekla bih, vječnoj a nepresušnoj ljubavi koju sebično “kradem” godinama. Prvo od roditelja, a sada i od vlastite porodice, mog muža i kćerkice. U radnoj sredini, inspirisana sam i spremna na sve, kada sam okružena iskrenim, poštenim i neiskvarenim ljudima, koji imaju razumijevanja i poštovanja prema tuđem radu i ulaganjima. U velikoj kompaniji, kakav je Monetize Ad, susrećem se sa različitim profilima ljudi i koliko god je interesantno i turbulentno, u takvoj sredini sebi kažem opet da moram jače, kako bismo nastavili nizati uspjehe, koji su oslonac i vjetar u leđa svim zaposlenima.
Predstavite nam vaš rad i poslovanje?
Kompanija Monetize Ad je mlada, ali veoma stabilna marketinška kompanija. U fokusu je digitalni marketing, za in-house potrebe. U našoj fabrici u Sarajevu, proizvodimo na desetine domaćih proizvoda iz health&beauty linije, koji se distribuiraju u više od 12 evropskih država. Riječ je o LimitedCharm-u, jednom od naša dva interna brenda. S druge strane, E-commerce brend koji je u usponu, PrimeShop360, u ponudi sadrži asortiman za dom i vrt, a nedavno je i otvorena prva poslovnica na Ferhadiji. Pure 3D Crystal Hyaluron je sigurno i najluksuzniji proizvod, koji mi distribuiramo u BiH, a na našem tržištu je, prema svom sastavu, nešto novo i drugačije. Može se piti i mazati na kožu, bez boje, ukusa i mirisa, a ima najveći procenat čiste hijaluronske kiseline, koja s vremenom iščezava iz organizma i potrebno ju je nadoknaditi samostalno. O tome više u mom predavanju.
Koje usluge nudite i koje su prednosti/benefitivaših usluga?
U sferi marketinga, nudimo MonadPlug platformu za oglašavanje brendova i proizvoda na najčitanijim medijima u regionu i mislim da je to ono što bi vaše čitatelje moglo i najviše zanimati. Dakle, kroz par klikova, vidljivi ste na preko 500 sajtova istovremeno, prema željenim filterima za oglas. Od ostalih usluga, naši brendovi su toliko opsežni da je zasigurno svakome moguće pronaći neki artikal za kojim je u potrebi. Da budem iskrena, ne vidim veći benefit od zdravlja, ljepote i uspješnog biznisa. A za svaki segment, imamo nešto u ponudi.
Vaša firma jedan je od sponzora/izlagača SajamBeautiFUL2023. S čim ćete se predstaviti?
Monetize Ad nema granice, pa tako i na ovom sajmu pokušavamo kroz našu ponudu, kako je i u početku rečeno, “spojiti nespojivo” i kroz ljepotu i zdravlje, dati priliku svima da pronađu svoju mirnu luku, rutinu, zdravu svakodnevnicu i dobar osjećaj ispunjenosti. AA Sport, kompanija sa nama u saradnji, nudi dobro poznate Fitpass kartice za posjećenost svim sportsko rekreativnim objektima u državi. Odatle bih počela, od zdravih navika i aktivnosti koje su nužne za opstanak u svakodnevnici. Sportski aktivnima Prime Shop 360 nudi izvanredan izbor šejkera, smoothie bočica i ostale opreme potrebne za potpun trening i uredovanu ishranu. Mello i LimitedCharm brendovi nude širok asortiman za njegu organizma i kože, koji su opet neizostavan faktor u cilju koji ja kroz ovaj tekst proklamujem. Taj cilj je daleko od savršenstva, ali je zaista zavidan level. I na kraju, ali u velikoj prednosti, hijaluronski serum 3D Crystal Hyaluron, bez kojeg prosto ti “žena i muškarac zmaj” ne mogu. Lice je uvijek u prvom planu, pa sve ostalo, a od dobre njege, unutra, pa izvana, dolaze dugoročni rezultati.
Neka poruka za posjetioce sajma?
Toplo preporučujem posjetu našem štandu, na kojem smo pripremili i vrijedne nagradne pakete za učesnike/će a i široku ponudu od pet, mogu slobodno da kažem kompanija, koje objedinjuju borbu i strast u želji da njegujete zdravlje i ljepotu. U našem kutku odmah kod ulaza, smo pripremili i uzorke pojedinih preparata, pa ćete direktno moći osjetiti zašto s ponosom stojimo pred vama i postojimo zbog ispunjenja vaših očekivanja. U svakom slučaju, dođite da se upoznamo i družimo, biće nam zadovoljstvo.
Imate li poruku za naše čitaoce?
Sve je važno. Koliko ulažete u sebe, a počevši od zdravlja i (kako god da zvučalo) vašeg predstavljanja kroz imidž, odatle sve počinje. I svaki sljedeći korak i povjerenje koje iziskujete od drugih ljudi, kompletne ličnosti koju predstavljate u poslovnom i privatnom svijetu, mora biti cjelovit, a dolazi od discipline i odricanja. Uvijek činite nešto za sebe, od manjeg ka većem.