Da bi trajali u Beauty industriji uvijek morate nuditi nešto novo, pratiti i ići u korak sa svjetskim trendovima. Pored kvaliteta proizvoda, koji nam je na prvom mjestu, veliku pažnju posvećujemo i samom izgledu proizvoda, pa je svaki naš proizvod rađen sa ljubavlju i odiše elegancijom.
Reci nam nešto više u sebi i tvom putu ka beauty industriji?
Zovem se Merima Pojskić, rođena sam prije 33 godine u Zenici, udata sam i majka trogodišnjeg sina. U Beauty industriji sam završila slučajno, jer sam kao student ekonomije tražila i dodatni posao. Na preporuku prijateljice sam došla na razgovor za posao u Brill Cosmetix. To je bio moj prvi razgovor za posao do tada, ali prošla sam kao najbolji kandidat i tu sam već skoro deset godina. Tada je i firma bila na samom početku, tako da smo zajedno rasli sve ove godine. Danas mogu reći da radim posao koji baš volim i da sam baš sretna što sam dio Brill Cosmetix uspješnog tima.
Kao uspješan marketing i PR manager i za kompaniju Brill Cosmetix, koliko smatrate da je marketing, te dobra prezentacija brenda i tima potrebna?
Živimo u vremenu kada je marketing jedna od najbitnijih stvari za poslovanje, prije svega mislim na digitalni marketing jer su internet i društvene mreže glavne metode oglašavanja. Jako je bitno da se izdvajate od drugih, da na poseban i drugačiji način predstavite svoje proizvode, svoj brend i sve što nudite. Da imate svoj pečat i prepoznatljivost. Bitno je da budete orginalni ali prije svega da nudite kvalitet, jer naš cilj su prije svega zadovoljni klijenti. Da bi trajali u Beauty industriji uvijek morate nuditi nešto novo, pratiti i ići u korak sa svjetskim trendovima. Pored kvaliteta proizvoda, koji nam je na prvom mjestu, veliku pažnju posvećujemo i samom izgledu proizvoda, pa je svaki naš proizvod rađen sa ljubavlju i odiše elegancijom.
Koliko je bitna organizacija kada se radi o više objekata i velikom timu?
Uspjeh svake velike firme definiše se dobrom organizacijom, pogotovo ako se radi o više poslovnica, u različitim gradovima. Za dobro funkcionisanje bitno je da svako obavlja dio posla za koji je zadužen. Mogu reći da smo mi jedna velika, sretna porodica koja jako dobro funkcioniše.
Doista pratite svjetske scene i beauty industriju. Da li to Vaši klijenti prepoznaju i kako reaguju na vaš pristup prema ovom sektoru?
Brill Cosmetix se bavi prodajom visokokvalitetnih proizvoda za profesionalne kozmetičke centre. Tako da mi imamo ciljanu skupinu klijenata, od kojih nam je najvažnije poklonjeno povjerenje. Naši klijenti su jedna velika zajednica sa kojima imamo jako dobru komunikaciju. Konstantno radimo na tome da zadovoljimo njihova očekivanja, a oni nam vraćaju time što se educiraju u MbS Akademiji, posjećuju naše seminare i kongrese, vjerni su korisnici naših usluga i kupci koji se uvijek rado vraćaju.