Danijela Jolić: Održavajte svoje društvene mreže, one su reprezent vašeg finalnog proizvoda

0

Dobar marketing i dobro plasiranje na društvenim mrežama zahtjeva mnogo znanja jer ste vi u konačnici jedan vid informativnog medija za svoje klijente

Piše: Danijela Jolić, preduzetnica i vlasnica KS Kuća ljepote

Danijela Jolić, mlada preduzetnica iz Doboja i vlasnica kozmetičkog salona Kuća ljepote. Još kao tinejdžerka u srednjoj školi osnovala je svoje preduzetničko društvo i predstavljala Bosnu i Hercegovinu na sajmu mladih preduzetnika u Rumuniji. Iskustvo koje će joj kasnije pomoći u razvijanju vlastitog biznisa.

Koliko je bitno eksponiranje i prezentovanje na društvenim mrežama, te u ciljanim projektima, sami smo svjesni. Posjete edukativnih centara, pronalaženje novih ideja, projekata, kolega, proizvoda, učestvovanje na manifestacijama koje su vezane za beauty branšu su veoma bitni čimbenici za uspješno poslovanje. Prije svakog tretmana svi prvo na pravim adresama čitaju o osobi koja nudi usluge, te gleda fotografije na osnovu kojih se odluče da zakažu termin. Mlada poduzetnica Danijela kroz razgovor daje par savjeta o tome koliko je važno biti dio svakog segmenta beauty svijeta, posebno prezentovanje u krugovima beauty industrije.

Nikada nije bilo lakše doći do informacija nego danas, zar ne? 

Internet i društvene mreže su nam omogućile maksimalnu informisanost i dostupnost o svim segmentima interesovanja. Prva stvar koju naši klijenti rade kod traženja određenih usluga jeste odlazak na internet, zato nemojte propustiti priliku da vas biznis bude vidljiv. 

Danas kada kažete marketing u suštini pomislite na društvene mreže?

Važnost marketinga je ogromna, to nam pokazuje i činjenica koliko novca se svakodnevno ulaže u marketing u svim sferama poslovanja. Pomoću dobro odrađenih marketinških kampanja moguće je bolje promovisati i na kraju i prodati svoj proizvod. Zato svim kolegicama koje tek počinju svoj biznis preporučujem da se fokusiraju ne samo na kvalitet svog rada i dobru komunikaciju sa klijentima, nego prvenstveno i na dobar marketing. Dobar marketing i dobro plasiranje na društvenim mrežama zahtjeva mnogo znanja jer ste vi u konačnici jedan vid informativnog medija za svoje klijente, zato se u našem Edukativnom centru – Kuća ljepote, uz svaku baznu obuku ili usavršavanje obavezno priča i o digitalnom marketingu. Sa klijentima možete stupiti u kontakt na različite načine

Da li vaše kriterijume ispunjava kozmetički salon ako on na internetu ima privlačne slike, istaknuto radno vrijeme, preporuke klijenata i dobre recenzije? 

Naravno, svi mi volimo da vidimo konačni rad, vidjeti fotografije radova prije nego odemo u salon. Ne trebamo zanemariti ni ciljano oglašavanje. Gdje možemo precizno odrediti grad, starosnu i ciljnu grupu.  Uz dobru taktiku, ciljano oglašavanje vam može donijeti veliki broj kupaca i predstaviti vaše usluge mnogo brze, što za male biznise mnogo znači. Za početak je jako bitno da izradite svoj logo, ono po čemu ćete biti prepoznatljivi. Budite temeljne, kontinuirano radite objave i rezultat neće izostati. Koliko se trudite da uradite prelijep rad i usrećite svog klijenta, toliko se potrudite da to lijepo izgleda i na vašem profilu.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here