Matea Ciban: Muškarci kao korisnici kozmetičkih usluga

0
1233

Muškarci su najbolji klijenti koje možete imati, stoga prilagodite svoje salonske usluge muškarcima, kreirajte pakete usluga prilagođene njima i uvedite novu pozitivnu energiju u svoj salon.

 Matea Ciban rođena je 22.07.2000. godine u Zagrebu. Živi i radi u Kutini gdje je završila srednju ekonomsku školu. Od studenog 2021. godine vlasnica je salona za njegu tijela i uljepšavanje “Timeless beauty and spa”. U salonu radi kao nail, lash i brow tehničar. Za sada nema zaposlenih, ali razmišlja o zapošljavanju jer svakim danom dobiva sve veći publicitet i interes od strane novih potencijalnih klijenata. Od siječnja 2023. godine službeni je brend ambasador za Kallos akademiju, što je za nju veliki uspjeh i poticaj da bude još bolja i da se još više trudi. Posebnu pažnju posvećuje kreiranju vlastitog beauty koncepta te marketingu na društvenim mrežama gdje promovira svoj rad i Kallos pro lash official – hrvatski brend lash i brow profesionalnih proizvoda. Svi koji je poznaju, znaju da živi za ovaj posao. U budućnosti se vidi kao uspješni bussines and beauty coach jer uživa u poduzetništvu, a ljubav prema njegi tijela i kozmetici je njena najveća strast još iz djetinjstva. Redovno se educira i prati nove trendove te u skladu s njima kreira nove usluge prilagođene spolu i dobi klijenta. Iz dana u dan se trudi pružiti još kvalitetniju uslugu na što joj ukazuju brojne pozitivne recenzije njenih klijenata. Njeni klijenti su žene i muškarci koji znaju što žele, ulažu u svoj izgled, prepoznaju rad, trud te kvalitetu pružene usluge. Svakom klijentu pristupa na individualan način te se trudi zadovoljiti njegove želje i potrebe.

Posljednjih godina, sve je veći broj muškaraca koji su počeli da posvećuju pažnju i brigu svojim obrvama. Ova promjena u stavu prema muškoj kozmetici ukazuje na rastući trend da se muškarci osjećaju udobno u izražavanju svoje individualnosti i brizi o svom izgledu. Obrve su postale ključan element u oblikovanju lica i pružanju jedinstvenog izgleda. U nastavku o tome piše Matea Ciban.

Piše: Matea Ciban

Već pri prvom susretu s tretmanima stiliziranja obrva, postala sam pravi “Browaholic” i znala sam da su obrve posao koji želim raditi. Tretmani stiliziranja obrva koje radim u salonu su: threading i klasično bojanje, kana obrve, brow lift i tehnika polutrajnog sjenčanja obrva – puder obrve. A uz stiliziranje obrva desila se i ljubav prema muškim obrvama. Tu je započela moja priča o muškarcima u kozmetičkim salonima. Iako živim i radim u maloj sredini gdje je neshvatljivo da muškarci “čupaju” obrve, uspješno sam zainteresirala malu grupicu svojim muških prijatelja koji su na kraju “povukli” svoje prijatelje i danas imam najbolje klijente koja sam si mogla zamisliti. Ako muškarca jednom kupite dobro odrađenim poslom, kupili ste ga za cijeli život. Vjerujte mi, ni jedna žena vam nikada neće biti zahvalnija od zadovoljnog muškarca. Muškarci su najbolji klijenti koje možete imati, stoga prilagodite svoje salonske usluge muškarcima, kreirajte pakete usluga prilagođene njima i uvedite novu pozitivnu energiju u svoj salon. Muškarac kao klijent u salonu! Zašto ne, živimo u 21. stoljeću. Muškarci kao korisnici kozmetičkih usluga i dalje su tabu tema, ali ideali ljepote muškarca nisu isti diljem svijeta. Dok je u Istočnim zemljama svijeta normalno da muškarci njeguju svoj izgled poput žena, Zapadne zemlje preferiraju “macho” muškarce.

Tradicionalno gledište je da se muškarci ujutro umiju, obriju i odu svojim putem. Društvo još uvijek nije prihvatilo činjenicu da njega lica i tijela za svakog muškarca ne predstavlja samo osnovnu higijenu već da sve više muškaraca posvećuje pažnju različitim kozmetičkim tretmanima koji su prvobitno bili usmjereni na ženski spol. Takvi muškarci se nazivaju metroseksualci.Dakle, metroseksulaci posebnu pažnju posvećuju svom izgledu, uređuju se, odlaze na različite kozmetičke tretmane i slično. Metroseksualci su se stoga našli na meti kritika i osuda društva. Društvo u kojem živimo još uvijek ne prihvaća različitost i jedinstvenost, a ne rijetko ih povezuju i sa homoseksualcima.Stoga, dragi “macho” muškarci, odlučite li se za uređivanje i bojanje obrva, brow lift, lash lift, masažu lica ili slično ono što možete očekivati, svakako je iskustvo potpunog wellness opuštanja uz vidljivo svježiji, odmorniji i zdraviji izgled kože, uredniji izgled obrva ili brade koji će Vas pratiti još danima nakon tretmana i pružiti vam odličan osjećaj mladolikog izgleda. I ne, to ne znači da ćete biti manje muževni.Spol na stranu, lijep i njegovan izgled poželjna je osobina kod oba spola jer beauty usluga nebi trebala imati spolnu orijentaciju.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here