Marijana Azinović: Edukacije i beauty trgovina ekskluzivnih svjetskih brendova igraju veliku ulogu u našem poslu

0

Nikad dosta znanja, zbog toga sam osnovala svoju akademiju gdje svakodnevno unaprjeđujemo znanja svih onih koji znaju da ulaganjem u sebe postižemo mnogo. 

Piše: Marijana Azinović, beauty artist, edukator i poduzetnik

Marijana Azinović je beauty artist, edukator i poduzetnik. Vlasnica je prestižnog beauty salona u Mostaru „La Bellezza“. Uvoznik je nekoliko svjetskih brendova za kosu i make up. 

Već neko vrijeme se družimo sa Marijanom i zaključili smo da istinski voli svoj posao i osjeća ga kao jedan dio sebe. Pored toga što se redovno edukuje, voli edukovati i druge, pa je otvorila svoju akademiju. Također je i uvoznik nekoliko svjetskih brendova s kojima radi u salonu, a možete ih pronaći i kupiti na njihovom web shopu. A sve ovo možete pronaći u nastavku teksta koji smo pripremili za vas.

Ispričajte nam svoj put u beauty industriju, kada je sve to počelo i gdje se nalazite danas? Kada ste se odlučili otvoriti svoj salon, da li ste sanjali da ćete postići sve ovo što imate danas?

Dragi moji, moj beauty svijet traje već pune 23 godine, odmah nakon završene srednje škole i dogodio se sasvim slučajno, spontano. Od kada znam za sebe pozornost su mi privlačile lijepe stvari i lijepe njegovane dame koje sam proučavala i maštala kako ću kada odrastem raditi u uredu, uvijek dotjerana  voziti crveni auto, to je bio moj san kao djeteta. Tako po završetku osnovne škole pošla sam upisati ekonomsku školu, no međutim upisala sam medicinsku školu kako bi bila sa ostatkom društva. Voljela sam učiti, ali svoju karijeru nisam mogla zamisliti u ovom svijetu, što me je dovelo do frizerske škole. Zahvaljujući podršci roditelja uspješno sam završila školu za frizera i postigla velike rezultate u ovom poslu. Mnogo sam zahvalna svojim roditeljima, ali i svojoj volji i želji da uspijem. I tako je počela moja ljubav prema frizerstvu, a uz sve to sam ipak uspjela završiti i ekonomsku školu, što sada koristim kroz svoje poslovanje. Nisam ni sanjala kojim smjerom i brzinom će sve krenuti, samo prateći svijet oko sebe imala sam jaku želju biti neovisna i borila sam se. Put ka uspjehu koji sam postigla, kao i kod većine nije bio lagan i idealan. U početku nisam imala mogućnost da radim u frizerskom salonu i da pritom imam i džeparac, pa sam pored drugih poslova išla volonterski u frizerski salon i radila.   Vremenom sam stekla iskustvo i odlučila se otvoriti svoj salon, jer sam smatrala da sam dovoljno dobro obučena i spremna na ovaj korak. Imala sam samopouzdanje, krenula sam na edukacije, puno sam ulagala u sebe. Kako je posao rastao, zahtijevao je da uključim i svog brata u ovaj posao. Dario se educirao u Beogradu godinu dana, nakon čega smo počeli zajedno da radimo.  Proširili smo tim na još više ljudi, međutim morali smo povećati i prostor. Odlučila sam frizerstvo podići na veći nivo, imala sam odličan tim ljudi, veliko samopouzdanje i znala sam da samo uz red, rad i disciplinu mogu uspjeti. Tako je počela La Bellezza beauty priča koja postoji već 10 godina. Ponosna sam na brata i sebe i sve što smo postigli i postižemo.  

Beauty industrija napreduje i mijenja se iz dana u dan. Koliko je teško biti u koraku sa istim?

