Danica Zorin Mijošek, osnivačica i direktorica Kozmetike Afrodita: Osjećaj za kozmetiku imam od malena

0
698

Osnivačica i direktorica poduzeća Kozmetika Afrodita – gospođa Danica Zorin Mijošek, svoj put poduzetništva započela je 1970. kada je nakon uspješno završene edukacije za zanimanje kozmetičarke odlučila da otvori vlastiti kozmetički salon. S jasno postavljenim ciljevima u Rogaškoj Slatini, prestižnom lječilišnom kraju s neiscrpnim izvorima mineralne vode, otvorila je prvi kozmetički salon, što je značilo obogaćivanje postojeće lječilišno-turističke ponude kraja koji je ugostio većinom goste iz susjednih evropskih država. Zbog velikog interesa hotelskih gostiju trebala je veće kapacitete usluga I tako zaposlila prve kozmetičarke. Siromašna ponuda kozmetičkih proizvoda na tržištu kumovala je izradi prvog proizvoda za njegu lica – kreme od kamilice koja je predstavljala temelj razvoja kozmetike udružene pod brendom Kozmetika Afrodita.

16. i 17.9.2023. centar Skenderija u Sarajevu bit će centar beauty i wellness industrije. Dvodnevni Međunarodni sajam kozmetike, ljepote, zdravlja i wellnessa BeautiFUL 2023 okupit će sve zaljubljenike i stručnjake u beauty svijet, sve one koji vole i užvaju u beauty proizvodima, savjetima, preporukama, edukacijama, takmičenjima, fenomenalnim popustima (do čak 50%), nagradama, odličnom zabavom i još mnogo toga. Na sajmu će se predstaviti 100 izlagača iz regije (sa preko 300 brendova) koji pripremaju odličnu ponudu sa već pomenutim fantastičnim popustima i nagradama, a jedan od njih je Kozmetika Afrodita. Pripremaju odličnu ponudu, sjajne popuste i nagrade, te svakako posjetite njihov štand.  Ulaz je slobodan, a detalje pogledajte na zvaničnoj stranici sajma.

Intervju; Danica Zorin Mijošek, osnivačica i direktorica Kozmetike Afrodita

U 80-ima su proizvodi za njegu kose, lica i tijela marke Kozmetika Afrodita postavljeni na prodajne police maloprodajnih sustava. Devedesetih godina postali su tvrtka s međunarodnom dimenzijom i strateškim preusmjeravanjem na strana tržišta. Zbog nedostatka prostora u laboratorijima, u prostorijama proizvodnje i skladištenja, novo tisućljeće dovelo je do neizbježne izgradnje većih i modernih prostora, a izgradnja novog logističkog centra značajno je skratila pripremu i otpremu robe. Osvrćući se na prošlo desetljeće: izuzetan napredak u znanosti, stručnost i iskustvo potaknuli su razvoj prestižne kozmetike s komadićima čistog zlata PURE GOLD i omogućili razvoj dermo- i neuro-kozmetičkih linija koje nadilaze  samo njegujuću ulogu kozmetike. To je kulminiralo lansiranjem proizvoda Perfect code, koji su bili jako dobro primljeni i na BIH tržištu.

Za početak recite nam nešto više o sebi?

Kao poduzetnica mislim da je jako bitno, da vjeruješ u ono što radiš i da uspiješ pronaći hrabrosti, da izdržiš i u nekim malo manje dobrim poduzetničkim trenutcima.  Na put poduzetništva uputio me je moj otac, koji je moj idol pa i najbolji savjetnik. Zbog toga od prvih trenutaka dalje radim po njegovom uzoru na snažnim vrijednostima, koje se iz osobnog života preslikavaju i u ključne vrijednosti poduzeća Kozmetika Afrodita: ljepota, poštenje, kvaliteta, inovacije, tradicija itd. Mislim, da smo zato i tako uspješan brend. Poštenje i održavanje obećanja su najbitniji kada su u pitanju potrošači. Zbog toga se svakodnevno sa svojim timom, koji predano radi, trudimo, da pokušavamo održati obećanja i zadovoljiti očekivanja naših potrošača.

Otkud ljubav prema ovome poslu?

Osjećaj za kozmetiku imam od kad pamtim. Odrastala sam s bakom koja je od biljaka radila razne ljekovite pripravke, tako da sam i sama zavoljela biljke. Još kao djevojčica sam za njegu uvijek birala onaj sapun koji je najviše mirisao. Baka koja je bila najbolja reklama za mladenački njegovanu kožu, usmjeravala me prema upotrebi prirodne kozmetike. Sjećam se kako nam je govorila: »Priroda je najbogatija riznica zdravlja, u njoj se kriju lijekovi za sve zdravstvene tegobe.« Kad sam se odlučila za zanimanje kozmetičarke, svoje poznavanje narodne medicine o njezi kože brzo sam nadogradila stručnim znanjem. Svijet biljaka me fascinirao i u glavi su mi se neprestano rađale nove recepture za kozmetičke proizvode. Možda moje kreacije u početku nisu bile savršene, ali su s godinama dozrele na temelju stečenih iskustava, kontinuirane izobrazbe i suradnje s kolegama stručno osposobljenim za područje razvoja proizvoda

Gdje crpite inspiraciju?

Još uvijek iz prirode. Promjenilo se samo to, da se danas naše kreacije stvaraju sa nadahnučem iz prirode ali uz inovativna tehnološka saznanja i dostignuća i sa velikm entuzujazmom mog ima.

