La Biosthetique – ”different from others’

0
531

La Biosthetique je ekskluzivni brand koji se plasira isključivo u frizerskim salonima i nije prisutan u frizerskim veleprodajama. La Biosthetique je ”drugačiji od drugih” i glavni moto kompanije je: maksimalna njega kose. Odmah nakon primjene proizvoda osjetit ćeš kako je tvoja kosa puna, zaglađena, sjajna i u dobroj kondiciji.

U samom središtu Pariza, gradu koji je centar međunarodne mode i ljepote, početkom 1950 godine je razvijen ”koncept ljepote-La Biosthetique”. Danas se proizvodi kozmetika na osnovi najnovijih stručnih istraživanja, pod visoko kontroliranim standardima kvalitete. Zaista je važno njegovati kosu ovisno o njenoj potrebi, posebno tretirati vlasište, a posebno duljinu kose. Osim što ćeš dobiti prekrasnu kosu, također možeš riješiti problem vlasišta ili oštećenja na kosi, ukoliko postoje.

S obzirom na to da se radi o selektivnom brandu, sama kvaliteta sastojaka i testiranja istih na nivou je zadnje riječi tehnologije iz oblasti dermatologije i kozmetologije. Svi proizvodi su dermatološki testirani i nisu ispitivani na životinjama.

Analizom vlasišta saznaj koji je proizvod najbolji za tebe:

La Biosthetique ima široki asortiman proizvoda koji su namijenjeni različitim potrebama, tako da klijenti frizerskih salona dobiju zaista ”najbolje od svega” – prvoklasnu uslugu sa ekskluzivnim proizvodima.

La Biosthetique nisu samo gotovi proizvodi koji se nanose. La Biosthetique se osjeća i upoznaje. Njegove sve kvalitete se maksimalno koriste i dobivaju se vrhunski rezultati. Obavezna je analiza vlasišta, pregled kose i razgovor kako bi se izabrao najbolji proizvod upravo za tvoju kosu i vlasište koji će se primijeniti u salonu i proizvode za njegu tvoje kose kod kuće, između dva posjeta svom frizeru!

Izuzetno kvalitetni sastojci, najfinija ulja iz biljki koje njeguju i pomažu, masaže, tretmani, spa i redovna pravilna njega je filozofija LB koja usrećuje klijente i frizere širom svijeta.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here