HomeFitness&zdravljeOsnovni savjeti za gubitak kilograma 

Osnovni savjeti za gubitak kilograma 

Jedna od najbitnijih stvari koje možete uraditi za cilj gubitka kilograma je regularni kardio trening.

Zaista ima efekta, pogotovo ako radite najefikasnije vježbe, a morate biti redovni da biste vidjeli rezultate. Vježbe koje sagorijevaju najviše kalorija su trčanje, vožnja bicikla, plivanje, step aerobik, penjanje i džoging. 

Pijte puno vode – Voda zapravo poboljšava mogućnost tijela da metabolizira masnoću i uveliko pomogne u skidanju prvih nekoliko kila, koje su također najviše vodenog sastava.

Joga – Preporučuje se jer smanjuje stres. Ali zašto je stres loš? Zato što kad ste pod stresom vaše tijelo povećava nivoe šećera u krvi, što nije dobro. Ako ste pod stresom, radite jogu. Pustite muziku i opustite se. 

Jedite puno voća i povrća – sigurno ste to čuli više puta, ali ovo je vrlo bitno. Povećajte unos voća i povrća. Jedite zeleno listasto povrće i vaše tijelo će vam biti zahvalno. 

Jedite više proteina – To je vrlo bitno za gubitak kilograma, pogotovo ako ne želite da se vrate. Hrana koja je puna proteina su bademi, orasi, jaja, riba, nemasni jogurt, nemasno meso i obrano mlijeko.

Jedite polako – Mnogi u žurbi prožvaču hranu nedovoljno puta i progutaju. Tako mozgu dajete signal da jedete i brže ćete se najesti. 

Jedite samo potrebne obroke – Ne uzimajte grickalice kad vam je dosadno. To je loša navika koju rade mnogi, a igra značaju ulogu u pretilosti. Razmislite da li ste uopšte gladni. 

Pazite na veličinu obroka – Vrlo je bitna jer važi skoro za svakoga. Jeste li pojeli čitavu kutiju kolačića u jednom sjedenju? Svi smo to bar jednom učinili. To vam neće ‘pomoći’ da izgubite kilograme. Ako želite nešto malo pojesti, stavite u malu zdjelu i odložite kesu ili kutiju. 

Budite uporni i konzistentni – Ovo je najbitnije pravilo. Budite konzistentni s vježbanjem ili neće uspjeti. Morate biti posvećeni i potruditi se da biste vidjeli rezultate. Ne očekujte čudo. Kila se ne gube preko noći, ali zdravi gubitak kilograma može se postići ako ste dosljedni u ako se trudite, ne odustajte i hranite se zdravo čak i nakon gubitka kilograma.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

NOVE OBJAVE