Predstavite nam vaš rad i poslovanje?

Kozmetika Afrodita vodeća je slovenska kozmetička tvrtka sa sjedištem u Rogaškoj Slatini, središtu termalne vode i lječilišnog turizma. Visokokvalitetnim kozmetičkim proizvodima i uslugama već 53 godina oduševljavamo profesionalne i krajnje korisnike u zemlji i svijetu. Uspostavljamo i održavamo partnerske odnose koji se temelje na povjerenju i uzajamnosti. Stvaramo ugodno radno okruženje za preko 170 zaposlenika i činimo sve kako bismo se pobrinuli za dobrobit društvenog i prirodnog okruženja. Naš portfolijo sadrži oko 650 visokokvalitetnih proizvoda, sa kojima smo prisutni na 22 strana tržišta, od koji su najznačajnija tržišta Adria regije, pa tako i BIH.

Koje usluge nudite i koje su prednosti/benefiti vaših usluga?

Na osnovi vlastitog razvoja proizvodimo visokokvalitetne, prirodne te za korisnike i okoliš prihvatljive kozmetičke proizvode. Za nju i za njega te za sve dobne skupine. Naš proizvodno-prodajni asortiman obuhvaća više od 650 različitih proizvoda koje svrstavamo u dva programa:

  1. AFRODITA PROFESSIONAL
  • proizvodi za profesionalnu uporabu u kozmetičkim i frizerskim salonima te wellness- i spa-centrima. Do profesionalnih korisnika dolaze putem prodajnih predstavnika na terenu.
  1. AFRODITA COSMETICS
  • proizvodi široke potrošnje namijenjeni krajnjim korisnicima. Na postojećim tržištima dostupni su na prodajnim mjestima svih većih trgovačkih lanaca, u našim prodavaonicama i centrima ljepote te u našoj internetskoj trgovini.

KLJUČNE PREDNOSTI

Proizvode osmišljavamo i razvijamo u kompleksu vlastitih laboratorija, gdje ih podvrgavamo detaljnim fizikalno-kemijskim i mikrobiološkim testovima. Dermatološki testovi, testovi pod nadzorom pedijatra i testovi učinkovitosti provode se u svjetski priznatim neovisnim institucijama. Ispunjavamo zahtjeve međunarodnog standarda ISO 22716 koji proizlazi iz načela ključnog stupa novog europskog zakonodavstva na području kozmetike, tj. Good Manufacturing Practices (GMP).

Vjerujemo u snagu prirode, zato u proizvode razvijene prema vlastitim recepturama u znatnoj mjeri ugrađujemo samo najbolje prirodne aktivne sastojke provjerenog i certificiranog podrijetla. Naši proizvodi tako sadržavaju i do 100 % prirodnih sastojaka. Osim toga, nastojimo odabirati sastojke iz ekološke proizvodnje. Na certificirane prirodne proizvode stavljamo oznaku. Prirodne proizvode certificira i kontrolira Institut za kontrolu i certifikaciju UM (IKC Maribor) koji djeluje kao nezavisna organizacija. U okviru našeg asortimana na raspolaganju je i velik broj proizvoda koji ne sadržavaju sastojke životinjskog podrijetla, a pogodni su i za vegane. Veganske proizvode certificira i kontrolira Institut KON-CERT Maribor koji djeluje kao nezavisna organizacija.  S obzirom na to da poštujemo život i mogućnost slobodnog izbora, proizvodi robne marke Afrodita Cosmetics nikad nisu testirani na životinjama. Na toj osnovi već godinama biramo i dobavljače sirovina.

Vaša firma jedan je od sponzora / izlagača SajamBeautiFUL2023. S čim ćete se predstaviti?

Uz široku ponudu proizvoda, koje možete i kupiti,  predstavljamo se sa novim proizvodom X SHOT: revolucionarnom inovacijom Afrodita Professional koja pomiče granice moderne ANTI-AGE njege!  Predstavlja potpuno neinvazivnu alternativu injekcijama botulinum toksina, a kao komplementarna njega između pojedinih tretmana injekcijama pojačava i produljuje njihov učinak. X SHOT je prvi proizvod Afrodita Professional, koji imitira djelovanje BOTULINUM TOKSINA: inhibira grčenje i potiče opuštanje mišića lica te time smanjuje izražajne – mimičke bore. Idealan je za sve tipove kože nakon 30. godine s izraženim znakovima starenja. Posebno je djelotvoran za kožu koja ima izražene mimične bore na čelu, oko očiju i usta, kao i za kožu opuštenog izgleda. Svojom laganom, svilenkastom kremastom teksturom koja se trenutno stapa s kožom i pruža koži osjećaj iznimne ugode i izvanrednim rezultatima zaludio je Adria regiju.  Pa je tako savršen je izbor za sve koji jednostavno očekuju najviše od svakodnevne anti-age njege!

Neka poruka za posjetioce sajma?

Sve posjetioce pozivam na naš izložbeni prostor, gdje predstavljamo naš profesionalni repertoar proizvoda i nudimo usluge stručnog savjetovanja o njegi kože.

Afrodita je izlagač na Sajmu BeautiFUL 2023 koji će se održati 16. i 17.9.2023. u Skenderiji, Sarajevo. Posjetite njihov štand i informišite se. Pripremaju sjajnu ponudu za vas.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here