Ajdin Čajić: Trend u svijetu muške mode su mullet frizure

0

Bitno mi je da sam uvijek spreman napraviti sve što je u mojoj moći da moji klijenti izađu nasmijani i zadovoljni iz moga salona. 

Ajdin Čajić, barber

Ajdin Čajić rođen je 06. novembra 2002. godine u Sarajevu. Završio je Srednju školu poljoprivrede, privrede, veterine i uslužnih djelatnosti, smjer frizer. Poslom barbera se bavi od svoje petnaeste godine, a danas ima vlastiti frizerski salon koji uspješno posluje.

 Danas vam predstavljamo Ajdina Čajić, mladog barbera iz Sarajeva. On nam otkriva koje su to trenutno najpopularnije muške frizure u svijetu mode. Ako nemate ideju za frizuru koja će najbolje odgovarati vašem obliku i crtama lica, te ne znate na koji način da njegujete svoju kosu, tu su stručni savjeti ovog barbera.

Za početak da nam kažete šta je bila Vaša odskočna daska u karijeri, te nam ukratno recite o Vašim iskustvima u ovom poslu. Moja odskočna daska bila je osnivanje vlastite firme i preuzimanje salona koji dan danas uspješno posluje. Krenuo sam sa 15 godina da radim ovaj posao, pronašao sam se. Nekako, uvijek sam težio ka tome da napredujem i da se motivišem. Ništa me nije spriječavalo da postanem, sad mogu slobodno reci jednim od boljih u svome poslu. Najteže je zadržati kvalitet u ovome poslu. Morate dakle toliko voljeti ovaj posao da vam jednostavno ne dosadi izmišljati, kreirati i stvarati. Zato kažem da je vrlo bitna motivacija u svijetu barberinga. 

Koje su muške frizure trenutno na sceni u svijetu mode?

Trenutni trend u svijetu mode su takozvane mullet frizure na kojima se ostavlja naglasak od početka čeone kosti pa sve do kraja zatiljne kosti. Na bočnim stranama se radi fade od nule sve postepeno sa lijepim i naglašenim prelazima. Takve frizure su hit sada na modnim revijama koje mogu da idu uz svaki stil muškarca. Mislim da će uskoro kroz par godina i kod nas zaživjeti. Jer sve sto je trend u svijetu mode kod nas se plasira kroz nekih par godina poslije. 

Šta Vaši klijenti najviše traže od Vas i da li su zahtjevni?

Od početka mog rada naučio sam da u ovome svijetu ljude jedino što interesuje je dobar kvalitet, dobra usluga i dobra prodaja. Mi kao frizeri u suštini prodajemo sebe svoj um, karakter, način rada, tehnike rada, stav, sposobnosti, svoju energiju. Klijenti vole, pogotovo u našem poslu, jer tu imamo dosta mogućnosti, da im se posvetimo maksimalno kao pojedincu. Naravno, uvijek ima i zahtjevnih klijenata i onih koji su malo manje zahtjevni. Bitno mi je da sam uvijek spreman napraviti sve što je u mojoj moći da moji klijenti izađu nasmijani i zadovoljni iz moga salona.

Kada je u pitanju njega kose koji je Vaš savjet klijentima?

Kosa je, također, organ i sastavni dio našeg tijela, koji zahtjeva određenu njegu. Sve zavisi od tipa kose i kakav problem ima klijent. Da li je to tanka kosa, oštra, gusta, prorijeđena, suha, obojena.., za svaki tip kose i tip problema idu određeni preparati koji će to uspjeti, ako je previše izraženo prikriti ili ako treba da se izrazi pomoći u tome. Vrlo bitna stvar je da ljudi brini o svojoj kosi jer svaka neugodna situacija, stres, neredovna i nepravila ishrana, nepravilno održavanje i neredovan odlazak kod frizera izražava se najviše na tjemenu glave odnosno korijenu kose. Zato kažem, mi frizeri se možemo porediti i sa doktorima. Napravimo pregled vlasišta pregled samog korijena dlake utvrdimo problem klijenta i posavjetujemo ga što je najbolje za njegu njegove kose. Dalje je sve na klijentu da li je spreman i da li želi da misli o zdravlju svoje kose.

Šta mislite da je presudan faktor kod jedne mlade osobe zainteresovane da postane ozbiljan barber?

Presudan faktor kod mladih ljudi koji žele da rade ovaj posao, da budu barberi, jeste da budu odlučni. Najbitnija je ljubav prema poslu, ona govori koliko ćemo mi zaista dati od sebe koliko smo spremni se odricati, što se više budemo odricali nekih nebitnih stvari radi posla kojim se bavimo bit ćemo uspješniji. Tako da želim iskreno da savjetujem sve mlade ljude koji žele da se bave ovim poslom ili koji već rade uveliko, da ne odustaju, da daju 100% od sebe. Uspjeh ih čeka tamo negdje kada se popenju na vrhu stepenica, lagano korak po korak. 

Trebate li se zbog konkurencije posvetiti objavama na društvenim mrežama ili smatrate da ako ste dobri u svom poslu da će ljudi to prepoznati?

Iskreno, društvene mreže su odlična platforma za ovaj posao, mogu nam pomoći jer danas je sve postalo online sve je preko telefona. Tehnologija i marketing napreduje tako da i svi ostali biznisi moraju da prate taj tempo napredovanja u tom svijetu. Smatram da se moj kvalitet ne može toliko predstaviti preko društvenih mreža, to ljudi jedino mogu iskusiti u salonu. Zato mislim da je idalje najbolja reklama barem za ovaj posao kvalitet i preporuka od čovjeka do čovjeka. Naravno i društvene mreže koristim za reklamu, jer ljudi vole i cijene da vide da se i time bavim, da mislim o svome poslu, da sam posvećen tim detaljima koji također znače. 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here