HomeInspirativne pričeDrybar – Kako su postigli svoj uspjeh?

Drybar – Kako su postigli svoj uspjeh?

Žene vole da im kosa izgleda kao da su tek izašle od frizera, a za to je ponekad dovoljno i samo malo profesionalnog feniranja a ne preskupi tretmani koje nude frizerski saloni. Ideja koja je vrijedila milione.

Drybar – imenovan je jednom od „100 briljantnih ideja 2010“ od strane Entrepreneur Magazine i New York Magazine’s Boom Brands 2013. Zasnovan na konceptu fokusiranja na jednu jednostavnu stvar: povoljno i brzo feniranje kose ili „Blowouts“. Ideja je došla prirodno sama po sebi za osnivačicu, kovrčavu Alli Webb, dugogodišnju profesionalnu stilisticu, koja se i sama neprestano nalazila u sitacijama preplaćivanja usluga u tradicionalnim salonima.

Šta je blowout?  Možda ste čuli za taj izraz od člana porodice, prijatelja ili saradnika – ali da li znate šta je to zapravo? Blowout tretmani za kosu postoje već desetljećima, ali je definicija ovog načina feniranja kose evoluirala s porastom salona za brzo feniranje i varira ovisno o salonu. U svom najjednostavnijem obliku, radi se o umjetnosti sušenja kose nakon pranja kako bi se postigao glatki i elegantni izgled, stil i osjećaj – bez uvijanja ili gvožđa za ravnanje!

Revolucionirali smo tradicionalno puhanje, nudeći 8 jedinstvenih stilova, od starih holivudskih valova do elegantne kose, inspirisane gradom, kako bi dobili željeni izgled, poručuju iz Dryout-a.

Evo 7 osnovnih koraka za postizanje efekta kao što je kod blowout-a:

– Pripremimo vašu kosu pranjem sa intenzivnim šamponom

– Dobro osušimo kosu peškirom da bismo se oslobodili viška vlage- Zatim nanesemo neki proizvod za kondiciju i detangiramo kosu prije feniranja- Zatim razdvajamo kosu koristeći držače za kosu, da razdvojimo pramenove bez ostavljanja udubljenja- Zatim sa specijaliziranim fenom za sušenje kose i okruglim keramičkim četkama, koristimo kontrolirane tehnike kako bi smanjili kovrčanje i dobili stil po vašem izboru.- Jedan od naših posljednjih koraka je “cool shot” za podešavanje vaše kose- Konačno, koristimo naše visokokvalitetne proizvode za dodavanje završnih dodira, kao što su meke dimenzije i tekstura

Budući da fen za kosu nikada ne može postići vrelinu kao alat za peglanje, na ovaj naš način, postižemo željeni stil bez rizika od oštećenja vaše kose. Ako ste zainteresovani da sami naučite kako da napravite eksploziju, pogledajte naš korak po korak DIY video snimak kako biste dobili Drybarov stil potpisa kod kuće, poručili su stručni Alli-ni frizeri.

Alli je osnivač Drybar-a. Prije nego što je postala mama dječacima Grant-u i Kit-u, Alli-na karijera je bila fokusirana na odnose s javnošću, radeći s klijentima kao što su Faith Hill, Paul McCartney i Keith Urban. Ona je profesionalna frizerka, obučavali su je Toni & Guy a provela je i nekoliko godina radeći sa pokojnim, velikim John-om Sahagom u New Yorku. Godine 2008. počela je sa biznisom sa strane nazvanim Straight-at-Home, koji je podrazumijevao kućne posjete frizera u Los Angelesu. Kada je njen biznis i popularnost prerastao nju samu, odlučila je proširiti svoj projekat i pokrenuti Drybar. Dostignuća su se samo nizala a nagrade kao što su CEW Achiever za 2014. godinu, Fortuneovu „40 ispod 40 godina“, „16 najfascinantnijih žena Marie Claire“, „Cosmopolitan“ „2013 Power List“ i „100 najkreativnijih ljudi u biznisu“ stizale su sve češće.

Kreirana je i proizvodna linija za njegu kose za, kako je opisuju poznati frizeri, savršeno eksplozivnu kosu. Pored više od 100 lokacija širom SAD-a i Kanade, proizvodna linija za njegu kose, prodaje se kroz vlastite trgovine Drybar-a, kao i putem specijaliziranih web stranica za prodaju kao što su Sephora, Nordstrom, Ulta i Bloomingdale.

beautiful.ba

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

NOVE OBJAVE