Kako ostati fit i kad stigne hladno vrijeme?

0
275

Zimski mjeseci mogu biti izazovno vrijeme za pridržavanje plana vježbanja. Vrijeme je hladnije, dnevna svjetlost je kraća, a drugi prioriteti mogu otežati uspostavljanje rutine. Iako vježbanje zimi može biti teško, vrlo je važno za zdravlje.

Evo nekoliko savjeta kako ostati fit i kad stigne hladno vrijeme

  • Držite se ciljeva. Podsjetite se na svoje ciljeve za vježbanje i održavanje forme. Želite li moći da duže šetate psa? Da li želite da se igrate sa svojim unucima? Želite li se osjećati zdravije? Da li želite da sami nosite svoj kofer? Ako počnete sa ciljevima na umu, veća je vjerovatnoća da ćete uspjeti.
  • Unesite fitness unutra. Tokom zimskih mjeseci možda nećete moći vježbati vani, ali postoji mnogo načina da ostanete aktivni i da vam nije hladno. Možete prošetati po tržnom centru, ići na čas fitnesa u teretani, pridružiti se zajedničkom času plesa, dizati tegove, vježbati uz video kod kuće ili samo plesati. Najvažnija komponenta programa vježbanja je pronaći nešto u čemu uživate. Ako se zabavljate, veća je vjerovatnoća da ćete se držati vježbanja.
  • Iskoristite zimsko vrijeme. Iako je lako obavljati fitnes rutine u zatvorenom prostoru, možda želite da izađete vani i uživate u zimskim mjesecima. Ako ste dobrog zdravlja i vaš doktor odobrava, isprobajte neke odvažnije zimske sportove. Možete se prijaviti na časove klizanja i slično. 
  • Nabavite partnera! Pitajte porodicu ili prijatelja da vam budu partner. Odredite datum za odlazak s prijateljem u teretanu i mnogo je veća vjerovatnoća da ćete uspjeti. Umjesto da se nađete s prijateljem na obroku ili kafi, razmislite o datumu vježbanja. Mogli biste se naći u tržnom centru radi brzog hoda. Pokušajte sa prijateljem izaći iz svoje zone ugodnosti i otići na čas plesa ili joge. Vježbanje može biti društveno i zabavno.
  • Zapišite sve. Pažljivo planirajte vježbe i uklapajte ih u svoj raspored, čak i kada ste zauzeti. Jednom kada zapišete vježbu u svoj kalendar ona postaje dio vašeg dnevnog rasporeda i to vam može pomoći da postignete svoj fitnes cilj. Osim toga, pratite svoje vježbanje u dnevniku. Vidjeti vaša postignuća i napredak motivisat će vas.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here