HomeFitness&zdravljeZnate li da ove stvari trebate uraditi prije i nakon treniranja radi...

Znate li da ove stvari trebate uraditi prije i nakon treniranja radi boljih rezultata?

Prava se magija zapravo dešava prije i poslije treniranja.

Ako znate šta trebate tačno uraditi prije i poslije vježbanja, moći ćete organizovati i napraviti svoju rutinu po sebi, radi najboljih rezultata. Sama vježba je zapravo najlakši dio fitnes rutine.

Prije vježbanja 

Prioritizirajte kvalitetan san 

Najvažnije je da je vaše tijelo odmorno i naspavano, jer vjerovali ili ne, tada se dešava sva magija. To održava i balans hormona gladi ali i vašu spremnost na trening.

Hidriranje

Već znate da je vrlo važno unositi vodu u organizam, ali posebno važnu ulogu igra u fitnes rutini – kad se znojite želite da tijelo unosi tečnost koji izbacuje znojenje. 

Užina

Ako niste gladni, uzmite bar neku voćku jer će vam trebati gorivo za tijelo. 

Nosite adekvatnu odjeću 

Dok vježbate morate se kretati, skakati, trčati, pomjerati tijelo u raznim smjerovima. Želite da vam odjeća omogući sigurno kretanje bez mogućih povreda ili nezgoda. Možda za jogu nisu bitni, ali za trčanje trebate imati adekvatnu opremu.

Radite na zagrijavanju

Preskakanje zagrijavanja se nipošto ne preporučuje – čak i ako je vježba samo 10 minuta duga. Zagrijavanjem dižete temperaturu tijela, povećavate mogućnost kretanja i fleksibilnost te se pripremate na ono što se sprema. 

Nakon vježbanja

Istegnite se 

Istezanjem ‘izlazite’ iz faze vježbanja i hladite tijelo. Kako ste došli u teretanu ili započeli vježbu trebate tako i završiti. Važno je i za zglobove i pokretnost, a mišiće je najbolje istezati dok ste vrući.

Koristite foam roller

Prema mišljenju stručnjaka, foam roller može vam pomoći da se oporavite od vježbanja i postanete fleksibilniji. Stručnjaci preporučuju roller da smanjite bolove od vježbanja. 

Vratite energiju nakon vježbanja

Užina prije vježbanja je manje važna od one nakon vježbanja. Nakon naporne vježbe vaše tijelo će tražiti ugljikohidrate i proteine da vrati glikogen i vrati mišićima hranjivost.

Zapisujte

Praćenje vježbanja će vam omogućiti da imate uvid u trening, svoj napredak i slično. 

Uzmite u obzir hladno tuširanje, posebno ako ste vježbali u ili na toplom 

Ledene kupke nakon posebno napornog treninga će vam pomoći da brže zacijelite i riješite se umora poslije treninga.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

NOVE OBJAVE