Imajte mjeru u svemu, pa tako i u apliciranju make up-a

0

Instagram i stvarni život su dva različita svijeta kao što su i šminka za reklamu kozmetičkog proizvoda i šminka za neki naš privatni događaj. Smatram da moramo naučiti razlikovati ta dva svijeta kako bi naša prirodna ljepota mogla doći do izražaja, ističe Mia Bulić.

Kao mala djevojčica voljela je životinje i slikanje. I danas volim oboje, ali slikanje je preraslo u nešto više. Ljubav prema kistovima i bojama pretočila sam u ljubav prema šminkanju. Najponosnija je na završenu prestižnu zagrebačku školu šminkanja Ministry of  Beauty pod vodstvom vrhunskog makeup umjetnika sa dugogodišnjim međunarodnim iskustvom, Borisa Čavline, nakon koje je dobila diplomu vizažista. Vlasnica je kozmetičkog salona Glam and beauty by Mia Bulić u Grudama.

 

 Iako u svom salonu nudim razne usluge poput oblikovanja obrva ili trajnog laka, kroz ovaj tekst ću pričati o šminkanju jer me šminka uvela u svijet ljepote i kozmetičkih tretmana. Na čitavom putovanju mi veliku podršku i vjetar u leđa daje moja mama, bez koje ne bih bila tu gdje jesam.

Šminka se razvija već vijekovima, od starih Egipćana preko Grka i Rimljana, do popularne kulture danas. U viktorijansko doba šminkanje se smatralo nemoralnim, a početkom 20.og stoljeća je doživjelo procvat i zadržalo se u našoj kulturi.

Trendovi se svake godine mijenjaju, ali zdrava i njegovana koža sa malo šminke je uvijek u modi. Iako u slobodno vrijeme volim eksperimentirati i raditi izglede koji odgovaraju modnim pistama, na svojim klijenticama želim istaknuti njihovu prirodnu ljepotu i crte lica.

Utjecaj zapada i društvenih mreža je sveprisutan na našim prostorima, filmska šminka i šminka za modne editorijale se bitno ne razlikuje od šminke za svečane događaje poput svadbi i matura. Nasuprot takvoj vrsti šminke je lagana i prozračna šminka koja se sve više vraća u kozmetičke salone i na lica žena. Instagram i stvarni život su dva različita svijeta kao što su i šminka za reklamu kozmetičkog proizvoda i šminka za neki naš privatni događaj. Smatram da moramo naučiti razlikovati ta dva svijeta kako bi naša prirodna ljepota mogla doći do izražaja.

Kroz par lookova koje sam kreirala, predstavit ću nekoliko trendova za jesen i zimu 2020./2021.

GLOWY SKIN

Zdrava i njegovana koža lica je nešto što nikad ne izlazi iz mode i baza je svakog dobrog makeup izgleda. Prije nanošenja bilo kakve dekorativne kozmetike, lice moramo pripremiti pomoću raznih tretmana poput pilinga i maski jer bez dobre pripreme teško postižemo ”staklenasti” izgled kože. Naglasak je na što manje pudera, a što više sjaja kojeg postižemo raznim highlighterima i primerima. Jedan od trenutno najpopularnijih trendova u svijetu šminke je glowy skin, kako na modnim pistama, tako i u svakodnevnom šminkanju. Da bi lice poprimilo ”zdraviji” izgled nije na odmet dodati malo rumenila u ružičastim tonovima. Cilj je da prekrijemo eventualne nepravilnosti i istaknemo sjaj i zdravlje kože lica.

BROW LAMINATION

Uredno oblikovane obrve su presudna stvar u kreiranju svakog makeup izgleda jer su obrve okvir našeg lica. Kao i sama šminka, izgled obrva se mijenjao kroz godine, od izrazito tankih obrva iscrtanih kanom do čupavih, neurednih obrva. Trenutni hit u svijetu je brow lamination pomoću kojega dobijete puniji i pravilno oblikovan izgled obrva.

OČI U ZEMLJANIM TONOVIMA

Zatim prelazimo na oči i sjene koje odgovaraju bojama jeseni, zlatna, smeđa i zemljani tonovi. Na modnim pistama su uz prirodne izglede, prevladavali smokey eye u smeđim tonovima, grunge i metalik zlatni izgledi. Za svakodnevno šminkanje preporučujem lagane sjene, a za svečano možete posegnuti i za nekim od navedenih izgleda poput smeđeg smokey eye-a sa zlatnim šljokicama. Taj izgled je uvijek u trendu i s njim sigurno nećete pogriješiti, pogotovo u razdoblju jeseni i zime.

TAMNE USNE

Kada su u pitanju usne, ako želite igrati na sigurno najbolji izbor su nude nijanse. Ukoliko ste malo hrabriji, crvene i tamne nijanse ruževa se vraćaju na velika vrata i s njima sigurno nećete ostati nezapažene. Na modnim pistama se u zadnjih nekoliko godina pojavio trend razmazanih i neobrubljenih usana i tu se i zadržao. Na nama ostaje da vidimo hoće li taj trend zaživjeti i u svakodnevnom životu.

THINK PINK

Oktobar je mjesec posvećen podizanju svijesti i borbi protiv raka dojke. Roza boja je znak ženstvenosti, ali je ujedno postala i simbol koji podsjeća na važnost ranog otkrivanja i liječenja raka dojke. Kao znak podrške ženama oboljelima od ove opake bolesti, ovaj mjesec nosimo roze detalje kao i roze sjene. Ono što nikada ne izlazi iz trenda je kada žene podržavaju jedna drugu u svim situacijama, kako poslovnim tako i privatnim. Budimo podrška jedne drugima i rastimo zajedno.

 

SRETNE I ZADOVOLJNE ŽENE SU UVIJEK U TRENDU

Za kraj ću citirati Audrey Hepburn koja kaže da bi zračile ljepotom izvana, moramo prvenstveno biti lijepe iznutra: “Vjerujem u ružičasto. Vjerujem da smijeh najbolje izgara kalorije. Vjerujem u ljubljenje, u mnogo ljubljenja. Vjerujem da treba biti snažan kada sve krene naopako. Vjerujem da su sretne djevojke najljepše djevojke. Vjerujem da je sutra novi dan i vjerujem u čuda.”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here