Da, beauty industrija neprestano napreduje i mijenja se sa novim trendovima, tehnologijama i potrebama naših potrošača. Održavati korak s tim promjenama može biti izazovno jer zahtijeva kontinuirano učenje, istraživanje i prilagodbu novim trendovima. Važno je biti informiran, povezan s industrijskim novostima i imati strateški pristup kako biste uspješno pratili promjene u industriji ljepote. Iziskuje jako puno truda, neprestanog ulaganja u sebe, jer ne možemo samo primati od klijenata, a da ne dajemo i ne ulažemo u sebe i njihove potrebe. Izabrala sam najveći i level i trudim se da ga pratim! Ovaj mjesec imam Sarajevo edukaciju Biologique Recherche, London za kosu i beauty industriju, i Beograu. Sve to u jednom mjesecu, govori jako puno.

Šta je za vas najizazovniji dio posla?

Jedan od najizazovnijih dijelova posla u beauty svijetu je brza evolucija trendova i inovacija brendova. Potrebno je konstantno ažuriranje znanja i vještina kako biste ostali relevantni i konkurentni. Također, zadovoljavanje različitih potreba i želja raznolike klijentele može biti zahtjevno, što zahtijeva ulaganje u kvalitetu, inovaciju i marketinške strategije kako biste privukli i zadržali klijente.

Bez obzira što živimo kako kažu u modernom svijetu bez predrasuda, na njih ipak nailazimo vrlo često. Kakvo je vaše mišljenje o tome?

Predrasude su prisutne svakodnevno, unatoč nastojanjima za stvaranjem inkluzivnijeg društva. Moderno društvo ima napredak u osvještavanju i borbi protiv predrasuda, ali još uvijek postoje brojni izazovi koji se moraju prevladati, što ih pojedinci prije prevladaju bit će sretniji! Važno je nastaviti raditi na edukaciji, promicanju i razumijevanju među različitim skupinama ljudi kako bismo smanjili predrasude, s mladim ljudima na Academy puno radim na tomu. Za sebe mogu reći da sam žena puna samopouzdanja i posjedujem samo ljubav koju želim širiti oko sebe, a za one koji donose svoj sud o nečemu ili nekomu što dovoljno ne poznaju, ne želim se baviti tim, jednostavno: “ Budi svoj!”

Da li je teško voditi cijeli tim ljudi, biti dobar majstor svog zanata, te pored toga voditi edukacije i normalan privatni život?

Vođenje cijelog tima, usavršavanje vlastitog zanata, vođenje edukacija i održavanje uravnoteženog privatnog života izrazito je zahtjevno. To zahtijeva dobru organizaciju, upravljanje vremenom i prioritetima. Upravljanje timom uključuje vođenje, motiviranje, što jako iscrpljuje jer teško je imati jako sposoban tim ljudi da djelujemo kao jedno, borim se stalno kao i sve moje kolege u BiH. Edukacije dodaju dodatnu odgovornost, jer zahtijevaju pripremu, predavanje i angažman s polaznicima. Upravljanje svim ovim aspektima može biti izazovno, ali je moguće postići ravnotežu uz dobru organizaciju, podršku i postavljanje granica kako bi se osiguralo zdravo okruženje i vlastito blagostanje.

Usluga mora biti na jako visokoj razini!

Imamo vanjske suradnike koji nam pomažu oko dobre organizacije bilo kojeg projekta i posla. 

Recite nam više o edukacijama koje vodite?

La Bellezza je mjesto edukacije za sve buduće i postojeće frizere koji žele usavršiti svoje vještine. Naša akademija pruža napredne tečajeve i radionice kako bi frizeri mogli istražiti najnovije trendove, tehnike i proizvode u industriji ljepote. Nudimo inspirativno okruženje koje potiče kreativnost i profesionalni razvoj.

Edukacije koje nudimo nalaze se na našoj web stranici: www.labellezzamostar.com

Academy za frizere sa iskustvom i bez iskustva traje 10 mjeseci.

  • Nudimo edukacije za frizere koji se žele usavršiti samo u nekim oblastima pojedinačnim, npr. samo svečane frizure, šišanje ili samo kolorizacija.
  • Edukacije biraju po svojim potrebama, 1:1 jedan dan, više dana ili mjesec i više, ovisno o njihovim potrebama.
  • Nudimo edukacije našeg odlaska u drugi salon.
  • Edukacije Make up 1:1.
  • Edukacije prodaje proizvoda i usluga (što je potrebno da posjeduje svaki frizer ili beauty kozmetičar) kako prodati proizvod i uslugu, šta je potrebno za kvalitetnu uslugu.
  • Edukacije za stil i modu.
  • Edukacije za Microblading (obrve).

