Anja Ristanović: Posvećenost kvalitetu, istraživanju i inovacijama omogućila nam je da brzo počnemo sa izvozom u druge zemlje

0
908

Dosljednost početnoj viziji – Nauci, efikasnosti i transparentnosti je ono što nas vodi ka dalje

Kozmetika za žene predstavlja ne samo aspekt vanjske ljepote, već i način izražavanja vlastite individualnosti i samoprihvaćanja. Kozmetički proizvodi nude nevjerojatnu raznolikost opcija koje zadovoljavaju različite potrebe i preferencije. Bez obzira jeste li ljubiteljke šminke i eksperimentirate s različitim bojama i tehnike, ili ste više usredotočene na njegu kože i kose, kozmetika ima nešto za svaku ženu.

Predstavite nam se.

Moje ime je Anja Ristanović i kao osnivačica brenda Key Molecule, imam čast da vas pozdravim. Sa strašću prema kozmetici i posvećenošću prema kvalitetnim proizvodima, stvorila sam ovaj brend čije je sedište u Novom Sadu. Srećni smo što možemo da saopštimo da su naši proizvodi dostupni na tržištima Srbije, Bosne i Hercegovine, kao i Crne Gore. Naša posvećenost kvalitetu, istraživanju i inovacijama omogućila je da brzo počnemo sa izvozom u okolne zemlje. Hvala Vam na prilici da predstavim Key Molecule i Vašim čitaocima.

Kako je nastao KEY MOLECULE i zašto ovaj naziv?

Key Molecule je nastao iz ljubavi prema kozmetici, proizvodnji i izazovima koje preduzetnički posao nosi sa sa sobom. Što se tiče imena, već nekoliko godina sam znala da će brend koji budem osnovala imati u svom nazivu reč molekul (verovatno iz ljubavi prema hemiji), a reč “key” se sama nametnula kako se iskristalisala jasna vizija brenda. Ključni molekuli koji ciljano deluju na određena stanja kože.

Vi ste farmaceut, otkud ljubav prema ovoj profesiji i kako ste se odlučuli za ovaj poziv?

Želja da budem farmaceut je od najranijih dana, još od početka osnovnog obrazovanja, kada nisam znala tačno šta ovaj poziv i predstavlja, samo sam želala rad za recepturom u belom mantilu. Kasnije je ta želja bila jasnija- želela sam da pomažem ljudima, što mislim da i sad radim.

Koji su najveći izazovi ovog posla?

Dosta je izazova, pogotovo kada si preduzetnik na početku. Najvažniji cilj je bio da budemo prepoznati kao pozdan i dobar brend u nezi kože, što čini mi se polako uspevamo. Postojimo nepune tri godine, tako da je dosta izazova pred nama.

Tržište u beauty industriji je izuzetno konkurentno, kako se Vi izdvajate, po čemu ste jedinstveni?

U potpunosti smo dosledni našoj početnoj viziji- Nauka, efikasnost i transparentnost. Naša predanost efikasnosti znači da svaki proizvod koji razvijamo prolazi kroz rigorozna istraživanja i testiranja kako bismo osigurali da pruža vidljive rezultate. Neprekidno pratimo najnovija naučna dostignuća i istraživanja kako bismo uvodili nove tehnologije i inovacije u naše proizvode. Kroz moto efikasnosti, transparentnosti i nauke, Key Molecule se ističe kao brend koji se ne oslanja samo na obećanja, već na čvrstu naučnu osnovu i istinsku brigu o našim kupcima.

Na koji način nastaju Vaši proizvodi, šta je sve potrebno da bi dobili jedan gotov proizvod?

Svi proizvodi koju su nastali do sad su nastali iz moje lične potrebe i onog što je mojoj koži trebalo, a nisam mogla da nađem na našem tržištu. Osluškujem i potrebe ljudi iz moje okoline, a najviše kupaca sa kojim imamo dobru komunikaciju putem društvenih mreža. Put nastanka jednog proizvoda je zaista izazovan. Prvo od izbora aktivnih suptanci, od odluke u kakvom obliku želimo da bude taj proizvod (losion, serum, krem, gel itd), nabavke sirovina za probu i testiranja. Na razvoju jednog proizvoda radimo već dve godine, ali dok mi ne budemo zadovoljni sa proizvodom nećemo ga plasirati. Mada bi Vam moji saradnici rekli da ja nisam nikad zadovoljna. 😊

Pretpostavljam da su Vam žene primarna ciljna skupina, šta je ono što najviše traže?

Retinol! 😊 Šalu na stranu, žene jesu naši najveći kupci, ali naši proizvodi nisu tako dizajnirani da su okrenuti ženama ili muškarcima. Trudimo se da i u obraćanju na društvenim mrežama nismo okrenuti samo ženama. Različite su potrebe, ne bih mogla nešto konkretno da izvdvojim, ali mogu da primetim da sve manje postoji težnja ka porcelanskoj koži, nego je cilj zdrava koža, što me raduje.

Koji su Vam planovi za dalji razvoj?

Dalji planovi jesu nekoliko novih proizvoda na tržištu. Trudimo se da pratimo i koristimo najnovije tehnologije u našim proizvodima, tako da to je nešto na šta sam posebno ponosna. Takođe, zbog interesovanja planiramo dalje širenje u regionu.

Poruka za naše čitatelje

Da imaju strpljenja, kako za očekivanja od svoje kože tako i od sebe.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here