Bosiljka Vučić: Školu šminkanja sam pokrenula, jer sam željela djevojkama da ponudim ono što sam ja godinama morala sama da učim

0
158

Kurs je prije svega namijenjen za početnice koje do sad nisu imale susreta sa profesionalnim šminkanjem, ali to ne isključuje ni one koje imaju neka predznanja te žele usavršiti svoje tehnike.

Bosiljka Vučić je školu šminkanja pokrenula jer je željela djevojkama da ponudi ono što je godinama morala sama da uči. Kako na najlakši i najefikasniji način da savladaju tehnike šminkanja. Željela je da im na realan način predstavi ovaj svijet i da im pojednostavi tehnike koje će najviše koristiti u svakodnevnom radu.

Za koga je sve kurs namijenjen, za djevojke koje već imaju znanje samo se žele usavršiti ili ipak za one koji tek žele naučiti sve o make up-u?

Kurs je pre svega namijenjen za početnice koje do sad nisu imale susreta sa profesionalnim šminkanjem, ali to ne isključuje ni one koje imaju neka predznanja te žele usavršiti svoje tehnike.

Koliko je bitno konstantno usavršavanje, te da li se make up industrija i trendovi konstantno mijenjaju? 

Ja stalno napominjem koliko je bitno konstantno usavršavanje i praćenje trendova koji se iz godine u godinu mijenjaju. Ja i dan danas poslije toliko godina rada idem na usavršavanja i jako se radujem konstantnom učenju i inovacijama.

Koliko traje kurs, koja je cijena, te da li djevojke koje završe kurs i dobiju certifikat, su spremne za samostalni rad?

Kurs je ubrzani i traje 6 dana, to je jako kratko vrijeme ali je rad intenzivan i djevojke posle završenog kursa mogu samostalno da počnu da rade jer savladaju osnove šminkanja koje se u našem poslu najčešće i koriste u svakodnevnom radu sa klijentima. Cijena je prihvatljiva i razumna jer želim da svako može sebi da priušti.

Veoma bitna tema, o kojoj ćemo naredni put pričati detaljnije jeste materijal s kojim rade make – up. Koliko je bitno pored talenta izabrati dobre brendove i materijale za make up?

To je jedna od stvari o kojima volim da pričam svojim polaznicama, da je bitno znati u koje proizvode uložiti a na kojima se može uštedjeti. Da ne treba patiti za brendovima i imenima nego da im mogu posle višegodišnjeg isprobavanja raznih brendova i proizvoda reći koji opravdavaju svoju cijenu i rade posao a koji ne.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here