Također ste uvoznici nekoliko prestižnih brendova, koji su to brendovi i recite nam malo više o njima?

Beauty trgovina ekskluzivnih svjetskih brendova igra veliku ulogu u našem poslu. Radimo većinom s brendovima iz Pariza i Londona. Biologique Recherche brend je s kojim dugo radimo i namijenjen je za lice, tijelo i kosu. Namijenjen je za tretmane lica, preporuku proizvoda – gdje je najbitnija metodologija brenda. Dijagnostikom kože aparatom Skin Instant Lab koja je besplatna, klijent dobije preporuku proizvoda za kućnu upotrebu i tretmane u salonu koje radimo. Za kosu radimo prodaju proizvoda i usluge Loreal Professionell, Kerastase Paris gdje također nudimo besplatnu dijagnostiku vlasišta. Kerastase mikrokamerom klijent dobije točan odabir proizvoda za kućnu upotrebu i tretmana u salonu. Također radimo i La Biosthetique Paris color, kupovinu La Biosthetique Make up proizvoda. Za najmlađe imamo Too Fruits brend, Francuski organski, što je jako bitno. Preporučuje se korištenje djece od 3-14 godina.  Sve preparate možete pronaći na web shopu.  Također smo uvoznici brenda Monpure London koji se bavi isključivo vlasištem. Ukoliko klijenti imaju dermatitis, psorijazu, masno vlasište, peruta se, imamo brend koji je organski i sve probleme rješava. Također radimo i druge tretmane trajne šminke (usne, oči, obrve – Microblading), fotoepilaciju (uklanjanje dlačica), laserske tretmane (fotopomlađivanje, black peal- karbonski piling, uklanjanje trajne šminke i tetovaža laserski, uklanjanje pigmentacijskih fleka).

Šta biste izdvojili kao najveći izazov za žene na liderskim pozicijama i kako se nosite sa preprekama?

Sve što je potrebno jeste rad na vlastitom samopouzdanju. Ono što ja mogu da kažem iz svog iskustva, jeste da je puno predrasuda oko mene, na koje se ne obazirem.  Na pitanje „Kako tako mlada žena može da ima sve što ima?!“ odgovaram: može uz puno rada i dobar tim ljudi. Sretna sam što moj život okružuju velikom većinom žene, one me pokreću, daju mi podršku, motivaciju, od njih živim i za njih radim i trudim se da budem još jača. Zajedno širimo ljubav, ja stvarno živim za svoje klijentice i želim im udovoljiti da se kod mene osjećaju kao kraljice.

Šta biste preporučili mladim djevojkama koje žele graditi karijeru u beauty industriji?

Mladim djevojkama koje žele graditi karijeru u beauty industriji preporučujem sljedeće:

  • Obrazovanje i stručno Usavršavanje
  • Praksa i iskustvo – tražite prilike za stjecanje iskustva kroz volontiranje, ili rad u salonima, kozmetičkim centrima ili prodaji proizvoda ljepote. Praktično iskustvo je ključno.
  • Istraživanje tržišta – pratite trendove i promjene u beauty industriji. Razumijevanje tržišta pomoći će vam prilagoditi se i ponuditi tražene usluge ili proizvode.
  • Kolegijanost nikad nemojte zanemariti, ne dopustite da posjedujete predrasude.
  • Razvoj vještina komunikacije – radite na razvijanju vještina komunikacije, timskog rada i upravljanja vremenom, jer su ove vještine važne za uspješno vođenje karijere u beauty industriji.
  • Samopouzdanje i posvećenost – vjerujte u sebe i svoje sposobnosti. Budite strastvene i predane svom poslu, jer to će vam pomoći prevladati izazove i dovesti do uspjeha.
  • Pratite inspirativne osobe – pratite i učite od uspješnih žena u beauty industriji. Inspiracija iz njihovih priča može vam pružiti smjernice i motivaciju.

Zapamtite da je svaka karijera putovanje. Budite strpljive i otvorene za učenje jer se učenje nikada ne zaustavlja u dinamičnom svijetu beauty industrije. Nikad nemojte reći da sve znate, imajte želju za još!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here