Zorica Božić: Higijena salona i alata s kojim se radi mora biti na prvom mjestu

0
856

Kozmetički saloni su danas definitivno mjesto gdje svaka žena uživa u tretmanima uljepšavanja izdvajajući svoje vrijeme i novac kako bi imala malo vremena za sebe. Međutim, dešava se da žena koja je odabrala salon za uljepšavanje ili relaksaciju nije zadovoljna higijenom istog salona, što je veoma loša vijest. Koliko je zapravo važna higijena osoblja, salona i alata s kojim se radi u nastavku će nam reći Zorica Božić, vlasnica „Studio Zorica“.

Recite nam nešto više o sebi i vašem djelovanju u beauty industriji?

Želim se zahvaliti timu BeautiFUL koja je prepoznala kvalitet mog rada. Ja sam Zorica Božić, živim u Brčkom i u ovom sam poslu sada više od deset godina. Majka sam dva djeteta od 8 i 6 godina. Roditeljstvo me je u jednom periodu na kratko stopiralo u mom radu, kao i svaku majku koja se želi posvetiti nečemu što je za ženu najbitnije, a to je majčinstvo a kako je vrijeme proteklo i kako su djeca malo porasla, tako sam se i ja vratila svome pozivu i odlučila da se tome maksimalno posvetim. Zadnje tri godine su bile za mene izuzetno aktivne i produktivne, gdje sam se posebno posvetila izučavanju svakog segmenta manikira i ulaganju u svoj posao u svakom smislu, što znanjem, što kvalitetom koji mi u našem studiju nudimo.

Voljeli bismo razgovarati o higijeni beauty salona i alata s kojim se radi. Po Vašem mišljenju koliko se vodi generalno računa o higijeni na prostorima BiH?

I ja bih voljela da se o tome više razgovara. Moje subjektivno mišljenje, a i osluškujući naše klijente koji nam dođu iz drugih salona, rekla bih da nemamo dovoljnu svijest o značaju same higijene kako cjelokupnog prostora tako i samih instrumenata za rad. 

Šta je po Vama bitno da znaju i klijenti ali i vlasnici i radnici beauty industrije o higijeni i njenom bitnom značaju?

Klijentu bi već i sam prvi utisak pri dolasku u beauty studio trebao da „kaže“ da li je na pravom mjestu ili ne. Ako vam na prvi izgled prostor ne ostavlja utisak čistoće i urednosti, vjerovatno neće ni na drugi, a samim tim, velike su šanse da ni instrumenti za rad nisu prošli potrebnu dezinfekciju i sterilizaciju, kojoj se posebna pažnja treba posvetiti.

Kao vlasnik beauty studia svi bi trebali da budu svjesni svoje odgovornosti prema svome poslu a prije svega klijentima, jer sama riječ industrija, beauty industrija, zahtijeva fokus na mnoge stvari, zahtijeva poznavanje materije, znanje, predanost  i konstantno usavršavanje, kao i u svakom poslu, ali u ovom i više nego u nekim drugim profesijama, jer ovdje je riječ o ljepoti, njezi i iznad svega zdravlju naših ruku, stopala, lica..

Primijetili smo da u Vašem salonu se strogo vodi računa o higijeni i sterilizaciji. Možete li nam reći nešto više o tome?

Upravu ste. Naš salon je po tome i prepoznatljiv. Akcenat je već odavno stavljen na visok nivo dezinfekcije i sterilizacije, kako radnih površina tako i samog alata za rad. Među prvima u BiH smo nabavili jednokratne turpije, alat za manikir od nehrđajućeg metala koji je podložan kako hemijskoj tako i toplotnoj sterilizaciji, na temperaturi i preko 300 stepeni C što nam je svima od velikog značaja kako ne bi došlo do prenošenja bakterija, virusa, gljivičnih oboljenja koja mogu da budu izuzetno opasna po zdravlje čovjeka. S obzirom na sve to, mislim da je neophodno da svi imamo znanje o ovome o čemu mi sada pričamo. 

Koje su najčešće posljedice na klijentima zbog nepravilne higijene u salonima?

Kao što sam već navela, ako mi recimo istim alatom sređujemo klijentu nokte, nakon nekog drugog, bilo na rukama ili nogama, mi ozbiljno rizikujemo da prenesemo tom drugom klijentu bakterije, gljivice, viruse, HCV, HBV.. Nije šala, i ne bi se ovim stvarima trebalo baviti onako „usput“.

Imate li poruku za čitatelje? 

Danas kada živimo u eri beauty industrije i u vremenu gdje su nam informacije svima lako dostupne, nedopustivo je ostati neinformisan i neupućen u onu oblast kojom se bavimo ili koja nas zanima. Kao klijenti sami biramo gdje idemo, ali izbor ne treba da se svede isključivo na cijenu pružanja usluga što mnogima bude glavni faktor odabira, nego na kvalitet usluge koju ćete tamo dobiti. Budite pažljivi pri vašem odabiru, osjećajte se prijatno tamo gdje odete i ostanite zdrave i njegovane.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here