Inspiracija su mi bili klijenti i frizeri, njihov međusobni odnos u salonu i sve što mi se nije sviđalo poželjela sam promijeniti. Rekla sam sebi ”u mom salonu će biti drugačije”.
Intervju: Elma Hadžifejzović – vlasnica frizerskog salona Ogledalce i profesionalni frizer
Elma Hadžifejzović osoba koja je rođena kao frizer. Od malih nogu kreće u ostvarenje svojih snova. Voli kosu i njene mantre su: Kosa je kruna samopouzdanja i Samo zdrava kosa je lijepa kosa. Motivaciju pronalazi u stalnoj potrazi za inovativnim idejama kako poboljšati svoje okruženje i način rada. Na sceni je više od 25 godina. Svoje prve rezove makazama i pokrete kistom napravila je pod budnim okom majstora Mehe Šabića, a kasnije se educirala i tražila znanje doslovno po cijeloj Evropi. Kao vrhunski poznavalac boja dugi niz godina radi kao LOrealov edukator. Svojim curama u timu je mentor u poslu a i u svim drugim segmentima života koje ih čine potpunom osobom. U samostalne vode je krenula prije 13 godina i otada kompanija Ogledalce uspješno raste pod njenom kreativnom direktorskom palicom.
Elma Hadžifejzović, kreatorka i vlasnica salona Ogledalce, pravo je ime koje je obilježilo frizersku industriju u Bosni i Hercegovini. Kroz više od 25 godina iskustva, ona je izgradila reputaciju kao vrhunska stručnjakinja i edukator, prepoznata po svom inovativnom pristupu i strasti prema kosi.
Njen put nije bio običan – već od malih nogu znala je da je frizerstvo njen poziv, a njena predanost i kontinuirana edukacija širom Evrope učinili su je istaknutim liderom u industriji. U ovom intervjuu, Elma otkriva detalje svog profesionalnog puta, izazove s kojima se susrela, ali i inspiraciju koja je stoji iza njenog uspjeha.
Od temelja svog salona, kroz mentorstvo svog tima, do želje za unapređenjem frizerske edukacije, njene misli pružaju uvid u to kako se uspješan frizer i kreativni lider stvara. Pridružite nam se na putovanju kroz frizerski svijet iz perspektive žene koja je uspješno pomakla granice, postavila nove standarde i inspirirala mnoge buduće generacije frizera.
Elma, možete li nam ispričati nešto više o svom profesionalnom putu? Kako ste se odlučili za karijeru u frizerstvu?
Od malih nogu sam znala da želim biti frizer. Igra sa lutkicama nije bila obična igra, nego ulazak u svijet kose već sa 5 ili 6 godina. Već tada sam pokazivala želju da ih uljepšavam i njegujem.
Tako je došla i odluka da upišem strukovnu školu. Za mene jedini izbor, a za roditelje šok jer su za mene željeli visoko obrazovanje. Željeli su da studiram i da se bavim nečim od čega ću moći lijepo živjeti, biti cijenjena … ispostavilo se da sam i ja to željela za sebe.
Kakvo obrazovanje i obuku ste prošli kako biste postali stručnjakinja u ovoj oblasti? Koji su bili ključni momenti u vašem obrazovanju i usavršavanju?
Srednju školu sam završila u Sarajevu, a praksu sam radila u Salonu Šabić. U to vrijeme vam je trebala dobra “štela” da biste došli uopšte do majstora-mentora u takvom salonu.
Tu sam stekla ne samo znanje o kosi, već naučila sve tajne ovog zanata. Od odnosa prema kolegama, klijentima, organizaciji pa sve do razlike između dobrog i vrhunskog brenda. Sve sam to kasnije prilagodila svojoj prirodi ali počelo je upravo tu sa prvim koracima u salonu. Tu sam otvorila sebi vrata za sve ono što jesam danas. Shvatila da su znanje, edukacija, ulaganje u sebe temelji ako želite biti posvećen i uspješan frizer.
Ključni momenti desili su se u tom velikom timu, gdje sam shvatila kako treba, a i kako ne treba. Već tada sam razumjela samu sebe i znala koji je moj cilj.
Šta vas je motivisalo da otvorite vlastiti salon? Kakva je bila početna ideja i šta vas je inspirisalo u tom procesu?
Nadovezujem se na prethodno pitanje, upravo tu sam izgradila svoj stav prema kosi i želja mi je bila mijenjati frizerski svijet, pružiti zadovoljstvo prije svega sebi, zaposlenim i klijentima.
Htjela sam našem pozivu dati svježiji i drugačiji pristup. Motivacija mi je bila želja za promjenom, želja za svrhom i pravim pristupom mene kao frizera. Prerasla sam određeni nivo i bilo je nužno za mene da idem dalje.
Inspiracija su mi bili klijenti i frizeri, njihov međusobni odnos u salonu i sve što mi se nije sviđalo poželjela sam promijeniti. Rekla sam sebi ”u mom salonu će biti drugačije”.
Da li postoji neki poseban trenutak ili iskustvo u vašoj karijeri koji je oblikovao vaš pristup frizerstvu i poslovanju?
Kada malo bolje razmislim nije bilo nekog posebnog trenutka, niti situacije koja me je usmjerila. Ja sam neko tko radi srcem i postavljam se na mjesto klijenta, pokušavajući tako biti sa druge strane stolice. To mi mnogo pomaže u svemu.
Ogledalce Salon lijepih frizura je prepoznatljiv po kvalitetu usluga. Šta mislite da je ključ uspjeha vašeg salona?
Moj tim i ja se trudimo na svim poljima pružati kvalitetnu uslugu, tu ne mislim samo na tehnički dio, mislim na kompletno iskustvo dolaska u salon. Ne volim nikakve improvizacije i jako pazim da sve što radim bude na nivou koji bi i mene zadovoljio kao klijenta.
Pažljivo biram ljude sa kojima sarađujem, materijale s kojima radim (najbolji svjetski brendovi), atmosferu koju kreiram. Sve treba biti dostojno mjesta koje smo izgradili i zovemo svojim drugim domom – našeg Ogledalca. Tako je danas Ogledalce prepoznato ne samo po vrhunskoj usluzi nego i po posebnoj brizi o klijentu.
Koje usluge vaš salon nudi osim klasičnih frizerskih tretmana? Da li se bavite i edukacijom frizera, i na koji način?
Da, pored frizerskih usluga bojenja, šišanja, stiliziranja, posvjetljivanja i raznih tretmana oporavka i njege kose nudimo i usluge edukacije.
Edukacije za frizere, što iskusne što mlade. Posebno mi je stalo da mijenjam svijest mladih frizera, probudim im želju i volju za ovim pozivom. Na iskusnije frizere prenosim one dijelove koji im nedostaju. Moja Premium Class edukacija je specifična po tome što se modulira prema potrebama klijenta.
Držimo i edukacije iz ”customer carea”. Klijenti nas zovu da u njihove kompanije preslikamo uslugu iz našeg salona. Ne treba nam veća potvrda da smo na dobrom putu.
Koliko je važna edukacija u ovom poslu i kako je vaša vlastita edukacija doprinijela kvalitetu usluga koje pružate?
Edukacija je ključna, temelj vas samih. Važna je u svakom pozivu, a u našem posebno. Na svakoj edukaciji sam nešto naučila, a bilo ih je mnogo. Neke su primjer dobrog i kvalitetnog rada, dok u nekima prepoznam da to nisam ja i da tako ne trebam. Kako god bilo svaka je ostavila trag. Bez obzira na iskustvo nastavljam sa edukacijama. Već su mnoge u planu i za 2025. godinu.